کیک تولد مردانه | ۱۱۰ مدل تزیین خاص برای کیک تولد مردونه

این نوشته در سری تزیینات کیک برای انواع مناسبت ها به تزیینات کیک تولد مردانه با مدل های جدید و شیک و خاص اختصاص دارد ، این مدل ها با توجه به سلایق و علائق آقایان ایده هایی را برای تزیین کیک های مردانه به شما پیشنهاد میکند که میتواند در مناسبت هایی مثل روز پدر و روز مرد ، سالگرد ازدواج و مهمتر از همه تولد پدران و همسران شما مورد استفاده قرار بگیرد.  امیدوارم مورد توجه و استفاده شما عزیزان و همراهان سایت دلبرانه قرار بگیرد. 

 

ایده های تزیین کیک تولد مردانه

 

کیک تولد مردانه را چطور تزیین کینم ؟

انتخاب یک ایده جالب و جدید ، در عین حال زیبا و خاص برای آقایان کمی سخت است ، درست مثل خرید هدیه برای آقایان که معمولا سخت تر از خرید هدیه برای خانم هاست . اینجا ما چند پیشنهاد خوب برای شما داریم که به انتخاب یک مدل زیبا برای تولد مردونه به شما کمک میکند. اما به طور خلاصه میتوان گفت اگر قصد داریم پدر ، همسر یا پسرهایتان را سورپرایز کنید بهتر است کمی به علایق ، سن و سال و شغلش نگاه کنید. یکی از این موارد میتواند گزینه مناسبی برای تزیین کیک تولدش باشد.

مثلا برای مردان عاشق فوتبال یا یک تیم فوتبالی مثلا پرسپولیس و استقالال میتواند انتخاب تم تولد یا کیک تولد با این رنگ بندی سورپرایز قابل توجهی باشد. یا مثلا اگر همسر شما یک ماشین باز حرفه ای محسوب میشود یا شغلش رانندگی است انتخاب یک کیک با تم ماشین یا لاستیک یا چیزی شبیه آن میتواند جالب باشد….

اینجا ما ۱۱۰ عکس و مدل کیک تولد جمع آوری کرده ایم میتوانید به آنها مراجعه کنید و عکس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و خودتان در خانه دست به کار شوید یا به یک شیرینی پزی درجه یک مراجعه کرده آن را سفارش دهید. با ما همراه باشید.

روش های انتخاب کیک تولد مردانه 

 

۱) کیک تیم ورزشی مورد علاقه

اکثر آقایان به ورزش و به خصوص فوتبال علاقه‌مند هستند. حتما تا به حال توجه کرده‌اید که هنگام پخش مسابقه‌ی فوتبال، چگونه محو تماشای تلویزیون می‌شوند. گویی که در زمین مسابقه هستند و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کنند. پس از مسابقه به اندازه‌ی بازیکنان تیم مورد علاقه‌ی خود ناراحت و یا خوشحال می‌شوند. اما همه‌ی آقایان به فوتبال علاقه ‌ندارند. ممکن است ورزش‌های دیگر مانند والیبال، کشتی، شنا و یا بسکتبال را دوست داشته باشند. بنابراین کیک تیم ورزشی مورد علاقه‌ی آن‌ها، یک ایده‌ی جذاب و مناسب برای آقایان ورزش دوست است.

 

۲) کیک تولد مردونه با تم ماشین

پسر بچه‌ها از کودکی با انواع ماشین‌ها بازی کرده و با آن رشد می‌کنند. از ماشین سواری گرفته تا ماشین‌های سنگین و یا حتی ماشین آلات ساختمانی مانند تراکتور. اغلب آن‌ها به رانندگی با آخرین خودرو‌های روز جهان و یا حتی دیدن تصاویر آن، علاقه دارند. معمولا این علاقه پس از بزرگ شدن نیز، به قوت خود باقی می‌ماند. اگر همسر، پدر و یا برادر شما، از عاشقان خودرو و یا به اصطلاح ماشین باز هستند، بهترین انتخاب، کیک ماشین است. فقط کافی است کمی دقت کنید و برند و یا خودرو مورد علاقه‌ی آن‌ها را پیدا کنید.

 

۳) کیک تولد مردونه با طرح خوراکی

از دیگر ایده‌های کیک تولد مردانه ، کیک خوراکی مورد علاقه است. البته این ایده فقط مختص آقایان نیست. معمولا افراد از بین میوه‌ها، غذاها، نوشیدنی‌ها و یا تنقلات مختلف، به یک خوراکی خاص علاقه‌ی ویژه‌ای دارند. به عنوان مثال همیشه در رستوران‌ها یک نوع غذا سفارش می‌دهند. هنگام خوردن میوه، همواره انتخاب اولشان یک میوه مشخص است. بنابراین می‌توانید از همین علایق برای ایده‌ی کیک تولد، استفاده کنید.

 

۴) کیک تولد مردونه با طرح علایق آقایان

برخی به بازی‌های انفرادی علاقه‌ دارند و برخی دیگر بازی‌های دسته‌جمعی را می‌پسندند. بازی‌های فکری اگر چه برای بعضی افراد جذاب هستند، اما ممکن است برای افراد پر انرژی که به دنبال سرگرمی‌های هیجان انگیز هستند، کسل کننده باشد. بنابراین سلایق افراد متفاوت است و هر کس سرگرمی خود را با توجه به ویژگی‌ها و علایق خود انتخاب می‌کند. در نتیجه در وهله‌ی اول باید سرگرمی مورد علاقه آن فرد را پیدا کنید. سپس با توجه به آن، یک کیک مناسب سفارش دهید.

 

۵) کیک تولد مردونه با طرح با طرح وسیله ای که به آن علاقه دارند

این مدل کیک تولد خاص و متفاوت می‌تواند با هدیه تولد نیز متناسب باشد. معمولا هر فرد به شیء یا اشیاء خاصی علاقه‌مند است. از این اشیاء می‌توان به ساعت، عطر، کت، کفش، کیف پول، انگشتر و تلفن همراه اشاره کرد. به عنوان مثال اگر کسی مجموعه‌ای از ساعت‌های مچی مختلف را در اختیار دارد و باز هم جلوی شیشه‌ی مغازه‌ی ساعت فروشی میخکوب می‌شود، نشانگر این است که به ساعت علاقه‌ی فراوانی دارد. در نتیجه شما می‌توانید هم در هدیه تولد و هم در کیک تولد او را غافلگیر کنید. اگر به دنبال ایده برای هدیه تولد مردانه هستید، به مقاله‌ی “برای تولد آقایان چه هدیه‌ای بگیریم؟” مراجعه کنید.

 

۶) کیک تولد مردونه ساز یا موسیقی مورد علاقه

این ایده برای آقایانی مناسب است که به دنیای موسیقی علاقه‌مند هستند. اما یک ایده فوق‌العاده برای کسانی است که به صورت حرفه‌ای کار موسیقی انجام می‌دهند. به عنوان مثال اگر همسرتان در نواختن یک و یا چندین ساز تبحر دارد، می‌توانید کیکی متناسب با آن ساز سفارش دهید. اما لازم نیست حتما توانایی نواختن سازی را داشته باشد، بلکه حتی اگر از شنیدن یک ساز خاص لذت می‌برد، ایده کیک ساز مورد علاقه، برای تولد او مناسب است.

 

۷) کیک تولد مردونه با توجه به شغل 

در این ایده، باید کیکی مطابق با شغل و یا حرفه‌ی پسر، همسر، پدر و یا برادر خود سفارش دهید. به عنوان مثال اگر پسر شما دانشجو است، کیکی متناسب با رشته‌ی تحصیلی او، می‌تواند بسیار جذاب باشد. کیکی که با وسایل پزشکی تزیین شده باشد، برای پزشکان مناسب است. برای کیک تولد یک مهندس کامپیوتر می‌توانید از کیک کامپیوتری شکل استفاده کنید. همینطور برای سایر مشاغل و حرفه‌ها. در آلبوم بالا مجموعه‌ای از کیک‌های تولد متناسب با مشاغل گوناگون جمع‌آوری شده است.

 

۸) کیک تولد مردونه با عکس خودش یا عکسی که از آن خاطره دارد

برای کسانی که از مرور خاطرات لذت می‌برند. در این ایده باید، چندین عکس از برهه‌های زمانی زندگی فرد را انتخاب کرده و به شیوه‌ای جذاب، روی کیک تولدش چاپ کنید. در آلبوم بالا، چندین مدل از این نوع کیک را می‌توانید مشاهده کنید. این ایده هنگامی که تم تولد نیز، تم خاطرات باشد، بسیار مناسب خواهد بود. برای آگاهی از ایده‌های تم تولد و بازی‌های مناسب برای تولد بزرگسالان، می‌توانید از مقاله‌ی “ایده برای تم و بازی‌های مناسب جشن تولد بزرگسالان” و “ایده‌های مناسب برای تم تولد مردانه” کمک بگیرید.

 

۹) کیک تولد مردونه با عدد سن 

این مدل کیک بسیار ساده و در عین حال شیک و پر کاربرد است. به خصوص اگر می‌خواهید تولد افراد مسن را جشن بگیرید، از این ایده استفاده کنید. در این ایده باید، عدد سن تولد را با استفاده از کیک به تصویر کشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تولد ۸۰ سالگی پدربزرگ خود را جشن بگیرید، باید دو کیک، یکی به شکل عدد ۸ و دیگری به شکل عدد ۰ را در کنار هم قرار دهید.

 

۱۰) کیک تولد مردونه با طرح لباس (کت و شلوار ، تیشرت و …)

این مدل کیک لاکچری برای آقایان جوان، خوشتیپ و خوش‌ لباس مناسب است. در این ایده، کیک به شکل لباس‌های مردانه مانند کت و شلوار، تزیین می‌شود.

 

۱۱) کیک تولد مردونه با طرح کتاب

این ایده بیش‌تر برای آقایانی مناسب است که علاقه شدیدی به مطالعهِ کتاب دارند و یا این‌که شغل آن‌ها تدریس است. پس اگر همسر و یا پدر شما هم جز‌ء این دسته از افراد هستند این مدل کیک ایده بسیار خوبی برای آن‌هاست خصوصاً اگر که کیک به شکل کتاب مورد علاقه آن‌ها باشد می‌تواند باعث غافل‌گیری آن‌ها نیز شود.

 

۱۲) کیک تولد مردونه با دیزاین میوه یا گل 

اگر به دنبال کیک تولد ساده ولی خوش مزه هستید یک کیک با طعم و تزیین میوه‌های تازه و خوشمزه می‌تواند ایده خیلی خوبی برایتان باشد به خصوص اگر که کیک با طعم میوه مورد علاقه همسر یا پدرتان باشد. گل ها هم در این زمینه معجزه میکنند ، زیبایی و درخشش گل ها زن و مرد نمیشناسد و کیک ها با رنگ بندی متنوع و دیزاین گل همیشه میتواند بهترین گزینه برای جشن تولد ، یا روز مرد یا روز پدر باشد.

 

کیک تولد مردانه (۱)

کیک تولد مردانه خامه ای

در ادامه نظر شما عزیزان را به مدل ها و ایده های بیشتری از کیک های شیک و جدید برای جشن تولد آقایان جلب میکنم . امیدوارم ایده های خوبی از آنها بگریرید. خوشحال میشویم اگر شما هم نظرات و ایده هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

کیک تولد مردانه (۲)

کیک تولد مردانه عاشقانه

کیک تولد مردانه (۳)


کیک تولد مردانه با خامه

کیک تولد مردانه (۴)


کیک تولد مردانه خاص

کیک تولد مردانه (۵)


کیک تولد مردانه باکلاس

کیک تولد مردانه (۶)


کیک تولد مردانه شیک

کیک تولد مردانه (۷)


کیک تولد مردانه ساده

کیک تولد مردانه (۸)


کیک تولد مردانه جدید

کیک تولد مردانه (۹)


کیک تولد مردانه لاکچری

کیک تولد مردانه (۱۰)

کیک تولد مردانه سالگی

کیک تولد مردانه (۱۱)

کیک تولد مردانه پیرمردی

کیک تولد مردانه (۱۲)

کیک تولد مردونه 

کیک تولد مردانه (۱۳)

کیک تولد مردونه خامه ای

کیک تولد مردانه (۱۴)

کیک تولد مردونه عاشقانه

کیک تولد مردانه (۱۷)

کیک تولد مردونه با خامه

کیک تولد مردانه (۱۸)

کیک تولد مردونه خاص

کیک تولد مردانه (۱۹)

کیک تولد مردونه باکلاس

کیک تولد مردانه (۱۵)

کیک تولد مردونه شیک

کیک تولد مردانه (۲۰)

کیک تولد مردونه ساده

کیک تولد مردانه (۱۶)

کیک تولد مردونه جدید

کیک تولد مردانه (۲۱)

کیک تولد مردونه لاکچری

کیک تولد مردانه (۲۴)

کیک.com تولد مردونه

کیک تولد مردانه (۲۲)

کیک تولد مردونه – جستجوی google

کیک تولد مردانه (۲۳)

کیک تولد مردونه ۱۸ سالگی

کیک تولد مردانه (۲۵)

کیک تولد مردونه ۱۹ سالگی

کیک تولد مردانه (۲۶)

کیک تولد مردونه ۲۰ سالگی

کیک تولد مردانه (۲۷)

کیک تولد مردونه ۲۰۲۰

کیک تولد مردانه (۲۸)

کیک تولد مردونه ۲۰۲۱

کیک تولد مردانه (۲۹)

کیک تولد مردونه برای سن بالا

کیک تولد مردانه (۳۰)

کیک تولد مردونه پیرمردی

کیک تولد مردانه (۳۱)

تزیین کیک تولد مردانه

کیک تولد مردانه (۳۲)

تزیین کیک تولد مردانه ساده

کیک تولد مردانه (۳۳)


تزیین کیک تولد مردانه با خامه

کیک تولد مردانه (۳۴)


تزیین کیک تولد مردانه در خانه

کیک تولد مردانه (۳۵)


تزیین کیک تولد مردانه خانگی

کیک تولد مردانه (۳۶)


تزیین کیک تولد مردانه با بریلو

کیک تولد مردانه (۳۷)


تزیین کیک تولد مردانه با فوندانت

کیک تولد مردانه (۳۸)


تزیین کیک تولد مردانه شیک 

کیک تولد مردانه (۳۹)


تزیین کیک تولد مردانه جدید

کیک تولد مردانه (۴۰)

تزیین کیک تولد مردونه

کیک تولد مردانه (۴۱)

تزیین کیک تولد مردونه ساده

کیک تولد مردانه (۴۲)

تزیین کیک تولد مردونه با خامه

کیک تولد مردانه (۴۳)

تزیین کیک تولد مردونه در خانه

کیک تولد مردانه (۴۴)

تزیین کیک تولد مردونه خانگی

کیک تولد مردانه (۴۵)

تزیین کیک تولد مردونه با بریلو

کیک تولد مردانه (۴۶)

تزیین کیک تولد مردونه با فوندانت

کیک تولد مردانه (۴۷)

تزیین کیک تولد مردونه شیک 

کیک تولد مردانه (۴۸)

تزیین کیک تولد مردونه جدید

کیک تولد مردانه (۴۹)

مدل کیک تولد مردانه

کیک تولد مردانه (۵۰)

مدل کیک تولد مردانه عاشقانه

کیک تولد مردانه (۵۱)


مدل کیک تولد مردانه لاکچری

کیک تولد مردانه (۵۲)


مدل کیک تولد مردانه باکلاس

کیک تولد مردانه (۵۳)


مدل کیک تولد مردانه جدید

کیک تولد مردانه (۵۴)


مدل کیک تولد مردانه شیک

کیک تولد مردانه (۵۵)


مدل کیک تولد مردانه خاص

کیک تولد مردونه (۱)


مدل کیک  تولد مردانه خوشگل 

کیک تولد مردونه (۲)


مدل کیک تولد مردانه مشکی

کیک تولد مردونه (۳)


مدل کیک تولد مردانه آبی 

کیک تولد مردونه (۴)

مدل کیک تولد مردانه قرمز

کیک تولد مردونه (۵)

مدل کیک تولد مردانه با گل 

کیک تولد مردونه (۶)

مدل کیک تولد مردانه با میوه 

کیک تولد مردونه (۷)

مدل کیک تولد مردونه

کیک تولد مردونه (۸)

مدل کیک تولد مردونه ۲۰۲۰

کیک تولد مردونه (۹)

مدل کیک تولد مردونه با گل و میوه 

کیک تولد مردونه (۱۱)

مدل کیک تولد مردونه عاشقانه

کیک تولد مردونه (۱۲)

مدل کیک تولد مردونه لاکچری

کیک تولد مردونه (۱۳)

مدل کیک تولد مردونه باکلاس

کیک تولد مردونه (۱۴)

مدل کیک تولد مردونه جدید

کیک تولد مردونه (۱۵)

مدل کیک تولد مردونه شیک

کیک تولد مردونه (۱۷)

مدل کیک تولد مردونه خاص

کیک تولد مردونه (۱۶)

مدل کیک تولد مردونه خوشگل 

کیک تولد مردونه (۱۸)

مدل کیک تولد مردونه مشکی

کیک تولد مردونه (۱۹)

مدل کیک تولد مردونه آبی 

کیک تولد مردونه (۲۰)

مدل کیک تولد مردونه قرمز 

کیک تولد مردونه (۲۱)

مدل کیک تولد مردونه با گل

کیک تولد مردونه (۲۲)

مدل کیک تولد مردونه با میوه

کیک تولد مردونه (۲۳)

ایده کیک تولد مردانه

کیک تولد مردونه (۲۴)

ایده کیک تولد مردانه

کیک تولد مردونه (۲۵)

ایده تزیینات کیک تولد مردانه 

کیک تولد مردونه (۲۶)

ایده برای کیک تولد مردانه

کیک تولد مردونه (۲۷)

ایده هایی برای کیک تولد مردانه

کیک تولد مردونه (۲۸)

ایده برای کیک تولد پسرانه

کیک تولد مردونه (۲۹)

ایده تزیین کیک تولد پسرانه

کیک تولد مردونه (۳۰)

ایده تزیین کیک تولد مردانه

کیک تولد مردونه (۳۱)

ایده های کیک تولد مردانه

کیک تولد مردونه (۳۲)

ایده ی کیک تولد مردانه 

کیک تولد مردونه (۳۳)

ایده کیک تولد مردونه

کیک تولد مردونه (۳۴)

ایده کیک تولد مردونه

کیک تولد مردونه (۳۵)

ایده تزیینات کیک تولد مردونه 

کیک تولد مردونه (۳۶)

ایده برای کیک تولد مردونه

کیک تولد مردونه (۳۷)

ایده هایی برای کیک تولد مردونه

کیک تولد مردونه (۳۸)

ایده برای کیک تولد پسرانه

کیک تولد مردونه (۳۹)

ایده تزیین کیک تولد پسرانه

کیک تولد مردونه (۴۰)

ایده تزیین کیک تولد مردونه

کیک تولد مردونه (۴۱)

ایده های کیک تولد مردونه

کیک تولد مردونه (۴۲)

ایده ی کیک تولد مردونه

کیک تولد مردونه (۴۳)

کیک تولد پدر

کیک تولد مردونه (۴۴)

کیک تولد پدرانه

کیک تولد مردونه (۴۵)

کیک تولد پدر و پسر

کیک تولد مردونه (۴۶)

کیک تولد پدربزرگ

کیک تولد مردونه (۴۷)

کیک تولد پدر و مادر

کیک تولد مردونه (۴۸)

کیک تولد پدرم تولدت مبارک

کیک تولد مردونه (۴۹)

کیک تولد پدر شوهر

کیک تولد مردونه (۵۰)

کیک تولد پدر بزرگ

کیک تولد مردونه (۵۱)

تزیین کیک تولد پدر

کیک تولد مردونه (۵۲)

عکس کیک تولد پدر

کیک تولد مردونه (۵۳)

مدل های کیک تولد پدر

کیک تولد مردونه (۵۴)

ایده کیک تولد پدر

کیک تولد مردونه (۵۵)

جدیدترین مدل های تزیین کیک تولد مردانه 

کیک تولد مردونه (۵۶)

منبع تصاویر و مطالب pinterest/cakaneh.ir/delbaraneh