ترامپ: همین الان باید اشغال سیاتل پایان یابد

منبع: برترین ها

101

1399/3/23

22:06


رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر بار دیگر با تروریست توصیف کردن معترضان در سیاتل هشدار داد که اشغال این شهر توسط معترضان باید پایان یابد.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بار دیگر معترضان در شهر سیاتل را تروریست معرفی کرده و خواستار پایان فوری اشغال بخش‌هایی از این شهر توسط معترضان شد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «شهردار سیاتل درباره اشغال شهرش توسط آنارشیست‌ها گفته است که "این یک تابستان دوست‌داشتنی است". این لیبرال دموکرات‌ها سر در نمی‌آورند. این تروریست‌ها شهرهای ما را آتش زده و غارت کردند و آنها فکر می‌کنند که این حتی مرگ فوق‌العاده است. همین الان باید اشغال سیاتل پایان یابد.»

پیشتر«جِنی دورکان» شهردار سیاتل طی نشست خبری در دفتر کار خود، گفت اعزام نیروی نظامی توسط ترامپ به سیاتل، غیرقانونی و خلاف قانون اساسی آمریکا است. 

وی گفت: «یکی از چیزهایی که این رئیس جمهور درک نمی‌کند، این است که گوش دادن به مردم یک ضعف نیست بلکه قدرت است. از نظر یک رهبر واقعی، تظاهرات سراسری... فرصتی برای آمریکا خواهد بود تا ملتی بهتر بسازیم».

بامداد روز جمعه به وقت تهران بود که رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند تظاهرات‌کنندگان «بخش کوچکی» از سیاتل را اشغال کرده و آن را «منطقه خودمختار» اعلام کرده‌اند.

بعد از آن، ترامپ در صفحه توئیتر خود با بیان اینکه آنارشیست‌ها سیاتل را تصرف کردند، تهدید کرد: «همین حالا شهرتان را پس بگیرید. اگر این کار را انجام ندهید من این کار را می‌کنم».

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو