‎ماسک جو برای روشن شدن پوست

‎ماسک جو برای روشن شدن پوست


منبع: روزگار

147

1399/3/23

12:56


‎ماسک جو برای روشن شدن پوست

ماسک جو | روشن شدن پوست

 

ماسک جو برای روشن شدن پوست

داشتن پوستی صاف و درخشان ایده آل خیلی از خانم هاست، یک پوست روشن و شاداب میتواند به طور قابل ملاحظه ای چهره تان را زیباتر نشان دهد. میتوان از ماسک های خانگی برای سلامت و شفافی پوست استفاده کرد. ‎استفاده از جو یا نشاسته جو برای روشن تر کردن پوست و کم رنگ کردن جای جوش استفاده می شود. چون جو طبیعت خنکی دارد میتوانید در تابستان هفته ای ۳ بار به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه برای پوست خودتان استفاده کنید. ماسک صورت جو بسیار خنک و مناسب پوست‌های چرب می‌باشد و حتی میتواتنید با آب خیار یا هندوانه قاطی کنید. که در این قسمت بیشتر توضیح داده ایم که مشاهده می نمایید:


ماساژ با جوی دو سر و سفیده تخم مرغ
‎مواد لازم
‎– پودر جو دو سر
‎– تخم مرغ

 

ماسک جو برای روشن شدن پوست

ماسک جوی دو سر:
‎یک قاشق غذاخوری پودر جوی دو سر را با سفیده یک عدد تخم مرغ خوب مخلوط کرده و آن را بر روی پوست بمالید. صبر کنید. تا این خمیر خشک شود. سپس آن را مانند خمیر قبلی با آب سرد خیسانده و از روی پوست بردارید.
‎حال اگر شما دارای پوست خشکی هستید پس از برداشتن خمیر، مقداری سس مایونز را بر روی سطح پوستتان مالیده و پس از گذشت مدتی (حدود یک ربع ساعت) آن را با آب گرم شست و شو دهید ولی در صورتی که پوستی چرب دارید به جای سس مایونز از ماست ساده استفاده کنید.

 

ماسک جو برای روشن شدن پوست

‎ماسک جوی دو سر برای پوست‌های چرب
‎یک قاشق غذاخوری جوی دو سر آرد شده را با یک قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید تا به صورت خمیر در آید. نصف سیب را رنده کرده و ۲ قاشق چایخوری آب لیمو به آن اضافه کنید و خوب به هم بزنید.
‎خمیر به دست آمده را به پوست صورت مالیده و بعد از ۱۵ دقیقه با آب ولرم بشویید.
 
‎ ماسک جو برای پوست‌های خشک
‎2 قاشق غذاخوری عسل را به همراه ۲ قاشق غذاخوری آرد جو و ۲ قاشق چایخوری پودر نعناع مخلوط کرده و به صورت خمیر در آورید. مقدار کمی‌شیر به خمیر اضافه کنید به گونه ای که حالت کشدار پیدا کند. ماسک را روی صورت مالیده و بعد از نیم ساعت صورت را با آب ولرم بشویید.

 

ماسک جو برای روشن شدن پوست

  
‎یک ماسک ساده نشاسته جو (از عطاری تهیه کنید)  یا پودر جو :
 
‎*پودر یا نشاسته جو
‎*ماست ( اگر پوست خشکی دارید )  1 قاشق چایی خوری غذا خوری یا ابلیمو تازه نه صنعتی ( اگر پوست چربی دارید )  1 قاشق چایی خوری
‎ماسک را با اب خیار یا آب رقیق کنید .۱۵ دقیقا روی پوست بزارید و ریلکس کنید و بعد با آب خنک صورتتان را بشویید.
‎توجه : از چنگ زدن و مالیدن محکم صورت خودراری کنید.

 

ماسک جو برای روشن شدن پوست

‎ماسک جو برای روشن شدن پوست

 

ماسک جو برای روشن شدن پوست

‎ماسک جو برای روشن شدن پوست

 

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1703539

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو