دیدن شی پرنده عجیب در آسمان هندوستان!

منبع: ستاره

111

1399/3/22

16:01


رویت یک یوفوی درخشان عجیب در آسمان هند به تازگی خبرساز شده است.

ستاره | سرویس اخبار - یوفو یا شی پرنده ناشناس. تاکنون هزاران ویدئو از پرواز این اشیاء پرنده ناشناس در سراسر جهان تهیه شده است، اما هیچ کس دقیقاً ماهیت آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که برخی آن‌ها را فناوری پیشرفته کشورهای قدرتمند می‌دانند که در آسمان سراسر جهان پرسه می زنند، اما به گمان برخی دیگر آن‌ها زمینی نیستند و ماهیتی فرازمینی دارند.

به تازگی پرواز یک شی پرنده ناشناس درخشان در آسمان هندوستان خبرساز شده است. این شی پرنده در آسمان شهر «ریاپور» واقع در ایالت چاتسگرا دیده شد. در ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است حرکت این شی درخشان در آسمان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این شی پرنده دایره‌ای شکل در حالی که دائما نور‌های درخشان آن تغییر می‌کند دیده می‌شود.

این ویدئو اولین بار در تاریخ ۴ ژوئن توسط کاربری با نام «سوسهیل ساکهوجا» در توئیتر منتشر شد. پس از انتشار این ویدئو کاربران علاقمند به یوفو و حیات فرازمینی‌ها خواستار اظهارنظر سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) و همچنین ناسا در این باره شدند.

گفتنی است؛ رویت این شی درخشان عجیب در آسمان هند در حالی خبرساز می‌شود که ۱ ماه پیش رویت چند شی پرنده درخشان در آسمان ایالت ویرجینیای آمریکا نیز خبرساز شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو