جدیدترین مدل لباس مجلسی حریر و گیپور ۲۰۱۵ زنانه و دخترانه

جدیدترین مدل لباس مجلسی حریر و گیپور ۲۰۱۵ زنانه و دخترانه


منبع: روزگار

376

1399/3/23

11:32


جدیدترین مدل لباس مجلسی حریر و گیپور ۲۰۱۵ زنانه و دخترانه

 

تارا ذکایی: به فرم ساعت شنی اگر دقت کنید متوجه می‌شوید قسمت بالا و پایین آن با هم متناسب هستند و کمر باریکی هم دارد. در دنیای مد و لباس هم اگر فرم بدن کسی این‌طور باشد گفته می‌شود اندامش شکل ساعت شنی دارد. از آنجا که عید نزدیک است و خیلی از خواننده‌های سیب سبز در حال کم کردن وزن هستند دیدیم بد نیست با آداب لباس پوشیدن ساعت شنی‌ها آشنا شوید.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1703308

مدل لباس

http://bia2safa.net/goto/file/image/1703309

وقتی روی لاغر شدن پهلوها تاکید دارید یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو استفاده از بلوزها، شومیزها و پیراهن‌هایی است که یقه‌های شان فرم ضربدری دارند و روی هم قرار می‌گیرند. این کار باعث می‌شود زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسید.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1703310

مهم نیست چقدر به پوشیدن لباس‌های چند لایه علاقه دارید و فکر می‌کنید زیبا هستند. مهم این است که این لباس‌ها به کار شما نمی‌آیند! بلوزهایی که چند لایه پارچه روی هم دارند و شومیزهایی که یقه‌های پف کرده و شلوغ دارند تمام تلاشی را که برای لاغر شدن کرده‌اید ظرف چند ثانیه خنثی می‌کنند. دور این پارچه‌های اضافه را خط قرمز بکشید!

http://bia2safa.net/goto/file/image/1703311

کسانی که فرم بدن‌شان شبیه ساعت شنی است دو انتخاب پیش رو دارند یا باید از گردنبندهای بلند و V شکل استفاده کنند یا سراغ گردنبندهای کوتاه و تنگ بروند. حد وسط این سایزها، انتخاب چندان مناسبی برای این افراد نیست. این افراد باید سعی کنند سراغ گردنبندهای ساده اما خوش‌رنگ بروند. برای این فصل بهتر است سراغ سنگ‌های روشن بروید.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1703312

سعی کنید تا حد امکان سراغ لباس‌هایی بروید که تک رنگ هستند. این مدل‌های تک رنگ قابلیت دارند تا نتیجه تلاش‌های این چند ماه اخیر شما را در زمینه کاهش وزن نشان دهند. از مدل‌هایی استفاده کنید که روی بخش دور کمرشان کمربند دارند. این کمربندها باید پهن و ترجیحا تیره باشند!

http://bia2safa.net/goto/file/image/1703313

یادتان باشد برای لاغرتر به نظر رسیدن باید بالاتنه را لاغر نشان دهید و برای این کار چه مدل یقه‌ای مناسب‌تر از یقه‌های هفت می‌تواند باشد؟ یقه‌های هفت به راحتی خطوط عمودی فرضی را به بخش بالاتنه شما اضافه می‌کنند که باعث کشیده نشان دادن این قسمت و لاغرتر به نظر رسیدن شما خواهد شد.

http://bia2safa.net/goto/file/image/1703314

امسال مد بافتن موها برگشته است و به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت به روزهای کودکی برگردید و موهایتان را ببافید. لازم هم نیست موها خیلی دقیق بافته شوند چون بخشی از مد امسال با راحتی و حتی اندکی بی نظمی تعریف شده است!

نشان به آن نشان که امسال لاک  زدن نامنظم ناخن‌ها هم مد‌شده‌است. البته  این به این معنی نیست که الزاماً یک ناخن صورتی باشد و دیگری سبز. بلکه هر ناخنی می‌تواند تا نصفه لاک بخورد و نصفش بدون لاک باقی بماند!

برای آرایش هم پیشنهاد می‌کنیم حتما خط چشم مشکی مایع تهیه کنید و در کیف لوازم آرایش‌تان داشته باشید. از قرار معلوم مشکی کردن دور چشم‌ها دوباره مد شده است!

http://bia2safa.net/goto/file/image/1703315

مدل لباس مجلسی

 تصاویر مدل لباس مجلسی, خرید مدل لباس مجلسی, مدل لباس, مدل لباس مجلسی, مدل لباس مجلسی ۲۰۱۵, مدل لباس مجلسی ۹۴, مدل لباس مجلسی دخترانه, مدل لباس مجلسی

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1703316

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو