کاهش و رفع صدای کفش پاشنه بلند با ترفندهای کاربردی و جالب

کاهش و رفع صدای کفش پاشنه بلند با ترفندهای کاربردی و جالب


منبع: آرگا

157

1399/3/19

14:03


درراین مقاله‌ شما را با یکی از تکنیک های دنیای مد برای از بین بردن صدای نا مطلوب پاشنه کفش آشنا می کنیم تا بتوانید به راحتی از این کفش ها استفاده کنید و از پوشیدن آن ها لذت ببرید.

کاهش و رفع صدای کفش پاشنه بلند با ترفندهای کاربردی و جالب

پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای خانم ها جذابیت خاصی دارد و به آن ها حس قدرت می دهد. اما پس از گذشت مدتی می تواند آزار دهنده ترین صدای جهان برای آن ها باشد. صدای این کفش ها در چند روز اول بسیار خوب است اما با گذشت زمان صدای بدی ایجاد می کند و ممکن است باعث خجالت در خانم ها شود. این صدا ها نمی گذارند که شما راحت راه بروید و همین مسئله می تواند برای شما مشکل ساز باشد.

رفع صدای کفش پاشنه بلند با تکنیک ساده

رفع صدای کفش پاشنه بلند

کفش هایی که دارای پاشنه های بلند می‌ باشند به دلیل طرح هایی متنوع و جذابی که دارند مورد پسند بسیاری از بانوان هستند. البته این نوع کفش ها از دوران قدیم و زمان مصر باستان رایج شده است. ۳۵۰۰ سال قبل از تولد مسیح زمانی بوده است که مردم مصر و آن هایی که طبقه اجتماعی پایین تر داشته اند پابرهنه بودند و آن هایی که در طبقات بالاتری قرار داشتند از این نوع کفش ها استفاده می کردند در واقع این اطلاعات، از توصیفات هنری که از آن زمان مانده است بدست آمده است. امروزه بسیاری از بانوان در هنگام حضور در اجتماع و یا محل کار از این نوع کفش ها استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که می توانید با تکنیکی ساده این صدا را از بین ببرید که در ادامه به آن اشاره شده است.

کفش پاشنه بلند

 استفاده از نوار چسب های لوله ای

  • برای این که صدای کفش پاشنه بلند، شما و اطرافیانتان را آزار ندهد می توانید از چسب های لوله ای استفاده کنید
  • برای این کار باید در ابتدا کف کفش های خود را با آب و صابون بشویید و آن ها را در یک مکان آفتاب گیر بگذارید تا کاملا خشک شوند و رطوبتی نداشته باشند.
  • در نظر داشته باشید که این چسب ها در رنگ های متفاوتی ساخته شده اند و شما به راحتی می توانید از چسب هایی استفاده کنید که هم رنگ و متناسب کفش شما باشند.
  • یک تکه از این نوار ها را برش دهید. بهتر است که آن ها را به صورت مربعی برش داده به صورتی که دو میلی متر از اطراف پاشنه کفش شما بلند تر باشد.
  • چسب هارا از سمتی که صاف است و چسبی ندارد بر روی یک سطح محکم قرار دهید.
  • پاشنه کفش خود را در مرکز این مربع ها قرار داده و آن ها را فشار دهید تا چسب ها به طور کامل به پاشنه کفش شما بچسبند.
  • می توانید اضافه این چسب ها را به پاشنه هایتان بچسبانید و ممکن است از اطراف کمی دید داشته باشد. ولی اگر این چسب ها را متناسب با رنگ کفش خود انتخاب کنید کسی متوجه آن نمی شود.
  • بعد از چسباندن این چسب ها می توانید آن ها را بپوشید و کمی راه بروید. اگر باز هم صدای نا هنجار از آن ها شنیدید می توانید این روش گفته شده را دوباره تکرار کنید.
  • در نظر داشته باشید که می توانید این کار را تا سه بار ادامه بدهید و روی لایه قبلی چسب زده شده لایه های جدید بزنید تا از صدای کفش های خود بکاهید.

استفاده از چسب های مخصوص

نکاتی برای کاهش صدای کفش

نکاتی که لازم است آن ها را بعد از چسب زدن به پاشنه کفش ها، رعایت کنید برای شما مطرح کرده ایم.

  1. برای این که چسب ها در یک مکان عمومی از کفش شما جدا نشده و باعث آبروریزی شما نشوند می توانید آن ها را در پایان هر ماه و یا هر سه هفته یک بار تعویض کنید.
  2. در نظر داشته باشید که اگر پاشنه شما باریک نیست و کمی پهنا دارد استفاده از این چسب می تواند سر و صدای آن را کم کرده و شما می توانید هر ماه آن چسب ها را تعویض کنید ولی اگر کفش شما پاشنه بسیار باریکی دارد باید هر بار که می خواهید از آن ها استفاده کنید به آن ها چسب بزنید زیرا سطح کم تری برای چسباندن دارید و احتمال کنده شدن این چسب ها زیاد می باشد.
  3. این چسب ها دارای طراحی های بی نظیری می باشند و علاوه بر این که باعث رفع صدای کفش پاشنه بلند شما می شوند می توانند از سقوط و زمین خوردن شما در سطوح لیز جلوگیری کنند.
  4. بهتر است این چسب ها را تا دو میلی متر اضافه ببرید زیرا می توانند از اطراف پاشنه های شما دیده شده و باعث شوند که کفش شما جلوه خوبی نداشته باشد.
  5. در نظر داشته باشید که از چسب ها نه تنها برای از بین بردن  صدای بد کفش ها بلکه می توانید برای ایمنی بیش تر و لیز نخوردن در سطوح نا مناسب هم از آن ها استفاده کنید. البته اگر می خواهید برای این کار از آن ها استفاده کنید باید آن ها را علاوه بر زیر پاشنه بر زیر کفش خود هم نصب کنید.

     رفع صدای کفش پاشنه بلند با استفاده از چسب

 

می توانید سایر مقالات مربوط به دنیای مد را در سایت آرگا مشاهده کنید و از راز و رمز های دنیای کیف و کفش با خبر شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو