رنگ موی تابستانی 2019 + رنگ مو نئونی

رنگ موی تابستانی 2019 + رنگ مو نئونی


منبع: زیبامون

1,936

1398/4/11

13:47


چند نمونه از رنگ موهای جدید که در تابستان 2019 و 98 بسیار پرطرفدار و ترند شده اند رو در این بخش از زیبامون دات کام ببنید!

رنگ موی تابستانی 2019 + رنگ مو نئونی

انتخاب رنگ مو یکی از مواردی هست که به فاکتورهای مختلفی مثل رنگ پوست، استایل، سلیقه و علاقه مندی هر فردی بستگی داره اما ایده گرفتن از ترندهای جدید و پرطرفدار هم میتونه این انتخاب رو کمی راحت تر کنه و گاهی ممکنه انتخاب یک رنگ مو بر اساس ترند سال یا فصل، یک انتخاب کاملا جذاب و شیک باشه و استایل شما رو به زیباترین شکل ممکن نشون بده.

با ما در این بخش  از زیبامون دات کام همراه باشید و با چند تا از رنگ موهای شیک و جذاب که در تابستان 2019 و 98 بسیار پرطرفدار و ترند شده اند آشنا شوید. شاید رنگ موی مورد علاقه شما هم در این لیست وجود داشته باشه!

 

رنگ مو شکلاتی تیره

 

رنگ مو شکلاتی تیره

 

رنگ مو شکلاتی تیره یکی از رنگ موهایی هست که موهای برخی از افراد به طور طبیعی دارای این رنگ هست و در تابستان امسال بسیار پرطرفدار و ترند شده است. اگر شما هم به این رنگ مو طبیعی و زیبا علاقه مند هستید تابستان امسال بهترین زمان برای امتحان کردن آن است!

 

رنگ مو مرجانی 

 

رنگ مو مرجانی

 

همونطور که میدونید رنگ مرجانی زنده به عنوان رنگ سال 2019 انتخاب شده و انتخاب این رنگ برای رنگ مو تابستانی یک انتخاب عالی و هوشمندانه هست که استایل شما رو مُد روز و جذاب تر نشون میده. برای ایجاد این رنگ مو جذاب باید حتما موهاتون رو با دکلره به رنگ پایه برسونید و با ترکیب کردن رنگ هایی مثل بلوند، قهوه ای روشن و رنگ مو هلویی روشن، این رنگ مو خاص و متفاوت رو ایجاد کنید. البته لازمه برای ایجاد این سبک از رنگ موها به سالن زیبایی مراجعه کنید و از یک متخصص رنگ مو بخواهید تا موهاتون رو رنگ کنه.

 

رنگ مو بلوند تیره

 

رنگ مو بلوند تیره

 

رنگ مو بلوند تیره جز رنگ موهای طبیعی و جذابی هست که تقریبا با تمام رنگ پوست ها تناسب داره و برای تابستان 2019 یک انتخاب ایده آل و جذاب خواهد بود. در این رنگ مو، سایه های نرمی از بلوند روی موها ایجاد میشه و تناژ طلایی رنگ مو تا حد ممکن کاهش پیدا میکنه.

 

رنگ مو مسی

 

رنگ مو مسی

 

رنگ مو مسی هم جز رنگ موهایی هست که موهای برخی خانوم ها به طور طبیعی دارای این رنگ هست و درخشش زیبایی داره. این رنگ مو طبیعی و جذاب هم جز ترندهای رنگ مو در تابستان 2019 و 98 هست که میتونید امتحان کنید.

رنگ مو طلایی آنتیک

 

رنگ مو طلایی آنتیک

 

رنگ مو بلوند سفید و پلاتینی دوباره در تابستان امسال ترند شده و جز رنگ موهای پرطرفدار نیز هست. رنگ مو طلایی آنتیک، که تداعی کننده رنگ مو بلوند هالیوودی هست بسیار روشن و پر زرق و برق بوده و از ترکیب رنگ مو بلوند شامپاینی و طلایی ایجاد شده است!

 

رنگ مو فانتزی بنفش

 

رنگ مو بنفش

 

استفاده از رنگ موهای خاص و عجیب ممکنه در نگاه اول خیلی متفاوت و غیر منتظره به نظر برسند اما ظاهر سرگرم کننده و جذابی رو برای موها در فصل تابستان ایجاد خواهند کرد. این رنگ موهای فانتزی ارزش یکبار امتحان کردن رو دارند!

 

رنگ مو بلوند طلایی - عسلی

 

رنگ مو طلایی عسلی

 

اگر به رنگ موهای روشن و بلوند علاقه مند هستید حتما در تابستان امسال این رنگ مو زیبا که ترکیبی از رنگ مو بلوند، طلایی و عسلی هست رو امتحان کنید و از زیبایی که برای موهاتون ایجاد میکنه، لذت ببرید. البته باید به این نکته توجه کنید که این رنگ مو به مراقبت خیلی زیادی نیاز داره و باید با شامپو و نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده موهاتون رو شست و شو بدید تا رنگ مو تا مدت بیشتری ثابت بمونه.

 

بالیاژ مو با رنگ نوود (Nude Balayage)

 

بالیاژ مو با رنگ نوود

 

این رنگ مو همانطور که از اسم آن مشخص هست حالت نوود داره و طلایی بودن رنگ مو تا حد زیادی در ان کم شده است و رنگ مویی زیبا و طبیعی رو ایجاد کرده است. رنگ مو نوود چیزی بین رنگ مو پلاتینی با سایه سرد و رنگ مو طلایی با سایه گرم هست.

 

رنگ مو اوپال هالیوودی

 

رنگ مو اوپال هالیوودی

 

 رنگ موی اوپال یک ترکیب شگفت انگیز و پر زرق و برق از رنگ هلویی، صورتی، نقره ای و کمی آبی یخی هست که بر روی موهای پلاتینی کار می شود و درخشش خیره کننده ای رو برای موها ایجاد میکنه. 

 

رنگ مو آبی پاستیلی

 

رنگ مو آبی پاستیلی

 

استفاده از رنگ های پاستیلی و روشن یکی دیگه از ترندهای پرطرفدار در تابستان 2019 هست و جلوه خیلی متفاوت و زیبایی رو برای موها ایجاد میکنه. تناژ صورتی و آبی روشن که به صورت فید شده روی موها کار میشن جز جذاب ترین رنگ موهای تابستانی امسال هستند.

 

آمبره مو کاراملی

 

آمبره مو کاراملی

 

استفاده از رنگ موهای غنی و پررنگ هم در ترندهای امسال رنگ مو وجود داره و این آمبره مو که از ترکیب رنگ مو قهوه ای تیره و کاراملی ایجاد شده یکی از انتخاب هایی هست که میتونه استایل تابستانی شما رو جذاب تر نشون بده.

 

رنگ مو نئونی، ترند رنگ مو سال 2019

رنگ های نئونی، پاستیلی و فانتزی هم جز رنگ موهایی هستند که در تابستان 2019 ترند و پرطرفدار شده اند. این سبک از رنگ موها ظاهر متفاوت و خیره کننده ای رو برای موها ایجاد میکنه و به دلیل رنگ جذاب و منحصر به فردی که داره میتونه جز انتخاب های خیلی خاص و ویژه باشه و استایل تابستانی شما  رو کاملا متفاوت تر نشون بده.

برای استفاده از این رنگ موهای جذاب حتما باید موهاتون رو با دکلره بی رنگ کنید و بعد رنگ مورد علاقه خودتون رو بر روی موها ایجاد کنید. البته میتونید از چند رنگ نئونی مختلف هم بر روی موها استفاده کنید و ظاهر متفاوت تر و خاص تری رو برای موهاتون ایجاد کنید. چند نمونه از این رنگ مو زیبا و خاص رو ببینید.

 

هایلایت مو با رنگ سبز و نارنجی نئونی

 

هایلایت مو با رنگ سبز و نارنجی نئونی

 

رنگ مو بنفش نئونی

 

رنگ مو نئونی بنفش

 

رنگ مو نئونی زرد

 

رنگ مو نئونی زرد

 

رنگ مو صورتی نئونی

 

رنگ مو صورتی نئونی

 

هایلایت مو شیک با رنگهای نئونی

 

هایلایت مو شیک با رنگهای نئونی

 

رنگ مو نئونی نارنجی و فسفری

 

رنگ مو نئونی نارنجی و فسفری

 

مطالب پیشنهادی:

رنگ مو 2019 جدید و شیک برای تیپ های امروزی

رنگ موی تیره، منتخب جدیدترین و شیک ترین های 2018 + عکس

رنگ مو، اصطلاحات و تکنیک های رنگ کردن موها

بهترین رنگ مو برای پوشش موهای سفید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو