رقابت ستاره ‌های قدیمی سینما و تلویزیون در «هم‌ گناه»

رقابت ستاره ‌های قدیمی سینما و تلویزیون در «هم‌ گناه»


منبع: دوستان

127

1399/3/21

20:07


سریال «هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی که این روزها در نمایش خانگی، در حال توزیع است، طرفداران زیادی پیدا کرده و از رقیبش یعنی سریال «دل»، تنها مجموعه‌ای که همزمان با آن در حال انتشار است، سبقت گرفته است. بازیگران مختلفی در «هم‌گناه» ایفای نقش کرده‌اند اما این سریال دو ستاره دارد که یکی از آن‌ها اولین حضورش در نمایش خانگی را تجربه می‌کند و دیگری پس از سال‌ها با این مجموعه به نمایش خانگی بازگشته است. کدام یک با این سریال حضور موفق‌تری در این رسانه داشته و شخصیت کدام یک بیشتر مورد پسند و استقبال مخاطبان بوده است؟

مخاطبان، حضور پرویز پرستویی و هدیه تهرانی را در سریال محبوب نمایش خانگی چگونه ارزیابی می‌کنند؟

 

پرویز پرستویی

www.dustaan.com - رقابت ستاره ‌های قدیمی سینما و تلویزیون در «هم‌ گناه»

پرویز پرستویی در طول سال‌های گذشته، حضور پررنگی در سینما داشته اما این بازیگر سال‌هاست که از تلویزیون فاصله گرفته و در هیچ سریالی بازی نکرده است. او سال ۹۸ پس از ۱۰ سال، تصمیم گرفت با مجموعه «هم‌گناه» دوباره در یک سریال دیده شود و اولین حضور در نمایش خانگی را هم تجربه کند. رونق نمایش خانگی در یکی، دو سال گذشته باعث شده بسیاری از ستارگان سینما، به حضور در مدیوم نمایش خانگی ترغیب شوند. پرویز پرستویی در این سریال، یکی از نقش‌های اصلی یعنی کاراکتر «فریبرز» را ایفا کرده است. او یک پلیس است که همسرش سال‌ها قبل او را ترک کرده و فرزندشان را با خودش برده است، پیدا شدن فرزند او پس از سال‌ها، اتفاقات مختلفی را در داستان شکل می‌دهد. «فریبرز» مانند بسیاری از شخصیت‌های پلیس که در فیلم و سریال‌ها دیده‌ایم یک پلیس وظیفه‌شناس است. تاثیر کاراکتر او در داستان چندان پررنگ و جریان‌ساز نیست، طوری که خرده‌داستان‌ها و ماجرای بعضی شخصیت‌های دیگر برای مخاطب مهم‌تر شده و «فریبرز» و راز مربوط به همسرش به حاشیه رفته است. البته با توجه به اتفاقاتی که در قسمت نخست فصل دوم دیدیم، احتمالا از این به بعد تاثیر حضور او در فصل دوم بیشتر خواهد شد. به استناد کامنت‌های صفحه اینستاگرام «هم‌گناه»، پرویز پرستویی در این سریال بازی کاملا معمولی داشته و حتی می‌توان گفت کمتر از حد انتظار ظاهر شده است. اگرچه ورود پرستویی به نمایش خانگی، با اثر موفقی مانند «هم‌گناه» بوده اما کاراکتر و بازی او در این سریال، هنوز اتفاق ویژه‌ای برای او به ارمغان نیاورده است، مگر در ادامه سریال اتفاق بهتری بیفتد.

هدیه تهرانی

www.dustaan.com - رقابت ستاره ‌های قدیمی سینما و تلویزیون در «هم‌ گناه»

هدیه تهرانی سال‌ها پیش از «هم‌گناه»، سال ۹۱ زمانی که مدیوم نمایش خانگی مانند امروز رایج نبود، حضور در نمایش خانگی را به واسطه بازی در سریال «قلب یخی»، تجربه کرده بود اما این تجربه به شکست ختم شد. فصل سوم سریال که قرار بود ادامه دو فصل قبلی باشد، با عوامل دیگری و داستان مستقلی ادامه پیدا کرد و تقریبا می‌توان گفت تنها نام «قلب یخی» را همراه خود داشت، به همین دلیل فصل سوم با استقبال مخاطبان مواجه نشد و مورد انتقاد بود. بی‌شک این تجربه شکست بر دوری او از نمایش خانگی بی‌تاثیر نبوده است تا این که هدیه تهرانی سال گذشته تصمیم گرفت با حضور در سریال «هم‌گناه»، پس از هفت سال دوباره به این مدیوم بازگردد. برخلاف پرویز پرستویی، هدیه تهرانی از همان ابتدا با شخصیت «زیبا» بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و اکنون ماجرای رابطه عاطفی‌اش با شخصیت محبوبی مانند «آرمان»، تماشاگر را درباره سرنوشت شخصیت خود کنجکاو کرده است. «زیبا» زن آرام، جدی، باتجربه، مستقل، محکم و مغروری است که تجربه شکست در ازدواج اولش باعث شده زن خودساخته‌ای باشد. برخلاف او «آرمان» پسر جوان، کم‌تجربه، جسور و برون گرایی ا‌ست و همین تضاد جالبی که میان این دو شخصیت وجود دارد، رابطه آن‌ها را برای مخاطبان جذاب کرده است. هدیه تهرانی در این سریال، در نقشی نزدیک به سن‌وسال واقعی خودش ظاهر شده است. مخاطبان این سریال بسیار نوشته‌اند که وی با درک درستی که از شخصیت «زیبا» داشته، خوب و باورپذیر در نقش «زیبا» ظاهر شده و برای این کاراکتر با چنین ویژگی‌های شخصیتی، انتخاب مناسبی بوده است.

به این پست امتیاز دهید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو