تاریخ سازی رونالدو: کسب ثروت 1 میلیارد دلاری!!

منبع: سیمرغ

92

1399/3/18

13:41


تاریخ سازی رونالدو: کسب ثروت 1 میلیارد دلاری!!

کریستیانو رونالدو به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که ۱ میلیارد دلار کسب کرده است

کریستیانو رونالدو میلیاردر شد!

 چندی پیش خبری در رسانه‌های منتشر شد که در آن اشاره شده بود رونالدو به زودی به درآمد ۱ میلیارد دلار در طول دوران کاری حرفه‌ایش می‌رسد و در گزارش دیگری‌ هم اعلام شد این سوپراستار پرتغالی دنیای فوتبال پس از راجر فدرر، دومین ورزشکار پردرآمد در سال ۲۰۲۰ است.

هرچند ۱۰۵ میلیون دلار درآمد او در سال، رونالدو را همین حالا به پردرآمدترین بازیکن در دنیای فوتبال تبدیل کرده است. او ۱ میلیون دلار از لیونل مسی در سال گذشته بیشتر درآمد داشته که علاوه بر دنیای فوتبال، از تبلیغات هم به دست آمده است.


نشریه فوربز گزارش داده رونالدو سومین کسی است که سرمایه ۱ میلیارد دلاری دارد. دو نفر قبل از او تایگر وودز (ورزشکار گلف) و فلوید می‌ورد (بوکسور معروف) هستند.

رونالدو حالا علاوه بر اینکه اولین بازیکن تاریخ فوتبال با کسب ۱ میلیارد دلار سرمایه در دوران حرفه‌ایش است، با توجه به گذشتن از مرز ۲۰۰ میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، حالا محبوب‌ترین بازیکن فوتبال هم هست و باید نام او را به خطی درشت در تاریخ ورزش نوشت.

رونالدو علاوه بر رکوردشکنی در زمین مسابقه، حالا در دیگر زمینه‌ها هم به اعداد رحم نمی‌کند و با سرعتی حیرت‌انگیز آن‌ها را پشت سر می‌گذارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو