قربان محمدپور: منتظر اجازه ورود به ویتنام هستیم

منبع: سینما پرس

51

1399/3/18

17:25


سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» بیان کرد برای آغاز فیلمبرداری این پروژه در انتظار اجازه ورود به ویتنام هستند.

قربان محمدپور در نشست خبری فیلم سینمایی «سلام بمبئی»

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» بیان کرد برای آغاز فیلمبرداری این پروژه در انتظار اجازه ورود به ویتنام هستند.

به گزارش سینماپرس، قربان محمدپور تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با مهر با اشاره به پروژه «عاشقی در هانوی» گفت: قرار بود اسفند ماه سال گذشته وارد کشور ویتنام شویم تا این فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببریم، در واقع پروانه ساخت و مجوز های اصلی از سوی دولت ویتنام صادر شده بود که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این پروژه نیز به تاخیر افتاد.

وی توضیح داد: در حال حاضر منتظر هستیم تا کرونا تمام شود تا دولت ویتنام اجازه ورود به این کشور را به ما بدهد.

کارگردان «دختر شیطان» بیان کرد: فکر می‌کنم که اگر همه چیز خوب پیش رود «عاشقی در هانوی» را اواخر تابستان جلوی دوربین می‌بریم.

وی تاکید کرد: شنیده‌ایم که قرار است به زودی مرزهای کشورها باز شود و اگر این اتفاق رخ دهد به سرعت شرایط لازم برای تولید این فیلم را فراهم می‌کنیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه به دلیل گرمای شدید در ویتنام باید فصلی را برای کار در این کشور انتخاب کنیم که هوا قابل تحمل باشد، توضیح داد: درست است که پیش از این با گروهی از بازیگران ایرانی و ویتنامی برای حضور در این فیلم صحبت کرده بودیم اما با تغییر زمان فیلمبرداری نمی‌دانم که این بازیگران می‌توانند در پروژه حضور داشته باشند یا خیر.

محمدپور تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که بازیگرانی که از قبل برای حضور در این پروژه انتخاب شده‌اند، تغییر کنند.

این کارگردان سینما درباره دیگر فعالیت‌های این روزهای خود نیز توضیح داد: همزمان در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام «دنیای سکوت» هستم که یک اثر کمدی درباره ویروس کرونا است.

محمدپور درباره داستان این پروژه کمدی گفت: در خلاصه داستان این فیلمنامه آمده که ویروس کرونای جدید با نام کووید ۲۰ در دنیا ظاهر می‌شود. این ویروس که از مار به انسان منتقل شده کسی را نمی‌کشد اما هرکس بگیرد شنوایی‌اش را از دست می‌دهد و کر می‌شود. انتشار این ویروس از نیویورک بوده و در اجلاس سالیانه سازمان ملل تمام رییس‌جمهورهای کشورها به این ویروس مبتلا شده و کر می‌شوند. هیات سیاسی ایران نیز که در این اجلاس حضور داشتند به این ویروس دچار شده و ویروس را به ایران می‌آورند. بسیاری از مسئولان و مقامات بلند پایه ایران این ویروس را می‌گیرند و کر می‌شوند و حرف مردم را نمی‌شنوند. پرفسور احمد اصلانی میکروب‌شناس ایرانی مامور می‌شود تا در این زمینه تحقیق کرده و بتواند واکسن این ویروس را کشف کند در حالی که روزانه صدها هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و کر می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو