ترخیص ۲۵۶ بیمار کرونایی از مراکز درمانی تهران

منبع: برترین ها

73

1399/3/23

02:09


فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ نفر از بیمارانی که در بخش های عادی و ویژه مراکز درمانی به علت ابتلا به کرونا بستری بودند، ترخیص شدند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۶ نفر از بیمارانی که در بخش های عادی و ویژه مراکز درمانی به علت ابتلا به کرونا بستری بودند، ترخیص شدند.

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر زالی در گفت وگوی زنده تلویزیونی از بستری ۱۹۳ بیمار در بخش های عادی و ۶۷ بیمار در بخش های ویژه مراکز درمانی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: همچنین در مجموع ۲۵۶ بیمار بستری در بخش های عادی و ویژه بیمارستان های استان تهران ترخیص شدند.

وی افزود: روز گذشته ۲۴ نفر از شهروندان تهرانی جان باختند که ۲۲ نفر آنها در بخش های ویژه بستری بودند.

دکتر زالی اظهار کرد: سهم مجموعه مراجعین که منجر به بستری در بخش های عادی و ویژه جدید شده، ۵ درصد بوده است که نسبت به روزهای قبل تفاوت چشمگیری را نشان نمی دهد.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، گفت: با توجه به شرایط ۲۴ ساعت گذشته تفاوت محسوسی بین شاخص های اعلامی و ابرازی وجود ندارد و همچون روزهای گذشته شرایط آماری با نوسانات مختصری در تهران در حال استمرار است.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به شرایط حاکم در تهران، بین میزان مرگ و میر، ابتلا و بستری در کشور و میزان دقت نظر و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پیوستگی مشاهده می شود و هرگونه غفلت در اجرای مقررات بهداشتی می تواند آثار خود را در آمار ابتلا و مرگ و میر نشان دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو