برای ارتودنسی کجا بریم؟ (مشخصات یک متخصص ارتودنسی خوب)

برای ارتودنسی کجا بریم؟ (مشخصات یک متخصص ارتودنسی خوب)


منبع: بیتوته

185

1399/3/19

07:53


برای ارتودنسی کجا بریم؟ (مشخصات یک متخصص ارتودنسی خوب)



متخصص ارتودنسی خوب,دندانپزشک خوب,متخصص ارتودنسی خوب در تهران

متخصص ارتودنسی خوب

 
یک متخصص ارتودنسی خوب باید علاوه بر داشتن دانش کافی و مرتبط، حتما طیف وسیعی از مهارت های لازم جهت نظم دهی و برطرف کردن مشکلات دهان و دندان و فک مراجعان را داشته باشد. چنین متخصصی باید متناسب با مشکل بیماران و پیشرفت های دندانپزشکی، انواع درمان های ارتودنسی شامل ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی و ... را ارائه دهد. اگر واقعا به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی شهر خود هستید حتما این مقاله را بخوانید تا زودتر چنین متخصصی را پیدا کنید.


این مقاله به درد کسانی که سوالات زیر را دارند نیز مناسب است
•    از کجا بدانم که یک متخصص ارتودنسی خوب است یا نه؟
•    از کجا بهترین متخصص ارتودنسی تهران را پیدا کنم؟
•    متخصص ارتودنسی کودکان چه ویژگی هایی دارد؟


9 علامت و نشانه یک ارتودنتیست خوب
با کودکان رابطه خوبی برقرار میکنند
ارتودنسی کودکان یکی از مهمترین دغدغه های والدین است و آن ها همواره به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی کودکان هستند تا با خیالی راحت مشکلات عدم هماهنگی دندان های دلبندان خود را برطرف کنند.

 

بهترین متخصصان معمولا برای اداره دوره درمان کودکان آموزش دیده اند و بهترین رفتار را با کودکان دارند. آن ها آموخته اند که چگونه نیازهای ارتودنسی و دندانپزشکی کودکان را برطرف کنند. این متخصصان علاوه بر ارتودنسی کودکان درک درستی از ارتودنسی بزرگسالان دارند و با آن ها نیز رابطه خوبی برقرار میکنند. بنابراین اگر دیدید که در مصطب یک متخصص هم کودکان و هم بزرگسالان حضور دارند احتمال دهید که در مطب یک متخصص ارتودنسی خوب قرار دارید.


به خوبی با همه مراجعان ارتباط میگیرد
متخصص ارتودنسی نه تنها در مورد هر بخشی از گزینه های درمانی و برنامه های پرداخت به مراجعانش توضیح می دهد، بلکه به هرگونه نگرانی یا سوال از بیمار نیز گوش می دهد. آنها مطمئن خواهند شد که به سؤال مراجع کاملاً پاسخ خواهند داد و مطمئن خواهند شد که همه چیز برای بیماران تفهیم شده است. یک متخصص ارتودنسی خوب خوب همچنین در صورت تغییر هر بخشی از برنامه درمانی یا آنچه باید در خانه انجام شود با مراجعش ارتباط برقرار می کند تا راحتی او را فراهم کنند.


بازخوردهای مثبت زیادی دارد
یکی از راه های تشخیص یا پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی شهرتان شنیدن یا دیدن بازخوردهای مراجعان و بیماران آن متخصص است. برای مثال اگر میخواهید بهترین متخصص ارتودنسی تهران را پیدا کنید. میتوانید با جستجو در اینترنت و خواندن یا شنیدن بازخوردهای مراجعان متخصصان، بهترین آن ها را انتخاب کنید. زیرا مراجعان برای یک مدت طولانی با آن متخصص برخورد داشته اند و او را میشناسند.
 

متخصص ارتودنسی خوب,دندانپزشک خوب,متخصص ارتودنسی خوب در تهران

ارتودنسی خوب

 
تمام پرسنل و دستیارانش آگاه، حرفه ای و مجرب هستند
کارمندان مطب یک متخصص ارتودنسی خوب باید همگی آگاه باشند و وظایف خود را بدانند. آن ها باید رفتار دوستانه ای با مراجعان داشته باشند و احترام تمام مراجعان از کودکان گرفته تا بزرگسالان را نگاه دارند. مناسب بودن دانش و نحوه کار پرسنل نشان دهنده ایده آل بودن مطب متخصص ارتودنسی است.
 

متخصص ارتودنسی خوب,دندانپزشک خوب,متخصص ارتودنسی خوب در تهران

ارتودنتیست خوب


همیشه به روز بوده و تحصیلات خود را ادامه میدهد
ارتودنتیست های خوب همیشه آموزش خود را ادامه داده و به روزترین اطلاعات را یاد می گیرند. آنها همیشه به دنبال راه هایی برای آسانتر ، سریعتر و بی درد شدن روند درمان خواهند بود.


دندانپزشکانی که همیشه در حال گسترش تخصص خود هستند ، روشهای درمانی به روز را ارائه می دهند. درمانهای به روز آن هایی خواهد بود که از جدیدترین تجهیزات و روش های درمانی ارتودنسی استفاده می کنند. درمان های ارائه شده باید در وب سایت تخصصی آن ها ذکر شده باشد و با جستجوی آسان در اینترنت و وبسایت قابل مشاهده باشند. علاوه بر این متخصصانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند نشان میدهند به روز هستند و میخواهند به هر شکلی در دسترس و پاسخگو به مخاطبان خودشان باشند.


به صورت رایگان مشاوره ارائه میدهد
ویزیت و مشاوره در بیشتر مطب های ارتودنسی شامل هزینه خواهد بود. در این جلسه ویزیت بیمار توسط متخصص ارتودنسی ویزیت میشود و تمام مشلات به همراه  جوانب درمانی او به بحث گذاشته میشود. مراجع باید با اطلاعات کاملی درباره مشکل دندان هایش و انواع درمان ها داشته باشد و به هیچ عنوان نباید به زور وادار شود که تحت یک درمان خاص مانند ارتودنسی متحرک یا ارتودنسی نامرئی و ... قرار بگیرد.

 

یک متخصص ارتودنسی خوب ابتدا توضیحاتش را کامل ارئه میدهد و انتخاب روش درمان را بر عهده مراجعانش میگذارد. برای مثال اگر متخصص بگوید مشکل مراجع زیاد شدید نیست و با کمک ارتودنسی ثابت فلزی یا ارتودنسی نامرئی با اینویزیلاین قابل اصلاح است. انتخاب بین این دو بر عهده مراجع خواهد بود.


متخصص باید طی این جلسه به تمام سوالات مطرح شده توسط مراجع پاسخ دهد و متناسب با درک  و سن و سال مراجعش به بهترین شکل و قابل فهمترین حالت توضیح دهد.


فروتن و صبور است
ارتودنتیست های خوب هرگز سعی نمی کنند خود را خوب جلوه دهند. درعوض ، آنها تمام تلاششان را میکنند که شما را خوب جلوه داده تا احساس خوبی به شما دست دهد. از همین رو هر کاری میکنند تا راحتی بیمار و مراجعان تامین شود زیرا میدانند هرچه مراجع راحت تر باشد و احساس بهتری داشته باشد او با آرامش بیشتری به کارش ادامه میدهد. برای رسیدن به این مهم او همواره صبور و فروتن است و با حوصله به تمام مراجعانش رسیدگی میکند.


همیشه در دسترس است
کسانی که ارتودنسی دندان انجام داده اند میدانند که ممکن است موارد اورژانسی در طول درمان را تجربه کنند. برای مثال ممکن است براکت ارتودنسی ثابت شکسته شود، الاستیک پاره شود و یا اینکه براکت شل شده و کنده شود. این مشکلات نیازمند توجه فوری متخصص ارتودنسی دندان هستند.

 

برای چنین مواقعی یک متخصص ارتودنسی خوب همیشه در دسترس است و یا به دستیاران خود گوشزد میکند باید تمام مشکلات اورژانسی و فوری مراجعانش را به خوبی برطرف کنند. هر بار که مطب تخصص مراجعه میشکنید باید از قبل نوبت بگیرید و زمانی که مشکلات فوری پیش می آید بهترین متخصص ارتودنسی تلاش میکند تا به شما نوبت دهد و یا اینکه خارج از نوبت به مشکل شما رسیدگی کند.

 

متخصص ارتودنسی خوب,دندانپزشک خوب,متخصص ارتودنسی خوب در تهران

متخصص ارتودنسی در تهران


برای دریافت هزینه ها برنامه های متنوعی دارد
همه میدانیم که قیمت ارتودنسی نسبتا بالا است و جزء پروسه های طولانی و گران دندانپزشکی است. با این حال لازم است و کسانی که دندان های کج و ناهماهنگ دارند لاجرم باید به این درمان تن دهند. یک متخصص ارتودنسی خوب قدرت درک بالایی دارد و به وضعیت مراجعانش توجه ویژه دارد.

 

معمولا بهترین متخصصان ارتودنسی سعی میکنند بر اساس وضعیت مالی مراجعان تا آنجا که برایشان مقدور است در هزینه ها با آن ها کنار بیایند و منصف باشند. برخی از آن ها نقدا هزینه ارتودنسی را دریافت میکنند اما برخی دیگر تمام هزینه ها را برآورد کرده سپس اقدام به قسط بندی میکنند تا مراجعان بتوانند بدون دغدغه درمان خود را شروع کرده و به اتمام برسانند.


چگونه بهترین متخصص ارتودنسی که تمام ویژگی های این مقاله را داشته باشد پیدا کنم؟
اگر در تهران هستید و مایلید توسط یک متخصص ارتودنسی خوب به طرح لبخندی بی نظیر و ایده آل دست پیدا کنید به نکات ذکر شده در این مقاله توجه کنید. با جستجویی در اینترنت میتوانید نام دکتر هادی درویشپور را نیز به عنوان یک متخصص ارتودنسی خوب در تهران ببینید. زیرا علاوه بر ویژگی های بالا، ایشان چندین مطب مجهز در چهار نقطه شهر  تهران دارند که نشان از اهیمت ایشان به مراجعان و دسترسی بهترشان است.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو