نگاهی به نقش آفرینی ها و بیوگرافی بهنام تشکر + تصاویر جدیدش

نگاهی به نقش آفرینی ها و بیوگرافی بهنام تشکر + تصاویر جدیدش


منبع: آرگا

259

1399/3/18

21:36


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی بهنام تشکر دوبلور، مجری، صداپیشه، بازیگر محبوب تلویزیون، سینما و تئاتر ایرانی همراه با تصاویر اینستاگرامی و جدید وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد مورد پسندتان قرار بگیرد.

نگاهی به نقش آفرینی ها و بیوگرافی بهنام تشکر + تصاویر جدیدش

بهنام تشکر بازیگر مشهور و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۵ در سن ۲۰ سالگی با تئاتر کمدی ” میرزا فرفره” در شهر ساری آغاز کرد. خوب است بدانید که ایشان علاوه بر بازیگری در زمینه های چون دوبلور، صداپیشگی و مجری نیز فعالیت زیادی دارد و همچنین بهروز تشکر مجری ایرانی برادر وی است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه بهنام تشکر همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر مجری، صدا پیشه، دوبلور و بازیگر معروف و توانا تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۴ بهمن ماه سال ۱۳۵۵ که هم اکنون وی ۴۴ سال سن دارد و در بندر انزلی چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته اقتصاد و بازرگانی از دانشگاه آزاد فیروز کوه می باشد.

بیوگرافی بهنام تشکر + گالری جدید

این بازیگر محبوب در یک خانواده آذری تبار اهل اردبیل متولد شده است و چندین سال نیز در شهر هشتپر زندگی کرده است. آقای تشکر در دوران نوجوانی خود ورزش را با فوتبال شروع کرد و در تیم ملوان پست هافبک بازی می کرد، سپس به آموزش و تمرین بیلیارد و شطرنج پرداخت.

زندگینامه خواندنی بهنام تشکر

عکس جدید بهنام تشکر

سرگذشت خواندنی بهنام تشکر

آلبوم شیک و جذاب بهنام تشکر

عکس + تاریخچه زندگی بهنام تشکر

عکس اینستاگرامی بهنام تشکر

تاریخچه زندگی بهنام تشکر

بهنام در سال ۱۳۷۵ دوران دانشگاه در ۲۰ سالگی فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر نمایشی ” میرزا فرفره” در شهر ساری آغاز نمود و تا سال ۱۳۹۸ بیشتر از ۴۰ تئاتر بازی کرده است. در نتیجه ایشان در سال ۱۳۸۴ به عنوان گوینده رادیو مشغول به کار شد. بهنام تشکر بازیگر موفق ایرانی در سال ۱۳۸۲ برای اولین بار در فیلم سینمایی کوتاه ” اتو استاپ” بازی کرد و در سال ۱۳۸۸ با فیلم ” زیر آب” با کارگردانی سپیده فارسی روی پرده سینما رفت. در نتیجه در سال ۱۳۸۴ با سریال ” مروارید سرخ” کاری از مسعود رسام وارد قاب تلویزیون شد.

شناخت بیشتر با بیوگرافی بهنام تشکر

عکس و بیوگرافی بهنام تشکر

سرگذشت بهنام تشکر

عکس های شخصی و جدید بهنام تشکر

تاریخچه زندگی بهنام تشکر و همسرش

به این ترتیب بهنام تشکر در سال ۱۳۹۰ با سریال پرطرفدار ” ساختمان پزشکان” با کارگردانی سروش صحت ایفای نقش پرداخت. او در این سریال بسیار دیده شد و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. در این سریال بازیگرانی همچون بیژن بنفشه خواه، شقایق دهقان، هومن برق نورد، نعیمه نظام دوست، مونا فرجاد، فرناز رهنما، مرجان سپهری، رامبد جوان، حدیث میر امینی، پژمان جمشیدی، مجید شهریاری و … حضور داشتند.

تا اینکه در سال ۱۳۹۱ با سریال ” دزد و پلیس” با کارگردانی سعید آقا خانی و در سال ۱۳۹۲ با سریال ” دودکش” با کارگردانی محمد حسین لطیفی به اوج شهرت رسید. هومن برق نورد و بهنام تشکر در چند سال اخیر به دلیل ایفای نقش در چند سریال کمدی به عنوان زوج های هنری معروف شدند.

بیوگرافی بهنام تشکر + گالری

عکس هنری و خاص بهنام تشکر

سرگذشت کامل بهنام تشکر

عکس بهنام تشکر و نگار عابدی در سریال پادری

شرح حال خواندنی بهنام تشکر

استایل شیک و جذاب بهنام تشکر

زندگینامه بهنام تشکر + عکس

عکس زیبا بهنام تشکر در کنار فرزاد فرزین

زندگینامه جالب بهنام تشکر

بدانید که بهنام در سال ۱۳۹۸ در سریال پربیننده ” وارش” در نقش تراب لوتکابان با کارگردانی احمد کاوری حضور داشته است. او در این سریال با بازیگران محبوبی همچون نسرین بابایی، الهام طهوری، فهیمه مومنی، علیرضا کمالی نژاد، امیررضا دلاوری، رامین راستاد، ساناز سماواتی، مینا نوروزی، نیلوفر شهیدی و … همبازی بود.

در ادامه بیوگرافی بهنام تشکر آمده که وی چندین سال در کشور انگلیس و آمریکا زندگی کرده است که مدتی شایعاتی درباره اقامت دائم وی به آمریکا شنیده می شد. تا اینکه در مهرماه سال ۱۳۹۴ بعد از برگشت به ایران این خبر تکذیب شد.

شرح حال کامل بهنام تشکر

عکس جدید بهنام تشکر و پسرش

بیوگرافی بهنام تشکر و همسرش

ازدواج و همسر بهنام تشکر

بهنام تشکر در سال ۱۳۸۵ در ۳۰ سالگی با خانمی به نام آیدا یزدانی ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک فرزند پسر به نام کاوه می باشد.

زندگینامه کامل بهنام تشکر

سلفی زیبا بهنام تشکر در کنار پسرش کاوه

بیوگرافی بهنام تشکر+ عکس های جدید

عکس بهنام تشکر به همراه دوستش در کویر

زندگینامه بهنام تشکر و همسرش

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر معروف ایرانی

جوایز و افتخارات بهنام تشکر

دریافت تندیس بهترین بازیگر تئاتر در سال ۱۳۹۴ از انجمن ملی منتقدان تئاتر ایران برای بازی در نمایش دختر یانکی به کارگردانی بهرام تشکر، دریافت تندیس بهترین بازیگر طنز تلویزیون در سال ۱۳۹۱ برای بازی در سریال ساختمان پزشکان، دریافت تندیس بهترین بازیگر برای نمایش ماه زدگان به کارگردانی بهرام تشکر در ششمین جشنواره سراسری ماه، رتبه اول بازیگری برای نمایش هتل کالیفرنیا در چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مولوی در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی بهرام تشکر

زندگینامه بهنام تشکر بازیگر محبوب و موفق ایرانی

کارنامه هنری بهنام تشکر

سریال های آقای تشکر

وارش ۱۳۹۸، گمشدگان ۱۳۹۶، لیسانسه ها (فصل دوم) ۱۳۹۶، ۱۳۹۵ پادری، ۱۳۹۳ تله فیلم فرید، ۱۳۹۴ بین خودمون بمونه ، ۱۳۹۲–۱۳۹۳ هفت سنگ، ۱۳۹۲ پژمان صداپیشه ، ۱۳۹۲ دودکش، ۱۳۹۱ تاکسی پلیس، ۱۳۹۱ دزد و پلیس، ۱۳۸۹–۱۳۹۰ ساختمان پزشکان، ۱۳۹۰ تله فیلم پاپوش، ۱۳۸۹ تله فیلم حبیب، ۱۳۸۸ تله تئاتر عشق و نیستی، ۱۳۸۳–۱۳۸۸ مختارنامه، ۱۳۸۵ تا صبح، ۱۳۸۴ مثل همیشه، ۱۳۸۴ عصای پیری، ۱۳۸۳–۱۳۸۴ مروارید سرخ،

فیلم های سینمایی بهنام تشکر

به امید دیدار (۱۳۹۰_۱۳۸۹)، استرداد (۱۳۹۰)، بچگیتو فراموش نکن (۱۳۹۰)، فیلم کوتاه «و پیشتر… باران همه چیز را شسته بود» (۱۳۹۰)، به امید دیدار (۱۳۹۰–۱۳۸۹)، روز رستاخیز (۱۳۸۹) در نقش حصین بن تمیم، زیر آب (۱۳۸۸)، فیلم کوتاه «اتو استاپ» (۱۳۸۲)، واژگونه (دلی یار)، لاک قرمز (۱۳۹۴)، بازدم (۹۵–۱۳۹۴)، اعترافات (۱۳۹۵)، جشن دلتنگی (۱۳۹۶)

بیوگرافی بهنام تشکر + تصاویر

گالری جدید + بیوگرافی بهنام تشکر

تئاتر های بهنام تشکر

میرزا فرفره (۱۳۷۷)، معرکه عشق (۱۳۷۸)، بانوی قهرمان (۱۳۷۷)، سهمی پیش از مردار (۱۳۷۷)، ماه زدگان (۱۳۷۹)، خرس (۱۳۸۱)، خواستگاری (۱۳۸۱)، فالگوش (۱۳۸۲)، چند کاپریس برای ویلون (۱۳۸۲)، اسکوریال شاه (۱۳۸۳)، روزهای زرد (۱۳۸۳)، مردی که گلی به دهان داشت (۱۳۸۳)، رؤیای بسته شده به اسبی که از پا نمی‌افتد (۱۳۸۴)، ژولیوس سزار به روایت کابوس (۱۳۸۵)، سه خواهر (۱۳۸۴)، مکبث (۱۳۸۴)، لبخند باشکوه آقای گیل (۱۳۸۶)، مونسرا (۱۳۸۳)، سانتاکروز (۱۳۸۳)، خرس (۱۳۸۳)، دعوت (۱۳۸۳)، کابوس (۱۳۸۴)، مگس‌ها (۱۳۸۴)، دختر یانکی (۱۳۸۴)، خون (۱۳۸۴)، رستگاری در شب دور (۱۳۸۵)، دنیای دیوانه دیوانه دیوانه (۱۳۸۵)، ژولیوس سزار به روایت کابوس (۱۳۸۵)، طناب می‌زنی عزیزم (۱۳۸۶)، میهمانی درندگان (۱۳۸۶)، هتل کالیفرنیا (۱۳۸۶)، خدای کشتار (۱۳۸۷)، مهرهفتم (۱۳۸۸)، فیروزه (۱۳۸۹)، ماه زدگان (۱۳۹۰)، عشق اتفاقی نیست که بیفتد (۱۳۹۰)، دختر یانکی (۱۳۹۲)، سه‌گانه پاریسی (۱۳۹۴)، دختر یانکی، اجرای مجدد (۱۳۹۵)، عاقبت عشاق سینه‌چاک (۱۳۹۶)، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی (۱۳۹۸)

شبکه نمایش خانگی تشکر

۱۳۹۶ ساخت ایران ۲، ۱۳۹۳ ابله، ۱۳۹۲ یه شام خوب، ۱۳۹۰–۱۳۹۱ ساخت ایران

گویندگی و دوبله بهنام تشکر

۲ سال گویندگی (دوبله) در مؤسسه قرن بیست و یک (۱۳۸۵–۱۳۸۳) به مدیریت نصرالله مدقالچی، گویندگی در بیش از ۷۰ فیلم سینمایی در مؤسسه قرن بیست و یک زیر نظر نصرالله مدقالچی، گویندگی رادیو از سال ۱۳۸۷، گویندگی در شبکه رادویی تهران، استودیو صدای شهر، گویندگی در شبکه رادیو صدای آشنا (برنامه‌های قند پارسی، رنگ خدا، ویژه برنامه دهه اول محرم)، گویندگی در رادیو جوان (برنامه ویژه جشنواره تئاتر فجر، مثلث، بین خودمون باشه، آپارات و اینجا شب نیست)، گویندگی برای مؤسسه فرهنگی و هنری پادان

بیوگرافی بهنام تشکر + عکس

عکس دونفره بهنام تشکر و امیر حسین رستمی

زندگینامه جالب بهنام تشکر

گالری شخصی و جذاب بهنام تشکر

زندگینامه جامع بهنام تشکر

عکس بهنام تشکر و پسرش در کنار علی ضیاء مجری کشورمان

بیوگرافی بهنام تشکر + تصاویر شخصی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر و صداپیشه کشورمان و از تماشای تصاویر جذاب و دیدنی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو