درخواست اقتصادی علم‌الهدی برای بازگشایی حرم امام رضا(ع)

منبع: برترین ها

91

1399/3/23

03:21


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خسارات ناشی از شیوع بیماری کرونا در این استان با امکانات نظام و دولت قابل جبران نیست.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خسارات ناشی از شیوع بیماری کرونا در این استان با امکانات نظام و دولت قابل جبران نیست.

آیت الله سید احمد علم الهدی عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خیران و فعالان رزمایش مواسات و همدلی و اطعام مهدوی در مشهد افزود: بر اثر شیوع کرونا و تعطیلی هتل‌ها و سالن‌های غذاخوری در این شهر ۳۷ هزار نفر کارگران آنها بیکار شده و زندگی خانواده آنان با مشکل مواجه شده است.

وی با بیان اینکه محور اقتصاد مشهد زائرپذیری است ادامه داد: ارزیابی خسارات ناشی از کرونا در خراسان رضوی بسیار زیاد است و قابل تفسیر نیست.

امام جمعه مشهد گفت: تنها راهکار برای حل مشکل اقتصادی در این شهر باز شدن حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و آمدن زائر به این شهر است لذا تقاضا دارم مسوولان بیشتر بررسی کنند تا حرم مطهر رضوی باز نشود مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود و برای مسایل بهداشتی و تشخیصی نیز می‌توان اقدام لازم را انجام داد.

وی همچنین افزود: کسانی که در رزمایش مواسات و همدلی مشارکت کردند مورد توجه خاص امام زمان (عج) هستند و این حرکت همگانی که پرشور انجام شد به خاطر نگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو