تکذیب شایعه مهاجرت خبرنگار صداوسیما

منبع: برترین ها

116

1399/3/21

10:14


اسماعیل فلاح، خبرنگار صداوسیما باز هم شایعات جدید درباره مهاجرت خود به لندن را تکذیب کرد و گفت که از سوی صداوسیما در مأموریت به سر می‌برد.

روزنامه کیهان: اسماعیل فلاح، خبرنگار صداوسیما باز هم شایعات جدید درباره مهاجرت خود به لندن را تکذیب کرد و گفت که از سوی صداوسیما در مأموریت به سر می‌برد.

در روزهای گذشته بار دیگر شایعات مشابهی مطرح شد و برخی رسانه‌ها و حتی یک خبرنگار باتجربه صدا و سیما نیز خبر مهاجرت وی را منتشر کردند. خبرنگار ما به بررسی صحت و سقم این ماجرا پرداخت.

تکذیب شایعه مهاجرت خبرنگار صداوسیما

در بررسی مستند به عمل آمده مشخص شد که اسماعیل فلاح از طرف سازمان صدا و سیما (بخش معاونت فضای مجازی) در ماموریت کاری به سر برده و به روال سال‌های گذشته حقوق و دستمزد خود را از این سازمان دریافت می‌کند.

نکته جالب این است که این شایعه در حالی مطرح شده که آخرین گزارش وی با موضوع ارتحال امام(ره) از تلویزیون پخش شد. برخی از خبرنگاران باتجربه صدا و سیما که این شایعه را مطرح کرده بودند به سرعت این خبر را تکذیب کرده و حتی در تماس با اسماعیل فلاح به دلیل این خبر کذب حلالیت طلبیدند.

مرتضی غرقی خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» که خبر مهاجرت فلاح به لندن را منتشر کرده بود در این باره نوشت:«در مطلبی به گلایه از همکاری دو تن از خبرنگاران ایرانی با شبکه‌های معاند توئیت کردم و نوشتم که آقای فلاح هم به لندن مهاجرت کرده، اما ایشان این مطلب را تکذیب کردند و گفتند مامور ریالی صدا و سیما در لندن هستند و گزارش‌های ایشان هم در حال انتشار است. از این بابت عذرخواهی می‌کنم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو