جدید ترین عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش در روز مادر

منبع: روزگار

306

1399/3/21

03:33


جدید ترین عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش در روز مادر

شبنم قلی خانی بازیگر معروف ایرانی با به اشتراک گذاشتن عکس زیبایی از خود به همراه مادر گرامی اش صفحه شخصی خود را بروز کرد. وی زادهٔ (۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند.شبنم قلی‌خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده‌شد.شبنم فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود.

 

 شبنم قلی خانی,عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش,عکس شبنم قلی خانی,

 

روز مادر و روز زن بر تمام زنان سرزمینم مبارک ، از وقتی مادر شدم قدر مادرمو بیشتر از قبل میدونم خدا سایه همه مادر ها رو بالای سر بچه ها نگه داره و اونهایی که به رحمت خدا رفتن هم روحشون شاد باشه ممنون از حمایتتون بهترین هدیه برای من همه شما عزیزانی هستید که من رو لایق رای هاتون دونستید

 

 شبنم قلی خانی,عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش,عکس شبنم قلی خانی,

 

عالیت بازیگری را در سال ۱۹۹۷ با بازی در تئاتر آنتیگونه آغازنمود. قلی‌خانی برای اجرای آنتیگونه در تئاتر شهر تهران روی صحنه رفت و موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و شهریار بحرانی از او در فیلم سینمایی مریم مقدس استفاده‌کرد.  قلی‌خانی در این فیلم سینمایی نقش مریم، مادر عیسی مسیح را ایفاکرد.  داستان این فیلم مربوط به بارداری مریم و سوء ظن مردم نسبت به او است. در سال ۱۳۸۱، شبنم در فیلم عطش در نقش ندا ایفای نقش کرد و با بازیگرانی چون بهرام رادان، فریبرز عرب‌نیا و شهرام حقیقت‌دوست هم‌بازی‌شد.  وی در سال ۱۳۸۴، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت. او در این مجموعه به همراهی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل و آتیلا پسیانی درخشید. 

 

جدید ترین عکس شبنم قلی خانی به همراه مادرش در روز مادر

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1687559

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو