۳ مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ

۳ مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ


منبع: روزگار

143

1399/3/18

15:56


۳ مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ

کریستین مک کلاچ آرایشگر برند دولچه اند گابانا

 

3 مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ

برای اینکه همیشه خاص و جذاب در مهمانی ها و مراسم ها باشید باید روش آرایش کردن صورت خود را بدانید این کار باعث می شود زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید. در این قسمت انتخاب درست برای آرایش کردن را به شما نشان می دهیم.

۳ مدل آرایش شیک برای مراسم و جشنها 
اکنون که بیش از هر زمان دیگری مواد براق و اکلیلی وارد هر بسته سایه چشمی شده اند و رژ لبهایی با رنگ های مد روز اما عجیب و غریب قفسه های فروشگاههای لوازم آرایش را پر کرده اند انتخاب برای خانمها از همیشه مشکل تر شده است. در اینجا از کریستین مک کلاچ  Christian McCulloch آرایشگر بخش زیبایی دلچه اند  گابانا Dolce&Gabbana درخواست کرده ایم که یکی از پکیج های آرایشی مخصوص تعطیلات این برند که هرگز از مد نخواهد افتاد را به شما آموزش دهد. از یک رژ لب قرمز جذاب تا چشمهای دودی گرم و پلکهای طلایی . اینها سبک های امروزی هستند که به آسانی و به سرعت می توانید اجرا کنید و تا سالهای سال نیز همین روش را ادامه دهید. در زیر آموزش مرحله به مرحله این سبکها را از مک کلاچ یاد می گیریم.

 

3 مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ

  
آرایش چشم
برای یک خط چشم سریع و آسان گربه ای، پیشنهاد می کنم که از یک مداد چشم استفاده کنید تا در ابتدا شکل و اندازه و زاویه خط چشم و دنباله آن را مشخص کنید. بعد از زدن کمی سایه نرم پودری بی رنگ با فرمژه مژه هایتان را فر کنید تا چشمتان حالت آهویی پیدا کند. در مرحله بعد با مداد چشم مشکی روی خط مژه های پلک بالایی کشیده و در گوشه بیرونی چشم کمی دنباله ایجاد کنید. با فرچه کمی روی قسمت مداد کشیده بکشید و سپس برای ایجاد خطی برجسته و با دوام با خط چشم مایع روی خط مدادی بکشید. کار را با استفاده از ریمل مشکی تمام کنید این کار را سریع انجام دهید تا ریمل خشک نشود.
آرایش ابروها 
برای لبهای قرمز ابروهای پر را بیشتر می پسندم. برای شروع ابروها را با مداد پر کنید و یک قاب ملایم ایجاد کنید. بعد از ایجاد خطوط باریک داخل ابروها با یک برس کوچک زاویه دار مداد را داخل ابرو پخش کنید. بعد ابروها را رو به بالا برس بزنید تا زاویه و قوس بیشتری ایجاد کنید.

 

3 مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ

 
آرایش گونه ها 
روی گونه ها و پیشانی را پودر برنزه بزنید و برای شفافیت بیشتر کمی پودر براق کننده بزنید.
آرایش لب ها 
برای ایجاد لب های بی عیب و نقص با خطوط مشخص، ابتدا از رژ لب استفاده کنید و سپس روی رژ لب از خط لب استفاده کنید.( به جای کشیدن خط لب دور لب آن را روی رژ لب بکشید). با استفاده از یک نرم کننده لبها را آماده کنید. در مرحله بعد خط لب را برداشته کناره های لب را بکشید. هر چقدر دوست دارید می توانید خط را بالاتر یا پایین تر از لبتان بکشید و نوک بالا و پایین لبها را برای پرتر نشان دادن لبها کاملاً با خط لب برجسته کنید. اما مراقب باشید که این کار را تمیز و صاف انجام دهید. ابتدا کناره های لب را پرکنید و سپس وسط و روی لبها . با این کار دوام بیشتری برای رژ لب ایجاد می کنید. کار را با استفاده مجدد از رژ لب تمام کنید.

 

3 مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ

 
آرایش چشم 
برای آرایش چشم دودی تنها از یک مدل سایه استفاده می کنم، سایه مشکی پر رنگ. این سایه کرمی، با دوام بوده قابلیت پخش خوبی داره و با ظاهری مات سریع خشک می شود. پیشنهاد می کنم برای زدن سایه سیاه به جای استفاده از نوک انگشت از فرچه استفاده کنید چون کلید زیبایی این سایه در ظرافت آن است. سایه را بردارید و یک خط خیلی ضخیم روی لبه پلک بالایی بکشید. سپس دوباره بالای خط اولی یک خط دیگر بکشید و به این ترتیب کل پلک بالا را بپوشانید اما مراقب باشید به استخوان پلک نرسید. حالا یک فرچه بزرگتر و نرم تر بردارید و با حرکت رفت و برگشت سایه را روی کل پلک به طور یکنواخت پخش کنید. این کار باعث می شود که سایه با ظرافت زیبایی روی سطح پلک پخش شده  و یک ظاهر دودی و یکنواخت به چشمها بدهد.
در طول خط مژه پایین، با استفاده از یک مداد چشم سیاه مقدار خیلی کمی رو یا زیر خط مژه های بکشید. نکته کلیدی در اینجا این است که خط چشم پایین را خیلی نازک بزنید چون با کمی اضافه کردن ناگهان سایه خیلی پهن خواهد شد. سپس با یک فرچه نرم سایه را پخش کنید تا یک ظاهر راک اند رول ایجاد کنید. حالا با استفاده از یک کانسلر روشن کننده سایه های اضافی زیر چشم را پاک کنید و کار را با زدن مقدار زیادی ریمل به مژه ها تمام کنید.
به خاطر داشته باشید در این نوع آرایش از مقدار کم شروع کنید. چون می توانید کم کم مقدار آن را زیاد کنید اما اگر از ابتدا مقدار زیادی سایه استفاده کنید کم کردن آن با آرایش پاک کن کار مشکلی است.

 

3 مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ

 

آرایش صورت 
با استفاده از یک پودر برنزه درخششی طبیعی به پوست خود بدهید و سپس از یک سایه روشن استفاده کنید.
آرایش لب 
چون در این نوع آرایش تمرکز بیشتر روی چشمها می باشد پس سعی کنید لبها را تنها با استفاده از از یک برق لب بی رنگ ساده نگه دارد. برای ایجاد لبهایی براق که با آرایش دودی چشمها رقابت نمی کند من از برق لب مرواریدی براق استفاده می کنم.
آرایش چشم ها 
برای این مدل آرایش از سایه طلایی استفاده کنید و آن را کاملاً با انگشت روی پلک بالایی پخش کنید. سپس با استفاده از یک فرچه یا انگشت کمی سایه به گوشه داخلی چشم نزدیک غده اشکی هم بزنید تا چشمها را بازتر و درشت تر جلوه دهید. سپس با یک خط چشم مشکی خط داخلی چشم (خط اشک) و قسمت درونی پلک بالایی را بکشید. عاشق تضاد بین طلایی روشن و مشکی پررنگ هستم. کار را با استفاده از مقدار زیادی ریمل تمام کنید.
آرایش صورت 
گونه ها را با یک پودر برنزه عسلی مات و سپس یک پودر براق ملایم برجسته کنید.
آرایش لب ها 
در هیچ آرایش لبی به اندازه طلایی دقت مهم نیست. کار را با استفاده از یک رژ کرمی براق طلایی شروع کنید و سپس برق لب خیلی شیشه ای بزنید. برای مشخص تر کردن لبها از خط لب استفاده کنید و کل لب را خط لب بکشید و دوباره روی آن برق لب بزنید.

 

3 مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ

۳ مدل آرایش جذاب از نظر کریستین مک کلاچ

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1662436

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو