یک مقام سپاه: روش‌ امر به معروف را تغییر دهیم

منبع: برترین ها

46

1399/3/23

14:18


فرمانده سپاه کربلا گفت: باید روش‌های امر به معروف و نهی از منکر را تغییر داده و به سمت تخصصی شدن برویم.

خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه کربلا گفت: باید روش‌های امر به معروف و نهی از منکر را تغییر داده و به سمت تخصصی شدن برویم.

 سردار محمدحسین بابایی صبح جمعه در جمع دبیران ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با تصریح بر اینکه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر شاهد یک تفکر لیبرالی هستیم، افزود: شاخصه‌های تفکر لیبرالی تساهل و تسامح است و این از اول انقلاب هم همراه بود مثل افرادی چون بازرگان که مدعیان این تفکر بودند.

سردار بابایی با تاکید بر اینکه اگر نگاهمان به یک سری از ارزش‌ها فردی باشد، وضع به همین منوال است، گفت: دین اسلام اجازه فساد آشکار نمی‌دهد لذا انتظار از مدیران دستگاه‌های دولتی این است که محیط کاری و اداری را معنوی کرده تا خدایی ناکرده در این فضاها منکری صورت نگیرد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر جنبه بیرونی دارد، یادآور شد: دشمن در حال تیشه زدن به ریشه انقلاب است چرا که انقلاب ما یک انقلاب اقتصادی یا نظامی نبوده بلکه انقلاب ما انقلاب اسلامی و ادامه دهنده حرکت انبیا است، لذا دشمن همه تلاشش را به کار گرفته است تا حکومت را نابود کند و در این مسیر از همه ابزارها اعم از محاصره، جنگ، تحریم و تهدید استفاده کرد اما به اهداف شوم خود نرسید.

سردار بابایی در همین رابطه متذکر شد: وقتی صحبت از دین و فرهنگ است و ما نیز مسلمان هستیم وقتی از دشمنان حرف می زنیم دشمنان اعم از دشمن جنی و دشمن انسی است که همه جانبه دارند علیه انقلاب کار می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فرموده امام راحل که اگر اسلام از این مملکت برود تا صدسال دیگر هم برنمی گردد، تصریح کرد: بعضی‌ها فکر نکنند اگر دست از ارزش‌ها برداریم دشمن دست از دشمنی بر می‌دارد بلکه دشمن تا نابودی ما پیش می‌رود.

به گفته سردار بابایی دشمن می‌خواهد فرهنگ و دین ما را تغییر بدهد و ما اگر دست از حسینی بودن، علوی بودن و محمدی بودن برداریم دشمن همه چیزمان را به تاراج می‌برد.

سردار بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در موضوع فرهنگ به دلیل تفکر لیبرالی که از ابتدای انقلاب بود ما دچار معضل شدیم گفت: ما هر وقت در هر موضوعی به دستور اسلام عمل کردیم به پیشرفت رسیدیم و ایران امروز به خاطر عمل به قرآن و پیروی از ولایت به قله‌های پیشرفت در جهان رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه همه ما نوکر این مردم هستیم، افزود: همه مسئولان در هر لباسی برای نوکری مردم باید این انقلاب را حفظ کنند و نباید درگیر جناح و گروه شوند.

سردار بابایی در ادامه بدحجابی را محصول فعالیت فرهنگی غلط دانست و گفت: بدحجابی یکی از منکرات است و ما منکراتی غیر از این هم داریم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کارمند اداره خود را نوکر مردم بداند، خاطرنشان کرد: خوب کارکردن معروف است، دروغ گفتن، تنبلی در راه انداختن کار مشتری و توقع بی جا داشتن از منکرات بوده و از این دست مصادیق در هر شغلی زیاد است.

سردار بابایی در پایان با اشاره به اینکه باید روش‌های امر به معروف و نهی از منکر را تغییر داده و به سمت تخصصی شدن برویم، افزود: برای هر اداره‌ای یک سری معروف‌ها و منکرات را مشخص کنیم تا کارمندان آن را رعایت کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو