آشنایی بیشتر با آبشار رامینه و نحوه بازدید از آن

آشنایی بیشتر با آبشار رامینه و نحوه بازدید از آن


منبع: آرگا

133

1399/3/23

12:02


در این مطلب با آبشار رامینه واقع در شهرستان ماسال بیشتر آشنا می شوید، این آبشار جای گرفته در دل جنگلی زیبا با درختان سر به آسمان کشیده و ارتفاعی ۱۰ متری که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

آشنایی بیشتر با آبشار رامینه و نحوه بازدید از آن

شهرستان ماسال واقع در استان گیلان می باشد که دارای چشم اندازهای زیبای بسیاری از جمله آبشارها است که جذابیت، زیبایی، طبیعتی بکر از محبوبیت بالایی برخوردار است که در دل جنگل قرار گرفته است.

استان گیلان یکی از استان های معروف و پر از شهرها و روستاهای پرجاذبه کشور ایران می باشد، یکی از این مناطق شهرستان ماسال است که در گیلان واقع شده و دارای آبشارهای مرتفع بسیاری است که از نقاط مختلف ماسال سرازیر شده و زیبایی منحصر به فردی به این ناحیه بخشیده است. در واقع این آبشارها از جمله آبشار رامینه دارای طبیعت و منظره ای دست نخورده و ناب می باشند که می توانند لحظاتی رویایی و خاطره ساز را برای شما رقم بزنند که فراتر از حد تصور شما است.

آشنایی با آبشار خارق العاده ی ماسال در گیلان

شهرستان ماسال

شهرستان ماسال که دومین شهر مرتفع استان گیلان محسوب می شود به مانند بهشتی ناشناخته می ماند که پر از تازگی های تماشایی برای گردشگران می باشد به طوری که حتی اهالی خود این منطقه هم از دیدن آن سیر نشده و از تکرار دیدن این صحنه خسته نمی شوند. ماسال شهرستانی است با چشم اندازهای توریستی و منظره های دلچسب و جذاب مانند چراگاههای سرسبز و آباد، جنگل هایی شامل درخت های بزرگ و قد برافراشته، حیات وحش، و آبشارهای طبیعی از محبوبیت بالایی برخوردار است به طوری که در کنار ناشناخته بودن بسیار دوست داشتنی می باشد، زیرا اگر کسی حتی یکبار گذرش به این منطقه بیفتد، سال ها از خاطره زیبایی آن می گوید.

آبشارهای ماسال

در شهرستان ماسال آبشارهای زیادی وجود دارند که تعدادی از آنها شناخته شده و مورد بازدید هم قرار گرفته اند، آبشارهایی مانند آبشار خون دارای ارتفاعی بالغ بر ۱۵ متر که در اول راه دره جنگلی قرار گرفته، آبشار ویوز که در کنار منطقه ییلاقی النزه در شاندرمن قرار گرفته، رامینه یکی از زیباترین آبشارها دارای ارتفاعی نزدیک به ۱۰ متر بوده است.

آشنایی با آبشار رامینه واقع در شهرستان ماسال

آبشار رامینه

این آبشار یکی از آبشارهای دیدنی و خارق العاده واقع در شهرستان ماسال در گیلان است که از جاذبه های این شهرستان محسوب می گردد، این آبشار در بالای جاده اصلی و در مرکز جنگل قرار دارد. رامینه دارای ارتفاعی به اندازه ۱۰ متر، پر آب و با شیب زیاد می باشد که با کمی فاصله در جاده ی اصلی قرار گرفته است به طوری که برای رسیدن به این اثر خارق العاده ی خالق باید زمانی تقریبا ۱۰ دقیقه ای را پیاده روی نموده به این منطقه باید از مسیری سربالایی و البته کمی سخت و هیجانی بالا بیایید و از منظره ی زیبای آبشار بکر و زیبای رامینه لذت ببرید که قطعا دستاورد دلچسبی می باشد که بعد از یک پیاده روی فوق العاده در محیطی بکر به شما تقدیم می گردد.

آشنایی با آبشار زیبا و جذاب شهرستان ماسال

این آبشار در ۲۶۹ متری از سطح دریا واقع شده است که روبروی هتل رامینه جای گرفته است. و بکر بودن و زیبایی و جذابت همگی از ویژگی های این آبشار به شمار می رود که در دل جنگل قرار گرفته است.

معنای نام رامینه

واژه ی رامینه به معنی خوشی، آرامش، شادی می باشد که ریشه ی پهلوی داشته و به زبان پهلوی است. آبشاری به این نام در استان گیلان وجود دارد. این اسم بر روی مناطقی اطلاق می شد که این خصیصه ها را دارا بودند. رامینه مکانی است که آرامش و شادی را برای شما به ارمغان می آورد.

آشنایی با آبشار جذاب و فوق العاده استان گیلان

در این مقاله آرگا شما عزیزان را با یکی از زیباترین آبشارها، که از جاذبه های دیدنی شهرستان ماسال واقع در استان گیلان می باشد، آشنا ساختیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و اگر علاقه مند به دیدن مناطق طبیعی بکر، همراه با جنگل و آبشار هستید مورد ایده آلی را پیدا نموده اید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو