جنیفر آنیستون زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ + عکس

جنیفر آنیستون زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ + عکس


منبع: روزگار

215

1399/3/19

06:01


جنیفر آنیستون زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ + عکس

در گزارش روز چهارشنبه خانوم جنیفر آنیستون را به عنوان بازیگر مشهور آمریکایی را عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد.people هفته نامه ی آمریکایی با نام پیپل

 

جنیفر آنیستون

 

به گزارش پیپل که هر سال زیباترین زن جهان را معرفی می کند، با وجود آن که خانم آنیستون یکی از ستاره‌های زیبا و بزرگ هالیوود است، اما آن‌چنان فروتن و بی‌ادعاست که وقتی برای نخستین بار خبر برگزیده شدنش توسط پیپل را شنید، نتوانست احساس خوشحالی خود را پنهان کند و مثل یک نوجوان هیجانزده شد. جنیفر آنیستون می‌گوید، “وقتی سالم و قوی هستم، بهترین احساس را از خودم دارم.” جنیفر ۴۷ ساله می‌گوید اولین بار زمانی به فکر مراقبت از بدن خود کرده که در زندگی شغلی و حرفه‌ایش یک مدیر برنامه به او گفته اندام او برای گرفتن نقش بیش از حد چاق است!!

 

جنیفر آنیستون

 

او می‌گوید من به رژیم غذایی خودم اندیشیدم و دیدم جقدر وحشتناک است: میلک شیک با سیب زمینی سرخ کرده و کلی سس! حالا حداقل ۶ روز در هفته و روزی یکساعت روی رژیم غذاییم تمرکز میکنم و این البته به این معنی نیست که از علایقم دست کشیده باشم. بلکه همه چیز را به طور متعادل میخورم و با همسرم با یک ساعت مچی وضعیت متعادل رژیم را کنترل می‌کنیم. جنیفر آنیستون علاوه بر آشپزی به همراه شوهرش به ورزش هم می‌پردازد و می‌گوید: “خنده‌دار است؛ به یک باره از یک دوره بی‌توجهی محض، ناگهان به فکر بدن‌‌مان می‌افتیم … این که چطور بخوابیم و چگونه از خودمان مراقبت کنیم.” جنیفر آنیستون (متولـد ۱۱ فوریه ۱۹۶۹ در شرمن‌اوکس، کالیفرنیا) بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی است. او در یونان،کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده و بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده است..

 

جنیفر آنیستون

 

او همسر سابق برد پیت بود و در سال ۲۰۰۵ از او جدا شد. در نظرسنجی که توسط مجله پیپل people صورت گرفت, جنیفر آنیستون به عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد. جنیفر آنیستون در سال ۲۰۱۵ با جاستین ثرو ازدواج کرده است.

 

جنیفر آنیستون

 

 

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1668749

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو