سانسور اسم و تصویر شادمهر در برنامه تاک شو ام شو

سانسور اسم و تصویر شادمهر در برنامه تاک شو ام شو


منبع: پرشین وی

129

1399/3/18

16:05


در این ویدئو سانسور اسم و تصویر شادمهر عقیلی را در برنامه تاک شو ام شو مجید صالحی می بینید

سانسور اسم و تصویر شادمهر در برنامه تاک شو ام شو

مجید صالحی به تازگی با برنامه تاک شو ام شو میهمان خانه های مردم شده است. این برنامه که به صورت زنده و آنلاین از طریق فضای مجازی پخش می شود کاملا طنز و کمدی است. در پرشین وی می بینیم که در قسمت دوم این برنامه که با حضور امیر عباس گلاب برگزار شد اسم و تصویر شادمهر عقیلی سانسور شد.

سانسور شادمهر در برنامه تاک شو ام شو

در این ویدئو سانسور اسم و تصویر شادمهر عقیلی را در برنامه ام شو آقای مجید صالحی مشاهده می کنید

ویدئو سانسور اسم و عکس شادمهر عقیلی

جزئیات بیشتر درباره برنامه جدید مجید صالحی

«ام‌شو» به کارگردانی مجید صالحی، یکی از جدیدترین برنامه‌هایی است که در فضای مجازی منتشر شده. این برنامه شنبه‌ها ساعت ۲۱ از طریق پخش زنده در اینستاگرام و سه‌شنبه‌ها در سرویس‌های وی‌اودی پخش می‌شود. اولین تجربه مجید صالحی در زمینه کارگردانی یک شوی اینترنتی و اجرا چگونه بوده و در «ام‌شو» چه خبر است؟

فاصله از بازیگری و تجربه کارگردانی

مجید صالحی در دو سال گذشته به جای فعالیت در عرصه بازیگری ،به سراغ اولین تجربه‌های
خود در زمینه کارگردانی رفته و در هیچ فیلمی بازی نکرده است. او تابستان سال ۹۷ اولین
فیلم سینمایی خود یعنی « زیرنظر » را جلوی دوربین برد که به فروش قابل توجهی در
گیشه دست پیدا نکرد. مجید صالحی پس از ساخت این فیلم، وارد نمایش خانگی شد
و سریال «سال‌های دور از خانه» را ویژه این رسانه تولید کرد. این سریال کمدی، تجربه
شکست خورده‌ای برای صالحی به حساب نیامد اما اتفاق ویژه‌ای هم در کارنامه او نبود.
مجید صالحی اکنون در ادامه تجربه‌های جدید خود، کارگردانی برنامه «ام‌شو» را برعهده
داشته و با این برنامه برای اولین‌بار اجرا را هم تجربه می‌کند.

برنامه تاک شو ام شو

برنامه تاک شو ام شو مجید صالحی

شروع پرحاشیه با تیزری عجیب

برنامه «ام‌شو» شروع پرحاشیه‌ای داشت. مجید صالحی در تیزر تبلیغاتی این برنامه گریم زنانه‌ای داشت و در خواب می‌دید که در تعقیب آدم‌هایی شبیه به چهره خودش منتها با آرایش و گریم زنانه است. او در پایان تیزر با صدای سامان احتشامی و جواد خواجوی که جزو عوامل و اتاق فکر برنامه هستند، از خواب عجیبش بیدار می‌شود. تیزر این برنامه مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت و «مبتذل» خوانده شد. این تیزر عجیب نه تنها بامزه و خنده‌دار نبود بلکه ارتباط خاصی هم با محتوا و ساختار برنامه نداشت. به نظر می‌رسد از این گریم زنانه تنها برای جذابیت و دیده شدن تیزر «ام‌شو» استفاده شده است.

برنامه مجید صالحی

برنامه مجید صالحی

برنامه جدید مجید صالحی با معرفی مهمان به زبان طنز

معرفی مهمانان برنامه «ام‌شو» در نوع خود جالب و بامزه است. در قسمت اول برنامه، احمدرضا کاظمی طنزنویس و جواد خواجوی که به واسطه دوبله‌های بامزه‌اش با لهجه مشهدی در فضای مجازی شناخته می‌شود، معرفی مهمانان را برعهده داشتند. در حالی که تصاویر مهمان نمایش داده می‌شد، هرکدام از این چهره‌ها با کنایه به حاشیه‌های مهم و پرسروصدای مهمان درباره سابقه او و کارنامه‌اش، توضیح مختصر و البته طنزی می‌دادند. جواد خواجوی برای لحظات کوتاهی از آن لحن خاص خود که در دوبله‌هایش دارد و احتمالا به گوش مخاطب آشناست، استفاده می‌کرد تا معرفی بامزه‌تری از مهمان داشته باشد.

میزبانی از چهره‌های کمدی

صالحی در «ام‌شو» مانند دیگر برنامه‌های گفت‌وگومحور، میزبان چهره‌های شناخته‌شده در حوزه سینما ، موسیقی و ورزش خواهد بود منتها با این تفاوت که رویکرد آن طنز و سرگرم‌کننده است. این برنامه در اولین قسمت میزبان دو چهره پرحاشیه یعنی مهراب قاسمخانی و امیرمهدی ژوله بود. این دو که بیشتر به عنوان نویسنده آثار کمدی شناخته می‌شوند، در سال‌های اخیر ممنوع‌التصویر بوده‌اند. «ام‌شو» قرار است یک برنامه مفرح و سرگرم‌کننده باشد بنابراین در گفت‌وگو با مهمانان کمتر موضوعات جدید مطرح می‌شود و مجید صالحی بیشتر سوالات بامزه از مهمانان می‌پرسد. اگر قرار باشد بر اساس آن چه در قسمت اول دیدیم قضاوت کنیم، گفت‌وگو طبق ماهیت برنامه دوستانه، صمیمی و بامزه از آب درآمده بود.

برنامه تاک شو ام شو

برنامه تاک شو ام شو زنده

اینستاگرام و افکار نیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو