از بین رفتن چین و چروک و موهای زیر پوستی با گلیکولیک اسید

منبع: مینویسم

75

1399/3/24

12:09


فواید استفاده از گلیکولیک اسید

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

اگر هنوز کاربردهای گلیکولیک اسید را نمی دانید؛ این مقاله به کمک شما خواهد آمد.توانایی مقابله با هر مسئله مثل جوش یا چین و چروک ها می تواند جزو کاربرد های مراقبت از پوست گلیکولیک اسید به شمار رود و همچنین سلول های مرده پوست را بدون نیاز به اسکراب ساینده از بین خواهد برد.
گلیکولیک اسید احتمالاً قابل تشخیص ترین هیدروکسی اسید آلفا است.دکتر پالم مشاور و متخصص پوست می گوید مطالعات کلینیکی منتشر شده دهه ها به جوان سازی پوست و درمان آکنه کمک کرده اند.هم چنین ترمیم پوست را سرعت می‌بخشند.این اطلاعات نشان داده است که رشد کلاژن جدید و بافت پوستی یا چین و چروک‌ها ارتقا داده می شود.این مقاله را بخوانید تا ببینید چطور می توانیم از گلیکولیک اسید استفاده کنیم.

حل پنج مورد از مشکلات رایج پوستی با گلیکولیک اسید :

♦ درمان آکنه

گلیکولیک اسید توانایی نفوذ عمیق داخل پوست را دارد و باعث می‌شود کیست ها یا جوش های آکنه ای معمول شبیه به هم به نظر برسند.هم چنین شروع به از بین بردن جوش های سرسیاه می‌کند.گلیکولیک اسید به عنوان یک لایه بردار شیمیایی شناخته می‌شود.یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد آکنه پوست انداختن غیر طبیعی سلول های پوستی گیر افتاده با فولیکول های مو و غدد چربی است. گلیکولیک اسید کمک به نرمال کردن پوسته های سلولی می کند و اجازه نمی‌دهد سلول‌های پوستی گیر افتاده سبب ایجاد تورم شوند و انواع آکنه را تشدید کنند.

طبق گفته های دکتر پالم برای بیشتر کردن مزایای آن می توانید با برس لایه بردار از آن استفاده کنید. برای درمان کل صورت یا مناطق بزرگ تر مارک های معتبر گلیکولیک اسید و ژل آکنه را توصیه می‌کنیم.

♦ کاهش علائم کهن سالی

گلیکولیک اسید به بهبود عملکرد سلول ها کمک می‌کند و اجزای آن سلول های مرده سطحی را از بین می‌برد و کمک به ساخت سلول‌های جدید می‌کند. این ماده رشد ژن های جدید را در غشاء میانی پوست تحریک می کند و به تولید رنگ دانه های نرمال نظم می‌بخشد و پوست را تقویت می‌کند. همه این ها روی ظاهر جوان پوست و افزایش درخشش آن تاثیر می‌گذارند.محصولاتی مثل سرم تقویت کننده چین و چروک پوست در طول زمان خطوط پوست را برطرف کرده و آسیبی که حین خواب به پوست شما وارد می شود را کاهش می دهند.

هم چنین کرم گلیکولیک اسید همین آثار را در طول روز می گذارد و از پوست در مقابل آفتاب محافظت می‌کند.و در کنار آن ماسک جوان سازی نیز میتواند نقص ها یا مشکلات پوستی را تا حدودی ترمیم ‌کند.

♦ کاهش تیرگی پوست

لایه بردار یک ابزار عالی برای کمک به درمان رنگ دانه های نامناسب است.با انجام فعالیت تیروزیناز و آنزیم های بزرگ به تولید رنگ دانه در ملانوسیت ها دخالت می کند.محصولاتی مثل لایه بردار گلیکولیک اسید و پاک‌کننده نقاط تیره می‌توانند به طور موثر نقاط تیره ایجاد شده توسط آفتاب یا آکنه ها را با از بین بردن بی رنگی پوست نابود کنند.

♦ کاهش منافذ پوست

وقتی کثیفی ، چربی و سبوم ، منافذ پوستی شما را مسدود می‌کنند؛معمولاً این منافذ بزرگ تر می شوند. گلیکولیک اسید کمک به از بین بردن این کثیفی ها از روی پوست می کند.اجزای آن کمک به تولید کلاژن می‌کند و می‌تواند منافذ را نابود کند.کلاژن معمولاً دور روزنه های فولیکول مو ساخته می‌شود. متخصصین پوست توضیح می‌دهند که تولید کلاژن ایجاد منافذ بزرگ تر را با ساختن فیبریل های کلاژن در غشاء میانی پوست کاهش می‌دهد و ساختار ظاهری پوست را ارتقا می‌دهد.

♦ از بین بردن موهای زیر پوستی

وقتی موی زیر پوست گیر می‌کند و رشد نمی‌کند؛حتی با موچین هم نمی‌توان به آن دست یافت.در عوض می توانید از محصولات گلیکولیک اسید استفاده کنید.به عنوان یک هیدروکسی اسید آلفا، گلیکولیک اسید سلول‌های پوستی را به هم می‌چسباند و اجازه می‌دهد لایه برداری درست از پوست انجام شود.موهای زیرپوستی توسط انسداد سلول‌های پوستی روی منافذ فولیکول‌های مو ایجاد می شوند.

اگر یک لایه بردار موثر مثل گلیکولیک اسید یا سالیسیلیک بتواند به پوست شما اضافه شود،کیست های کراتین مرده می‌توانند از روی سطح پوست برداشته شوند و سبب می‌شود موی ما خروج بهتری از داخل فولیکول به سطح بیرونی پوست داشته باشند.
لایه برداری کمک خواهد کرد سلول های مرده پوستی که سبب شده‌اند موها زیر پوست بمانند، از بین بروند و مصرف منظم از آن از تشکیل جدید این سلول‌ها جلوگیری خواهد کرد.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو