ظاهر پلی‌استیشن ۵ رسما رونمایی شد

منبع: برترین ها

190

1399/3/23

04:54


سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار کمپانی سونی از ظاهر نهایی کنسول پلی استیشن ۵ رونمایی کرد.

دیجیاتو: سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار کمپانی سونی از ظاهر نهایی کنسول پلی استیشن ۵ رونمایی کرد.

برخلاف آنچه شنیده شده بود مبنی بر ظاهر ساده و بزرگ کنسول، ژاپنی‌ها همه ما را غافلگیر کردند و از ظاهر جذاب و متفاوت این کنسول رونمایی کردند. این در واقع اولین بار است که بعد از پلی استیشن ۵، نسخه پایه کنسول سونی به رنگ سفید خواهد بود.

گفتنی است در همین حین سونی از پلی استیشن ۵ کاملا دیجیتال (فاقد درایو نوری) نیز رونمایی کرد که احتمالا ارزانتر از مدل دیگری خواهد بود. متاسفانه هنوز قیمت نهایی این دو نسخه از کنسول اعلام نشده.

ناگفته نماند پلی استیشن ۵ اعضای دیگری نیز خواهد داشت که شامل هدست ویژه سه بعدی، استند شارژر دو دسته همزمان، دوربین و کنترل از راه دور ویژه خواهد شد. همانطور که می‌دانید کنترلر نسل جدید این کنسول هم دوال سنس نام دارد.

ظاهر این کنسول برخلاف کیت توسعه‌دهندگانی است که پیش از این دیده بودیم و بار دیگر شاهد بازگشت رنگ سفید بعد از پلی استیشن ۱ خواهیم بود. این کنسول دارای مدل کاملا دیجیتال هم خواهد بود و به همراه هدست جداگانه و استند شارژر عرضه می‌شود. مدل کاملا دیجیتال این کنسول اندازه باریک‌تری نسبت به مدل معمولی دارد.

در طراحی این کنسول شاهد استفاده از رنگ‌های سفید و مشکی هستیم که پیش از این هم در کنترلر دوال‌سنس آن را مشاهده کرده بودیم.

پلی استیشن ۵ دارای دوربین مختص به خودش است و دارای ریموت کنترل اختصاصی خود هم خواهد بود. این اولین بار بعد از پلی استیشن ۱ است که سونی از رنگ سفید برای کنسول خود استفاده می‌کند.

ظاهر کنسول پلی‌استیشن ۵ رسما رونمایی شد

ظاهر کنسول پلی‌استیشن ۵ رسما رونمایی شد

ظاهر کنسول پلی‌استیشن ۵ رسما رونمایی شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو