آلبوم امبینت گیتاریست ایرانی در راه است

منبع: ایران آرت

295

1399/3/21

14:05


نیما رمضان که از بهترین نوازندگان گیتار الکتریک در کشور است، آلبومی را در سبک امبینت الکترونیک تولید می‌کند.

ایران آرت: آلبوم نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک به‌صورت بی‌کلام و در سبک امبینت الکترونیک ساخته شده است.

نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک و عضو گروه کامنت درباره فعالیت‌ این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من در حال حاضر مشغول کار روی چند پروژه مختلف هستم. در ماه‌های گذشته چند قطعه حاصل همکاری من با خوانندگان جوان منتشر شد و به‌زودی یک تک‌آهنگ دیگر نیز منتشر خواهم کرد.

وی ادامه داد: همچنین به‌زودی قرار است اولین آلبوم مستقل من با نام "خاطرات ذهن پاک" منتشر شود. این آلبوم ابتدا قرار بود به شکل فیزیکی منتشر شود ولی به خاطر شیوع ویروس کرونا منصرف شدیم. الآن تصمیم‌ گرفته‌ایم آلبوم را که 9 قطعه دارد به شکل تک‌آهنگ منتشر ‌کنیم، اما هنوز برای تاریخ نهایی انتشار آن تصمیمی گرفته نشده است.

این نوازنده همچنین درباره جزئیات آلبوم جدیدش عنوان کرد: این کار به‌صورت بی‌کلام و در سبک امبینت الکترونیک ساخته شده است. هر کدام از این قطعات برای یک دوره زمانی خاصی است و یک خاطره را روایت می‌کند. آرش سعیدی به‌عنوان نوازنده بیس و اسماعیل عظیمی به‌عنوان تنظیم‌کننده برخی قطعات در آلبوم حضور داشته‌اند. میکس و مسترینگ را نیز محمدرضا اصغری بر عهده دارد.

رمضان در پایان اظهار داشت: این پروژه به شکل صدا تصویر است و ما برای اجرا آن به‌صورت پرفورمنس آدیو ویژوال هم فکر کرده‌ایم. امیدوار هستیم که در فصل پاییز بتوانیم این پروژه را اجرایی کنیم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو