اسموتی موز و شکلات با شیر + آموزش طرز تهیه اسموتی موز کافی شاپی

منبع: روزگار

146

1399/3/18

17:23


اسموتی موز

اسموتی یکی از نوشیدنی های بسیار معروف دنیاست که با انواع و اقسام میوه ها تهیه می شود. هر میوه ای که بتوان آن را له کرد و با میوه های دیگر ترکیب نمود تا طعم دلچسبی بدست آید، در زمره میوه های اسموتی قرار می گیرد. در فصل های گرم همیشه در یخچال خانه باید چندین اسموتی خنک باشد تا در مواقع لزوم مصرف شوند. ما در این مطلب از روزگار می خواهیم طرز تهیه اسموتی موز و شکلات را آموزش دهیم. اگر در منزل این اسموتی را تهیه نکرده اید، با آموزش امروز ما همراه شوید.

 

اسموتی موز,طرز تهیه اسموتی موز,اسموتی موز و توت فرنگی,اسموتی موز و انار,اسموتی موز و شکلات,اسموتی موز و انبه,اسموتی موز و سیب,اسموتی موز و بستنی,اسموتی موز و کیوی,اسموتی موز و گردو

 

طرز تهیه اسموتی موز

 

مطالب مرتبط

یکی از میوه هایی که در این اسموتی بکار رفته است، موز است که از خاصیت های بسیاری برخوردار است و از خواص موز نمی توان به سادگی گذشت. اگر قصد دارید چربی بسوزانید، در هفته چند بار موز بخورید. روند چربی سوزی با موز بهتر پیش خواهد کرد. این میوه می تواند نفخ شکم را برطرف کند. جمع شدن مایعات در شکم از مشکلات جدی هست که بسیاری از مردم به آن گرفتار هستند.

 

موز همانطور که شکل و شمایلش به طرح خنده شبیه است، با مصرف آن می توانید احساس شادی در خود ایجاد کنید. سروتونین که مسئول ایجاد این حس در بدن هست با خوردن موز فعال خواهد شد. دانشمندان ثابت کرده اند که اگر در ماه به طور مرتب موز مصرف شود احتمال مبتلا شدن به بیماری های چشمی در افراد کاهش پیدا می کند.

 

اگر می خواهید راحت تر بخوابید، موز مصرف کنید. منزیم موجود در این میوه به شما کمک خواهد کرد. البته توصیه می کنیم که چای موز مصرف کنید تا اثربخشی بهتر داشته باشد. این میوه برای افرادی که می خواهند عضله بسازند هم مفید است. همچنین افرادی که از استرس به طور مداوم رنج می برند، بهتر است که در هفته چند بار این میوه زرد رنگ را مصرف کنند.

 

این میوه بسیار خوش خوراک و خوشمزه است به همین دلیل از موز برای تهیه انواع دسر و نوشیدنی استفاده می شود. دستور تهیه هایی همچون دسر پودینگ موز ، شیر موز بستنی ، دسر موز و بیسکویت و … که همگی جزو پر طرفدارترین ها هستند.

 

اسموتی موز,طرز تهیه اسموتی موز,اسموتی موز و توت فرنگی,اسموتی موز و انار,اسموتی موز و شکلات,اسموتی موز و انبه,اسموتی موز و سیب,اسموتی موز و بستنی,اسموتی موز و کیوی,اسموتی موز و گردو

 

اسموتی موز و شکلات

 

مواد لازم نان خوراک نخود
پودر کاکائو ۲ قاشق غذا خوری
شیره انگور ۲ قاشق غذا خوری
موز ۲ فنجان
شیر ۲ فنجان
زیتون له شده ۱ قاشق غذا خوری
روغن زیتون ۳ قاشق غذا خوری

 

طرز تهیه اسموتی موز با شیر

 

۱) برای تهیه اسموتی موز و شکلات ابتدا تمامی مواد اولیه را در داخل مخلوط کن قرار داده و سپس با روشن کردن مخلوط کن سعی کنید تا تمامی مواد اولیه به خورد یکدیگر بروند و در واقع با هم به خوبی مخلوط شوند.

 

۲) بعد از اینکه کاملاً مواد با هم مخلوط شدند،  اسموتی موز تقریباً حاضر شده است. برای اینکه کمی آن را تزئین نمایید. مقداری خامه به آن اضافه کنید.

 

۳) خامه اسموتی را علاوه بر خوش بر و رو کردن، خوشمزه تر هم خواهد کرد. با مواد لازمی که در ابتدا قرار دادیم می توانید، برای دو نفر اسموتی تهیه کنید. دقت داشته باشید که این اسموتی را فقط برای ۳ الی ۴ روز در یخچال نگهداری کنید.

 

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1663102

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو