50 درصد سالن سینما و آپشن‌های ویژه/ شروط جالب برای اکران "زن‌ها فرشته‌اند"

منبع: ایران آرت

148

1399/3/19

16:17


کارگردان "زن‌ها فرشته‌اند2" می‌گوید برای اکران این فیلم شرط و شروطی دارد.

ایران آرت: "زن‌ها فرشته‌اند 2" به کارگردانی آرش معیریان یکی از گزینه‌های اکران نوروزی امسال بود و پس از تعطیلی سینماها از نخستین فیلم‌هایی بود که احتمال داده می‌شد تا با توجه به حال و هوای کمدی‌اش برای بازگشایی سینماها روی پرده رود. تهیه‌کننده این فیلم در پاسخ به اینکه آیا از اول تیرماه فیلم خود را اکران می‌کند یا خیر؟ گفت: تا وقتی با دوستان وزارت ارشاد جلسه‌ای نداشته باشم و شرایط را ندانم چیست نمی‌توانم با قطعیت تصمیم بگیرم، اما شرایطی برای اکران دارم که  مهم‌ترینش این است آرامش در سینما حاکم باشد و من احساس کنم مردم به سینما می‌آیند، آن وقت فیلم خود را اکران می‌کنم. در این راستا یک اقدام مهم این است که وزارت ارشاد با مدیران صدا و سیما صحبت کند تا تلویزیون تبلیغات وسیعی را انجام دهد، چون اگر صدا و سیما برای اکران فیلم‌ها همراهی نکند سینما با شکست روبرو می‌شود.

فرحبخش افزود: پیشنهاد من این است که یکی دو هفته اول، فقط فیلم‌هایی که اسفندماه روی پرده بودند اکران شوند و فیلم جدیدی به سینماها نیاید یا مثلا با فیلم‌هایی معمولی‌تر کار شروع شود تا رفت‌وآمد به سینما جا بیفتد.

وی گفت:‌ اگر شرایط پخش تیزر از تلویزیون درست باشد و وزارت ارشاد و سینماداران برای اکران آپشن‌های خوبی به من دهند، حتما فیلم "زن‌ها فرشته‌اند" را اکران خواهم کرد چون اگر آپشن‌های خوبی داده شود، مثلا تیزرهای نامحدود تلویزیونی یا کمک‌های ارشاد داده شود آن وقت 50 درصد ظرفیت خالی سینما می‌تواند جبران شود و این‌ها حداقل‌های مدنظر من برای اکران فیلم است. 

فرحبخش سال 1386 نسخه اول فیلم "زن‌ها فرشته‌اند" را به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی ساخته بود که در آن امین حیایی، نیکی کریمی، مهتاب کرامتی، محمدرضا شریفی‌نیا، لادن طباطبایی و لیلا اوتادی بازی می‌کردند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو