دانلود Vinitysoft Vehicle Fleet Manager 2020.6.10.0 – مدیریت وسایل نقلیه

منبع: پی سی دی

182

1399/3/24

00:04


دانلود Vinitysoft Vehicle Fleet Manager 2020.6.10.0  - مدیریت وسایل نقلیه

Vinitysoft Vehicle Fleet Manager یک نرم افزار حیاتی و مهم در زمینه مدیریت وسایل نقلیه شرکت هایی که با تاکسیرانی، اتوبوسرانی و کامیونرانی ارتباط دارند میباشد. Vinitysoft Vehicle Fleet Manager یکی از جامع ترین و کاملترین مجموعه نرم افزارهای مدیریت ناوگان و وسایل نقلیه هستش که در بیش از 70 کشور جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

از ویژگی های مهم این نرم افزار میتوان به پیگیری هزینه های وسایل نقلیه از جمله سوخت، راننده و تعمیرات فنی، برنامه ریزی برای تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه، نظارت بر مصرف سوخت ، ردیابی و بررسی سوابق رانندگان و ناوگان مورد استفاده شرکت جز اصلی ترین ویژگی های Vehicle Fleet Manager میباشند. همچنین این نرم افزار دارای یک خبرنامه ایمیل بوده که روزانه یک گزارش را به صورت خودکار به مدیریت بخش یا کارکنان مرتبط ارسال کرده و میتواند در صرفه جویی در وقت بسیار تاثیرگذار باشد.

 

دانلود Vinitysoft Vehicle Fleet Manager 2020.6.10.0  - مدیریت وسایل نقلیه

 

همچنین Vehicle Fleet Manager دارای یک پنل آنلاین بوده که در صورت عدم دسترسی حضوری به سیستم، میتوان از طریق تلفن همراه وضعیت روزانه ناوگان را به صورت غیرحضوری بررسی نمود، گرچه این امکان در ورژن کرک شده نرم افزار فراهم نیست.

نزدیک به 3000 شرکت مختلف در سراسر جهان از Vehicle Fleet Manager به عنوان نرم افزار مدیریت ناوگان استفاده میکنند تا این اطمینان برایشان حاصل شود که همه چیز تحت کنترل و نظر بوده و همه چیز خوب پیش میرود.

از ویرایش 3.0 Vehicle Fleet Manager تغییرات زیادی در گرافیک و چیدمان این برنامه ایجاد شد که این امر باعث موفقیت شگفت انگیزی در فروش این نرم افزار گردید.

در نسخه 4.0، امکاناتی نظیر برنامه ریزی برای تعمیر و نگهداری ، مدیریت سفارش ها ، مدیریت بوچه، مدیریت رانندگان و تکنسین و همچنین شمارش کیلومتر ها افزوده شد.

همچنین، در این ورژن ویژگی هایی نظیر مدیریت کارت سوخت ناوگان و بیمه ناوگان و قابلیت بارکدخوانی به این نسخه افزوده شده است.

دانلود

دانلود نسخه جدید

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی40MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Vinitysoft Vehicle Fleet Manager 2020.6.10.0  - مدیریت وسایل نقلیه

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را بوسیله فایل “vfm40setup” نصب کنید.
3. دسترسی نرم افزار به اینترنت را از طریق FireWall قطع کرده
4. به فایل Keygen مراجعه کرده و  در قسمت Product، گزینه Vinitysoft Vehicle Fleet Manager انتخاب نمایید و با انتخاب یک Identification Code اقدام به فعال سازی نرم افزار نمایید.
5. بعد از فعال سازی، یک بار کامپیوتر را به طول کامل Restart فرمایید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو