علیرام نورایی: برای سکانس های پایانی «نفوذ» به زودی جلوی دوربین خواهم رفت

منبع: سینما پرس

69

1399/3/19

13:05


سینماپرس: بازیگر سریال «نفوذ» گفت: واقعیت امر ترجیحم این است که این دو سریال را با هم مقایسه نکنم، اما به طور طبیعی گاندو به واسطه داستان امروزی خود برای مخاطبان قابل لمس تر بود در نقطه مقابل روایت سریال «نفوذ» تاریخی تر بوده و روایتی بسیار مهم را پیش می کشد.

سریال تلویزیونی «نفوذ»

سینماپرس: بازیگر سریال «نفوذ» گفت: واقعیت امر ترجیحم این است که این دو سریال را با هم مقایسه نکنم، اما به طور طبیعی گاندو به واسطه داستان امروزی خود برای مخاطبان قابل لمس تر بود در نقطه مقابل روایت سریال «نفوذ» تاریخی تر بوده و روایتی بسیار مهم را پیش می کشد.

به گزارش سینماپرس، علیرام نورایی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری و اجرا گفت: در حال حاضر منتظر شروع فیلمبرداری فصل پنجم از برنامه تلویزیونی مافیا هستم، قرارداد من برای حضور در این فصل ثبت شده و به احتمال فراوان مراحل تولید آن ظرف یک ماه آینده آغاز می‌شود.  

وی درباره تفاوت‌های فصل پنجم برنامه مافیا نسبت به چهار فصل گذشته اظهار کرد: شالکه اصلی برنامه مافیا همچون فصل‌های گذشته است اما بنا به تجربیاتی که طی چهار فصل گذشته بدست آورده ایم احتمال تغییراتی کوچک در برخی از قوانین برنامه وجود خواهد داشت.  

///////////////////////

مجری برنامه تلویزیونی «مافیا» درباره بازخورد مردمی نسبت به این برنامه تاکید کرد: بازخوردها نسبت به مافیا بسیار عالی بود و این برنامه طرفداران پروپا قرصی پیدا کرده است،  در حال حاضر مراحل انتخابی فصل پنجم مافیا در حال انجام است و به نوعی دوستان مدت‌هاست که پیش تولید پروژه را آغاز کرده اند، در مرحله اول نزدیک به سیزده هزار نفر ثبت نامی داشته ایم که این نشان دهنده استقبال مردم از چنین برنامه ای است، بسیاری از خانواده‌ها در عصر دنیای مجازی به خاطر برنامه مافیا برای لحظاتی تلفن همراه خود را کنار گذاشته و کنار یکدیگر بودن را تجربه کرده اند.  

وی درباره زمان پخش فصل پنجم مافیا افزود: فعلا پروسه انتخابی به طول خواهد انجامید زیرا ثبت نام کنندگان بسیار زیاد هستند اما تمام تلاش گروه تولید بر آن است تا به امید خدا فصل پنجم مافیا تابستان امسال روی آنتن برود. البته نظر نهایی در این باره را تهیه کننده می دهد اما می دانم که پروسه تولید به صورت فشرده ادامه دارد.  

بازیگر سریال تلویزیونی «نفوذ» درباره ادامه فیلمبرداری این سریال اذعان کرد: فیلمبرداری این سریال بعد از وقفه طولانی مدت به دلیل بیماری کرونا از سر گرفته شده است، چند سکانس پایانی بازی من در این سریال باقی مانده که به امید خدا به زودی جلوی دوربین خواهم رفت.  

وی درباره احتمال موفقیت سریال نفوذ اذعان کرد: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما به واقع برای تولید این سریال زحمت فراوانی کشیده شده است، پروسه تولید و فیلمبرداری اثر نزدیک به سه سال به طول انجامیده و گروه با تمام وجود برای تولید آن تلاش کرده پس امید زیادی به موفقیت اثر دارم. من هنوز تصویری از اثر ندیدم اما به نظر من اثری قابل اعتنا راهی تلویزیون می شود.  

///////////////////////

بازیگر فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در مقایسه با سریال گاندو و نفوذ اظهار کرد: واقعیت امر ترجیحم این است که این دو سریال را با هم مقایسه نکنم، اما به طور طبیعی گاندو به واسطه داستان امروزی خود برای مخاطبان قابل لمس تر بود در نقطه مقابل روایت سریال «نفوذ» تاریخی تر بوده و روایتی بسیار مهم را پیش می کشد. از اتفاقات سریال نفوذ نزدیک به چهل سال گذشته است اما به به شخصه امیدوارم مخاطب با آن ارتباط برقرار کند.  

نورایی با اشاره به تعطیلی چهار ماهه فعالیت‌های هنری و دوران قرنطینه خانگی خاطرنشان کرد: چهار ماه گذشته برای من بسیار سخت گذشت، تمام این مدت را در قرنطینه خانگی بودم و سعی کردم تا تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنم اما به واقع تلخ ترین نوروز را سپری کردم، امیدوارم این بیماری به زودی نه تنها از ایران بلکه شرش از سر تمام دنیا باز شود.  

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو