مایکل بی جوردن

بازیگر فیلم‌های هالیوودی از هالیوود خواست تا بیشتر از چهره‌های خلاق سیاهپوست بهره بگیرد و داستان‌هایی درباره زندگی آن‌ها بسازد.

مایکل بی. جردن بازیگر سیاهپوست که در تظاهرات همبستگی با جنبش سیاهپوستان که روز شنبه در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار شد شرکت کرده بود، به ایراد سخنرانی پرداخت.

این بازیگر در سخنانش به مسایلی چون خشونت وحشیانه پلیس آمریکا، صنعت سرگرمی و نابرابری‌ها پرداخت.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر، جردن گفت: خواست من این است که روی کادر سیاه هم سرمایه‌گذاری شود. من از همه قدرتم برای ایجاد تنوع استفاده می‌کنم اما وقت این رسیده که استودیوها و آژانس‌ها و همه این ساختمان‌هایی که ما در برابرشان ایستاده‌ایم هم همین کار را انجام دهند.

تظاهرات شنبه که توسط ۴ آژانس بزرگ برگزار شد، در برابر ساختمان ای‌سی‌آم برگزار شد و هزاران نفر از مردم لس‌آنجلس را برای اعتراض به قتل جورج فلوید توسط پلیس به خیابان آورد.

جردن در سخنانش افزود: شما سال ۲۰۲۰ به یک برابری جنسیتی ۵۰/۵۰ متعهد شدید. اما چالش متعهد شدن برای استخدام یک سیاهپوست چیست؟ یعنی تولید محتوای سیاه به مدیریت مدیران سیاه و مشاوران سیاه. آیا از روایت داستان‌های ما هم خوب حمایت می‌کنید؟ بگذارید مکتومات خودمان را رو بیاوریم. فرهنگ سیاه، ورزش‌ها، فرهنگ کمدی که شماها این همه دوستش دارید. ما از هر نظر با تبعیض برخورد کرده‌ایم. آیا شما می‌توانید به خلق برندهای سیاه، شرکت‌ها، رهبران فرهنگی و سازمانی سیاه کمک کنید؟

اولین نقش‌آفرینی تاثیرگذار جردن در فیلم «ایستگاه فروتویل» به عنوان اولین تجربه کارگردانی رایان کوگلر در سال ۲۰۱۳ بود. این فیلم ماجرایی را که به کشته شدن اسکار گرانت یک مرد جوان آفریقایی-آمریکایی به دست پلیس در سال ۲۰۰۸ منجر می‌شود، روایت می‌کرد. فیلم موفق به کسب جایزه بزرگ داوری و جایزه مخاطبان از جشنواره فیلم ساندنس شد.

این بازیگر همچنین به ضرورت رای دادن امسال تاکید کرد و گفت: باید رای بدهیم. رای دادن هرگز مهمتر از امروز نبوده است.

مایکل بی جوردن

مایکل بی جوردن

مایکل بی جوردن

مایکل بی جوردن

مایکل بی جوردن

مایکل بی جوردن

مایکل بی جوردن