دسته بندی : دسته‌بندی نشده

کوسن یلدا | ۵۰ مدل کوسن طرح انار و کوسن هندانه ای مناسب دکوراسیون شب یلدا

در این نوشته قصد داریم ۵۰ مدل شیک و جدید کوسن یلدا یی با طرح های زیبا و دلنشین انار و هندانه مناسب استفاده در چیدمان و دکوراسیون خانه شما در شب یلدا و هم بری کل طول سال به عنوان یک مدل کوسن فانتزی را با شما به اشتراک بگذاریم امیدواریم مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

۰

مدل کوسن یلدا 

کوسن ها از یکی از قابل انعطاف ترین اجزای چیدمان خانه هستند . از این جهت که وقتی تصمیم به یک تغییر در دکوراسیون خانه میگیرید شاید تغییر هر کدام از دیگر وسایل خانه زحمت و هزینه و گرفتاری زیادی داشته باشد ، مثلا تغییر فرش یا پرده یا مبلمان یا رنگ و کاغذ دیواری خانه و … اما خرید یک سری کوسن جدید با حال و هوا و رنگ بندی تازه هم باعث میشود ظاهر و رنگ بندی خانه یک تغییر حسابی کند و هم هزینه و زحمت خیلی زیادی ندارد به علاوه میتوانید برای هر مناسبتی یک سری کوسن داشته باشید که به دکوراسیون خانه رنگ و بوی آن مناسبت را بدهید مثلا کوسن هایی برای عید نوروز ، فصل پاییز یا کوسن هایی مناسب شب یلدا که میتواند به خانه حس و رنگ و بروی یلدایی بدهد.

علاوه بر این انتخاب کوسن هایی به شکل میوه ها بخصوص هندانه و انار به عنوان کوسن فانتزی در کنار کوسن های ساده و سنگین و رنگین خانه میتواند رنگ بندی شاد و با طراوت و شیکی به دکوراسیون خانه شما بدهد.

با توجه به همه این عوامل میتوانم از شما دعوت کنم به ۵۰ مدل کوسن با طرح های انار و هندانه و متناسب با شب یلدا که در این نوشته از صفحات نت ایرانی و خارجی و اینستاگرام جمع آوری شده است توج فرمایید امیدوارم این ایده ها برای شما مفید و به درد بخور باشد .

کوسن شب یلدا (۱)

کوسن شب یلدا (۲)

مدل کوسن شب یلدا
مدل کوسن برای شب یلدا 

کوسن انار (۰)


مدل کوسن برای چیدمان شب یلدا
مدل کوسن برای دکوراسیون یلدایی

کوسن انار (۱)


مدل کوسن هندانه ای 
مدل کوسن طرح هندانه 

Ripe pomegranate


مدل کوسن فانتزی هندانه 
مدل کوسن انار

کوسن انار (۳)


مدل کوسن طرح انار 
مدل کوسن فانتزی انار

کوسن انار (۴)


مدل کوسن اناری 
مدل کوسن شیک برای شب یلدا 

کوسن انار (۵)


مدل کوسن مناس شب یدا 
مدل کوسن شب چله 

کوسن انار (۷)


جدیدترین برای شب چله 
مدل کوسن فانتزی شب یلدا 

کوسن انار (۸)

مدل کوسن
مدل کوسن فانتزی

کوسن انار (۹)


مدل کوسن برای مبل
مدل کوسن جدید

کوسن انار (۱۰)


مدل کوسن گرد
مدل کوسن مبل

کوسن انار (۱۱)


مدل کوسن ۲۰۱۸

کوسن انار (۱۲)


مدل کوسن ۲۰۱۹
مدل کوسن ۲۰۲۰

کوسن شب یلدا (۳)


مدل کوسن جدید ۲۰۱۸
مدل کوسن جدید ۲۰۱۹

کوسن شب یلدا (۴)


جدیدترین مدل کوسن ۲۰۲۰
مدل کوسن ۹۸

کوسن شب یلدا (۵)

کوسن هندوانه
کوسن هندوانه ای

کوسن شب یلدا (۶)


کوسن طرح هندوانه
کوسن نمدی هندوانه

کوسن شب یلدا (۷)

کوسن انار
کوسن اناری

کوسن شب یلدا (۸)


کوسن طرح انار
کوسن نمدی انار

کوسن شب یلدا (۹)

کوسن سنتی
کوسن فانتزی

کوسن شب یلدا (۱۰)


کوسن نمدی
کوسن مبل

کوسن شب یلدا (۱۱)


کوسن طرح کاشی
کوسن گرد

کوسن شب یلدا (۱۲)


کوسن مبل راحتی
instagram کوسن

کوسن شب یلدا (۱۳)


کوسن ۲۰۱۸
کوسن ۲۰۱۷

کوسن شب یلدا (۱۴)


مدل کوسن ۲۰۱۷
مدل کوسن ۲۰۱۶

کوسن شب یلدا (۱۵)


مدل کوسن ۲۰۱۸

کوسن شب یلدا (۱۶)


کوسن ۴۰*۴۰
کوسن ۵۰*۵۰

کوسن شب یلدا (۱۷)


کوسن ۹۶
مدل کوسن ۹۶

کوسن شب یلدا (۱۸)

اینستاگرام کوسن فانتزی
اینستاگرام کوسن نمدی

کوسن طرح یلدا (۱)


کوسن مبل اینستاگرام
کوسن نمدی در اینستاگرام

کوسن طرح یلدا (۲)

کوسن طرح یلدا (۳)

کوسن طرح یلدا (۴)

کوسن طرح یلدا (۵)

کوسن طرح یلدا (۶)

کوسن طرح یلدا (۷)

کوسن طرح یلدا (۸)

کوسن طرح یلدا (۹)

کوسن طرح یلدا (۱۰)

کوسن هندانه (۱)

کوسن هندانه (۲)

کوسن هندانه (۳)

کوسن هندانه (۴)

کوسن یلدا (۳۰)

کوسن یلدا (۳۱)

کوسن یلدا (۳۲)

کوسن یلدا (۴۴)

کوسن یلدا (۴۷)

کوسن یلدا (۵۱)

چطور کوسن مناسب برای مبل انتخاب کنیم ؟

چطور کوسن ها را کنار هم بچینیم ؟

حالا که صحبت از کوسن ها و چیدمان آنها شد یک مطلب خیلی کاربردی از سایت خوب دیجی استایل را ضمیمه این مطلب کردیم که هم بار علمی مطلب را بالا ببریم هم شما را در مورد چیدمان طرح های مختلف و رنگ های مختلف کوسن روی مبل هایتان راهنمایی کنیم . بفرمایید : لازم نیست طراح دکوراسیون داخلی خانه باشید تا بتوانید مثل یک حرفه‌ای کوسن مبل را بچینید و طرح‌های مختلف را کنار هم بگذارید. کافی است چند فرمول ساده را بدانید و بعد ببینید یک مبل قدیمی با چند کوسن تازه که خوب کنار هم قرار گرفته‌اند چقدر زیباتر به نظر می‌رسد. اما پیش از هر چیز باید بدانید که لازم نیست هیچ قاعده‌ای را خیلی جدی بگیرید، این‌ها قوانین کلی چیدمان کوسن مبل هستند. سخت نگیرید و چند حالت مختلف را امتحان کنید تا به نتیجه‌ی مورد نظر خود برسید.
در واقع چیدمان خانه و قرار هم قرار دادن کوسن های مبل در یک طیف “همه می‌توانند این کار را انجام دهند” تا “این کار را بدون کمک دکوراتور نمی‌توانی انجام دهی” قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که شما همیشه هم به یک ترکیب پیچیده از کوسن‌ها و لوازم تزیینی منزل نیاز ندارید. گاهی یک ترکیب ساده از همه شیک‌تر است.

یک. ساده در کنار طرح‌دار

ساده‌ترین ترکیب از کوسن‌ها می‌تواند به این شکل باشد، چند کوسن مبل طرح‌دار را انتخاب کنید و آن را با چند کوسن ساده ترکیب کنید. در این ترکیب می‌توانید از مدل کوسن فانتزی هم استفاده کنید و شکی مدرن‌تر به خانه‌ی خود بدهید. زمینه‌ی رنگی کوسن‌های طرح‌دار و ساده می‌تواند مشابه یا متضاد باشد. اما اگر قرار است از دو رنگ متضاد استفاده کنید، حتما زمینه‌ی رومبلی شما باید کرم یا سفید باشد.

دو. رنگ‌های قوی در کنار هم

یک روش مدرن دیگر برای ست کردن کوسن های متنوع در کنار یک دیگر، این است که چند کوسن ساده اما با رنگ‌های قوی و پررنگ را انتخاب کنید. اگر دوست دارید دکوراسیون منزل شما متنوع‌تر به نظر برسد، می‌توانید از کوسن‌هایی با شکل و اندازه‌ی متفاوت استفاده کنید. رنگ‌هایی مثل زرد و نارنجی می‌تواند به ست کوسن‌ها روح ببخشد.

سه. طرح‌های درشت کنار طرح‌های ریز

می‌توانید دو نوع طرح را کنار هم قرار دهید، حالا کار شما یک مرحله دشوارتر می‌شود. برای آنکه اشتباه نکنید از ساده‌ترین و در عین حال تاثیرگذارترین قاعده‌ی چیدمان لوازم تزیینی منزل استفاده کنید: یک کوسن مبل با طرح محو و کمرنگ و با رنگ کرم را انتخاب کنید، این مدل کوسن می‌تواند زمینه‌ی مناسبی برای کوسن طرح‌دار شما باشد. اگر به دنبال یک مدل کوسن برای مبل سلطنتی و استیل می‌گردید، این چیدمان برای شما مناسب است.

چهار. همه‌ی گل‌ها روی کوسن مبل

یک مبل اسپرت و ساده دارید و چند مدل کوسن می‌خواهید تا حال و هوای آن را عوض کنید؟ سراغ گلدارها بروید! چند طرح کوسن مبل را کنار هم بگذارید و گلدارها را با هم ترکیب کنید. همیشه جا برای آنکه طرح‌های گل بیشتری را به ست خود اضافه کنید وجود دارد. ترکیب خود را گسترش دهید تا به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسید. این ترکیب حالتی رویایی در خانه به وجود می‌آورد، مثلا یک مبل قهوه ای ساده را تصور کنید که روی آن پر است از کوسن های گلدار! می‌بینید که این ترکیب می‌تواند یک زمینه‌ی بدون روح را زنده کند.

پنج. چند طرح کنار هم مدل کوسن مبل سلطنتی

کوسن های متنوع را انتخاب کنید، با طرح‌های متفاوت، تنها کافی است همه‌ی آن‌ها یک زمینه‌ی رنگی داشته باشند. مثلا رنگ قرمز یا یک رنگ طبیعی و ساده‌تر مثل کرم یا زرد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اندازه و طرح کوسن‌ها تا جای ممکن با هم متفاوت باشند.

شش. برعکس عمل کنید! مدل کوسن مبل فانتزی

یکی از طرح‌های پر طرفدار روی مبل راحتی و مدرن این است که از دو رنگ پارچه‌ی متضاد رومبلی‌ها دوخته شود. حالا برای مبل دو رنگ خود احتمالا به کوسن‌های دو رنگ نیاز دارید. رنگ یکی از کوسن های شما باید ساده باشد، مثلا مشکی سفید رنگ کوسن دوم را در تضاد با رنگ رومبلی خود انتخاب کنید یا مثلا رنگ مکمل را داشته باشید. مثلا یک رومبلی آبی با کوسن‌های زرد و رومبلی سبز با کوسن قرمز کامل می‌شود.

هفت. طرح‌های هندسی کوچک و بزرگخرید اینترنتی کوسن مبل فانتزی

این یکی از ترکیب‌های حرفه‌ای است. اما ست طرح های کوسن شما می‌تواند یک ترکیب خاص را در کنار تزیینات دیگر خانه به وجود آورد. آن‌ها را با چند کوسن گل دار هم می‌توانید ترکیب کنید تا ترکیب شیک‌تری از کوسن ها را داشته باشید.

مطالب مرتبط : 

مدل کوسن فانتزی و سنتی | ۳۵ مدل ست کردن کوسن با وسایل خانه

۳۰ سری کوسن مبل در رنگ های مختلف | مبلم را با چه کوسنی ست کنم ؟

عکس کرسی | ۳۰ عکس کرسی در خانه های ایرانی + فواید کرسی 

عکس فرش دستباف | ۳۳ عکس فرش دستباف ایرانی برای خانه ایرانی

پرده آویز گلیمی | ۲۵ مدل پرده گلیمی اویز سنتی زیبا و اصیل

پرده سنتی طرح دار | ۲۲ مدل پرده سنتی بسیار زیبا برای پذیرایی و اتاق

چیدمان سنتی خانه |تلفیق دکوراسیون سنتی + ۳۰ عکس چیدمان سنتی

خانه سنتی | عکس هایی از چیدمان سنتی ولی امروزی با پنجره ارسی