شعر متن تبریک سیزده بدر ۹۸ و مجموعه تبریک سیزده بدر عاشقانه و رسمی

منبع: روزگار

159

1399/3/20

12:40


شعر متن تبریک سیزده بدر ۹۸ و مجموعه تبریک سیزده بدر عاشقانه و رسمی

تبریک سیزده بدر , یکی از روزهای بسیار مهم ما ایرانی ها سیزده بدر است. بعد از ۱۲ روز دید و بازدید عید در سراسر کشور، مردم به طبیعت می روند، تا ۱۳ خود را بدر کنند و این روز نمادی از روز طبیعت هم است. یکی از عمده ترین کارهای مردم، که در این روز انجام می شود، ارسال پیام تبریک است که از طرق مختلف انجام می شود. در این مطلب از روزگار قصد داریم تا جدیدترین متن تبریک سیزده بدر را برایتان قرار دهیم.

 

تبریک سیزده بدر عاشقانه,تبریک سیزده بدر,تبریک سیزده بدر رسمی,متن تبریک سیزده بدر

 

تبریک سیزده بدر رسمی

 

اینکه آرزوی تو چیست، هیچ نمی دانم! اما گره می خواهم زد، سبزه‌ی سبزتر از جنگل را برایت، گره خواهم زد تا به آرزویت برسی. دست هایم را برایت رو به آسمان گره خواهم زد و برایت دعا خواهم کرد.

 

میروی؟ میروی که گره بزنی تنهایی ات را؟ میروی تا گره بزنی سبزه خاطراتمان را؟ میروی که مرا از خودت دور ِ دور کنی؟ آری سیزده همان فرصت‌یست که نحسی را باید از خود دور کرد.! "سیزده بدرت مبارک رفیق!

 

آرزو دارم که سیزده بدری شاد، توأم با خوش شانسی داشته باشی، اونطور که به هر چیزی که دلت میخواد برسی. سیزده بدرت مبارک

 

تمام بهار باید از گل پدیدار شود. بهار هم نشانه‌ قیامت خواهد بود. در آیینه بهار خودمان را تماشا کنیم. سیزده بدر رو با تمام وجودم بهت تبریک میگم.

 

نمی دانم چه کنم! نمی دانم می مانی یا نه! نمی دانم یادت را برای رفتنت گره بزنم و برای همیشه یک دروغ سیزده باشی یا یادت را گره بزنم به تک تک ثانیه هایم تا که بمانی. نمی دانم. کمکم نمی کنی؟!

 

اس ام اس تبریک سیزده بدر

 

جون من فردا با کسی نرو. دلم میخاد سیزده رو فقط با تو بگذرونم. آخه بدون تو اصلاً صفا نداره برام. "اینم دروغ سیزده بنده، مبارک مبارک"

 

به نام خدا. با عرض خسته نباشید جهت دید و بازدید عید، از همین تریبون اعلام می دارم که بنده امسال هم قصد ازدواج ندارم. لکن، از گره سبزه انواع سبزه به نیت بنده خودداری بفرمایید.

 

عزیزان گره زننده سبزه در سیزده بدر توجه بفرمایید که از هر گونه گره زدن چندپیچ خودداری کنید، چرا که امکان پاره شدن سبزه و خودتان! وجود دارد. البته بختتان. سیزده مبارک!

 

توجه توجه! جهت معرفی مکان های زیبا برای بدر کردن سیزده، اعلام آمادگی میکنم! شماره کارت بنده جهت واریز حق الزحمه به شرح زیر می باشد. لطفاً پس از واریز صبور باشید تا اطلاعات مکان برایتان اس ام اس شود. با تشکر ستاد رهگیری سیزده بدر.

 

 

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1681923

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو