imag23523552257

7فیلم خنده‌دار با موضوع عروسی

شاید برای همه ما پیش آمده که روز عروسی یکی از اقوام و دوستان با اتفاقی تا مدت‌ها خندیدیم و شادی کردیم. فیلم‌هایی که در مورد عروسی هستند و در عین حال کمدی و خنده‌دار نیز هستند، می‌توانند خاطرات و شادی که در مراسم‌های عروسی داشتیم را دوباره برای ما زنده کنند.

در این مقاله 7 فیلم کمدی و خنده‌دار با موضوع عروسی را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

1. ساقدوش عروس

ساقدوش عروس

بازیگران فیلم کریستن ویگ، ملیسا مک کارتی، مایا رودلوف و ربل ویلسون و کارگردانی پال فیگ

ساقدوش عروس یکی از بهترین فیلم‌ها با موضوع عروسی است که تا کنون ساخته شده است و مجله عروس اوریسا نیز آن را در یکی از مقاله‌های خود در بین بهترین فیلم‌ها در مورد عروسی قرار داده است. این فیلم بیننده را از ابتدا تا پایان، با کارهایی که عروس، داماد و مهمان‌ها انجام می‌دهند و در کل اتفاقاتی که در برنامه ریزی عروسی رخ می‌دهد، می‌خنداند.

این فیلم عالی می‌تواند به عروس‌ها بگوید که در تمام سختی‌هایی که عروسی دارد، اتفاقاتی نیز رخ می‌دهد که در آینده تمام آنها تبدیل به خاطرات شیرین و خنده‌دار می‌شوند. همچنین پشت پرده، اشاره ریزی نیز به کارهای مهمی که باید انجام دهید می‌کند، مانند عدم استفاده از برنامه ریزی عروسی تا حد جنون، چشم و هم چشمی‌های زنانه و نرفتن سراغ طراحی که کارش در دوختن لباس عروس افتضاح است.

2. جنگ‌ عروس‌ها

 

جنگ‌ عروس‌ها

بازیگران آنه هاتاوی (Emma) و کیت هادسون (Liv)

بهترین دوست‌ها از کودکی آرزو داشتند که مراسم عروسی خود را همزمان در یک روز برگزار کنند، اما الان که زمان عروسی آنها فرا رسیده است، اوضاع فرق می‌کند و هر کدام به دنبال باشکوه برگزار کردن مراسم خود هستند. اتفاقات و جنگ بین دو دوست و عروس باعث می‌شود که اتفاقات جالب و بعضا خنده‌داری رخ دهد که با دیدن این فیلم می‌توانید، از ته دل خندیدن را خودتان تجربه کنید.

3. پدر عروس

 

پدر عروس

بازیگران استیو مارتین، دایان کیتون و نانسی مایرز

استیو مارتین، یک تاجر و صاحب یک شرکت کفش ورزشی (به نام Side Kicks) را به تصویر می‌کشد که وقتی می‌فهمد دخترش در حال ازدواج است، همه کار می‌کند تا او را از دست ندهد. او سرانجام یاد می‌گیرد که چگونه با داماد جدید خود کنار بیاید و می‌فهمد تا زمانی که دخترش خوشحال باشد، او هم خوشحال است.

طنز درخشان در این فیلم زمانی رخ می‌دهد که تنش‌های خانوادگی، زمانی دو نفر تصمیم به ازدواج گرفتند و نزدیکان خود را آماده عروسی می‌کنند، شکل می‌گیرد. سرانجام نیز پدر کوتاه می‌آید و خنده‌ها با شادی پایان می‌یابد.

4. من آن را یک سال می‌دهم

 

من آن را یک سال می‌دهم

نویسنده و کارگردانی دن مازر و بازیگران رز بیرن، ریف اسپال، آنا فاریس، سیمون بیکر

نات (رز بایرن) و جاش (Rafe Spall) در یک مهمانی و با نگاه اول عاشق می‌شوند و بعد از هفت ماه تصمیم می‌گیرند ازدواج کنند. این فیلم کشمکش آنها را در اولین سال ازدواج نشان می‌دهد و سپس با فلش بک سراغ زمان قبل از ازدواج و اتاق مشاوره ازدواج می‌رود. داستان طنز این فیلم نیز شما را برای لحظاتی فارغ از زندگی روزمره می‌کند و شاید جوری شما را درگیر خود کند که با آن همزادپنداری نیز بکنید.

5. چهار عروسی و مراسم تشییع جنازه

 

چهار عروسی و مراسم تشییع جنازه

به کارگردانی مایک نیول و بازی آندی مک دوول، هیو گرانت و سیمون کالو

در چهار عروسی و تشییع جنازه، جمعی از دوستان هم شادی و استرس عروسی‌ها و هم غم و اندوه یک مراسم تشییع جنازه را تجربه می‌کنند. این فیلم نمادین دارای عروس، ساقدوش عروس، دامادهای مست و اعترافات صریح است که با هم ترکیب شده‌اند تا این فیلم کلاسیک از عشق، ازدواج و طنز را بسازند.

6. ماما میا!

 

مامان میا!

بازیگران مریل استریپ، آماندا سیفرد، پیرز بروسنان، کالین فیرت و استلن اسکارگارد

فیلم انگلیسی-آمریکایی در ژانر رمانتیک کمدی که طرفداران بسیاری دارد و خاطرات بسیاری برای همه درست کرده است. فیلم ماما میا از یک نمایش موزیکال بریتانیایی به همین نام اقتباس گرفته شده است که موزیک این نمایش از ترانه‌های گروه موسیقی آبا که یکی از پرطرفدارترین گروه‌های پاپ نشات گرفته شده است.

فیلمی در مورد عشق و رقص، معاشقه و پریشانی است و سوفی در حالی که برای بزرگ‌ترین روز زندگی‌اش آماده می‌شود در مرکز تمام اتفاقات فیلم قرار دارد. در این فیلم هم طنز، هم موسیقی و هم آواز به طور همزمان دیده می‌شود و بیننده را با حال و هوای شاد خود همراه می‌کند.

7. 27 لباس

 

27 لباس

بازیگران کاترین هایگل و جیمز مارسدن

جین (هایگل)، 27 بار ساقدوش عروس بوده است و هیچ ایده‌ای برای روزی که قرار باشد خودش عروس شود، ندارد. او در حال برنامه ریزی برای مراسم عروسی خواهر کوچک خودش است، که در این حین پس از برخوردهای اولیه و فعل و انفعالاتی که بین خودش و خبرنگار بدبین عروسی کوین (مارسدن) شکل می‌گیرد، عاشقی را حس می‌کند. فیلمی در مورد عشق و ازدواج که بعد از پایان یافتن ناامیدی‌ها، با خوشبختی همراه می‌شود که لبخند را روی لبان شما می‌آورد. این فیلم نیز در لیست بهترین فیلم‌های با موضوع عروسی در مجله اوریسا قرار دارد.

برای اینکه بتوانید روزی را شاد و خندان سپری کنید و همچنین از این فیلم‌ها برای مراسم عروسی خود ایده بگیرید، این لیست را به خاطر بسپارید.

 

 

منبع: مجله عروسی اوریسا