تصویر موسوی مجد جاسوس سردار سلیمانی منتشر شد

منبع: ستاره

51

1399/3/24

12:07


تصویر محمود موسوی‌مجد، فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین‌بار منتشر شد.

ستاره | سرویس اخبار - روزنامه شرق نوشت: اواسط هفته گذشته بود که سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود گفت: «سیدمحمود موسوی‌مجد» که به سرویس‌های موساد و سیا در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح، به‌ویژه سپاه قدس و محل استقرار و ترددهای سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی اطلاعاتی داده و در اختیار بیگانه می‌گذاشت، به اعدام محکوم شد.

البته مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه عنوان کرد: «تمام مراحل قضائی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است. پرونده او ارتباطی با اقدام تروریستی دولت آمریکا در به‌شهادت‌رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد، حکم اولیه اعدام او در دادگاه سوم شهریور ۹۸ صادر شده است».

هفته گذشته، اسماعیلی توضیح داده بود که این فرد در قبال اخذ دلارهای آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود. یکی از اتهامات این فرد اعلام محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان نظامی در ادوار مختلف به سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد بود که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شد.

 

تصویر موسوی مجد جاسوس سردار سلیمانی منتشر شد

 

براساس این گزارش، پس از بازداشت موسوی‌مجد در تاریخ ۱۸ مهر ۹۷، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی او رسیدگی و در تاریخ سوم شهریور ۹۸ حکم اعدام او را صادر کرد که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه برگشته و دادگاه بار دیگر در سوم اسفند ۹۸ و بررسی مجدد پرونده حکم اعدام او را تأیید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کرد و هم‌اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شده است.

اما از روزهای گذشته و پس از انتشار این اخبار، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این جاسوس محکوم به اعدام در میان رسانه‌ها و در فضای مجازی صورت گرفت؛ به‌طوری‌که تصاویر مختلف اشتباهی و جعلی منتسب به این فرد نیز منتشر شد. در یکی از شایعات منتشرشده از سوی یکی از رسانه‌های آل‌سعود موسوی‌مجد فردی مرتبط با یکی از اماکن مقدسه معرفی شده است. این در حالی است که جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد، هیچ ارتباطی با اماکن مقدسه نداشته است.

تصویر محمود موسوی‌مجد، فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین‌بار منتشر می‌شود.

منبع: همشهری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو