روش های ضخیم کردن ابرو و پرپشت جلوه دادن آن

روش های ضخیم کردن ابرو و پرپشت جلوه دادن آن


منبع: روزگار

85

1399/3/18

13:35


‎روش های ضخیم کردن ابرو و پرپشت جلوه دادن آن

‎ضخیم و پرپشت کردن ابرو | راهنمای آرایش ابرو | روش پرپشت کردن ابرو

 

‎نکاتی برای ضخیم کردن ابرو


‎ابرو نقش مهمی در زیبایی صورت دارد به خصوص در چشم ها دارند یک ابرو زیبا میتواند چشمانتان را کاملا متفاوت نشان دهد، گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت هایشان خالی میشود، در این قسمت چند نکته کاربردیثبرلی ضخیم تر کردن ابروها نشان داده ایم که مشاهده می نمایید:

 

‎نکاتی برای ضخیم کردن ابرو

‎1. از مداد یا سایه ابرو استفاده کنید
‎جاهای خالی ابرو های خود را با سایه یا مداد ابرو پر کنید. البته در صورت استفاده از سایه باید از قلم موهای مخصوص آرایش استفاده کنید تا پو شانندگی بیشتری داشته باشد، و اگر از مداد ابرو استفاده می کنید دقت کنید تا از خط ابرو خارج نشوید چون در این صورت غیر طبیعی به نظر می رسند. این کار برای پوشاندن جای ضخم و یا جوش نیز بسیار کاربردی است. همیشه دقت کتید تا در جهت رویش موها سایه بزنید تا طبیعی به نظر برسند.

 

‎نکاتی برای ضخیم کردن ابرو

‎2. در انتخاب رنگ دقت کنید
‎در صورت استفاده از سایه یا مداد ابرو در انتخاب رنگ بسیار دقت کنید. رنگ آن باید دقیقا هم رنگ مو های سرتان باشد، و اگر در انتخاب رنگ مردد هستید بهتر است روشن ترین رنگ نسبت به دیگر رنگ های موجود انتخاب کنید چون در غیر این صورت ابروهایتان غیر عادی و ناهماهنگ با آرایشتان به نظر می رسند.

 

‎نکاتی برای ضخیم کردن ابرو

‎3. از موچین و رنگ مو پرهیز کنید
‎حتما برایتان بسیار اتفاق افتاده وقتی که جلوی آیینه رفته اید و خواسته اید فقط چند تار مو اضافی از ابروهایتان را بردارید ولی در آخر می فهمید که چند جا اشتباه رفته اید و باید چند روز به رشد دوباره ی جاهای خالی منتظر بمانید، پس اگر می خواهید ابروهای پرپشت و ضخیمی داشته باشید این توصیه را جدی بگیرید و هیچ وقت سراغ مو چین نروید و کار را به کاردان بسپارید. همچنین استفاده از رنگ مو ها برای رنگ کردن ابرو باعث ریزش موهای ابرو می شود، بنابراین از رنگ های مخصوص ابرو استفاده کنید.

 

‎نکاتی برای ضخیم کردن ابرو

‎4. روغن نارگیل معجزه می کند
‎هفته ای چند روز قبل از خواب ابروهایتان را با روغن نارگیل ماساژ دهید. روغن نارگیل به تقویت و ضخیم کردن تارهای مو کمک می کنند و همچنین برای پوست نیز بسیار مفید می باشد.

 

‎نکاتی برای ضخیم کردن ابرو

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1660960

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو