دانلود انیمیشن سینمایی We Bare Bears: The Movie (2020)

منبع: دانلود ها

180

1399/3/21

01:09


انیمیشن-We-Bare-Bears-The-Movie-2020

نام انیمیشن: We Bare Bears: The Movie – ما خرس‌های ساده‌لوح

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۶۹ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEBRip 1080p / WEBRip x265 1080p / WEBRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

انیمیشن ما خرس‌‌های ساده لوح (به انگلیسی: We Bare Bears: The Movie 2020) در مورد سه‌ خرس به‌نام‌های گریز، پاندا و خرس یخی است که به سفری ماجراجویانه در کشور کانادا اعزام می‌شوند. آن‌ها این ماجراجویی را زمانی انجام می‌دهند که یک مامور که نماینده‌ای از دپارتمان کنترل زندگی حیات وحش در تلاش برای پایان دادن به ماموریتی بزرگ سخت تلاش می‌کند. این سه خرس عاشق کامیون‌های مواد غذایی و ویدیوهای ویروسی هستند و زمانی که آن‌ها را از دست می‌دهند، توجه ماموری از دپارتمان کنترل حیات وحش را برمی انگیزند. آن‌ها متعهد می‌شوند که برای همیشه، نظم طبیعی جهان حیات وحش را به وضعیت همیشگی بازگردانده و زمین را از این نظر احیا کنند. این خرس‌ها از خانه خودشان دور می‌شوند و در ماموریت بزرگ برای پناهندگی در کشور کانادا هستند. آن‌ها سفر حماسی خودشان را کرده و در طول راه با دوستان جدیدی آشنا می شوند.

در انیمیشن We Bare Bears: The Movie 2020 می‌بینیم که آن‌ها موانع خطرناک و بزرگی را پشت سر می‌گذارند و به‌ مهمانی‌های خطرناکی نیز می‌روند. سفر پرمخاطره آن‌ها همچنان ادامه پیدا می‌کند و خرس‌ها را وادار می‌سازد که با برخی از شخصیت‌های مهم، برخی کاملا متفاوت و غیر صلح آمیز داشته باشند. آن‌ها سعی می‌کنند که پیوندی پیوند خانوادگی خودشان را همچنان داشته باشند و کسی نتواند آن‌ها را دوستی باهمدیگر بازدارد. فضای شاد و کمدی همیشگی در این انیمیشن به وقت خود باقی است و این خرس‌ها بازیگوشی‌های زیادی در طول این ماجرا خواهند داشت. شخصیت مامور دپارتمان هم جالب توجه است و این خرس‌ها را تحت فشار زیادی قرار می‌دهد. کانادا محلی است که این خرس‌ها هیچ آشنایی با آن ندارند و بنابراین در برخورد با فرهنگ این کشور، دچار مشکل و سردرگمی می‌شوند.

info

Grizz, Panda, and Ice Bear embark on an adventure to Canada after an agent from the Department of National Wildlife Control tries to put an end to their hi-jinx.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو