نکات مهمی که باید قبل از خرید عینک طبی به آن‌ها توجه کنید!

منبع: مینویسم

191

1399/3/24

19:20


انتخاب فریم عینک طبی

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

انتخاب درست شما هنگام خرید فریم عینک طبی از بخش‌های مهمی است که به شما کمک می‌کند زندگی روزمره‌ی خود را با عینکتان هماهنگ کنید.

قبل از خرید فریم عینک طبی لازم است که شکل، سایز، رنگ و جنس فریم خود را تعیین کنید.برای این که بدانید پیش از خرید عینک طبی به چه مسایلی باید توجه کنید از شما دعوت می‌کنیم تا این مطلب را تا انتها بخوانید.

نکات مهم برای خرید عینک طبی

۱) مدت زمان استفاده از عینک

پاسخ این سوال از جنبه‌های مختلفی در خرید عینک طبی شما اثر خواهد گذاشت. افرادی که زمان کمتری را با عینک می‌گذرانند اغلب می‌خواهند پول کمتری صرف خرید عینک کنند. پس یکی از فاکتور های مهم دیگر برای خرید قیمت فریم خواهد بود. برعکس، افرادی که اکثر اوقات عینک به چشم دارند ترجیح می‌دهند عینک راحت‌تر و سبک‌تری داشته باشند پس بیشتر هزینه میکنند‌.

۲) سبک زندگی روزانه

افرادی که در طول روز فعالیت زیادی دارند، می‌بایست دقت کنند که از فریم‌های مقاوم‌تری استفاده کنند. این کار احتمال تعمیر فریم را پایین خواهد آورد. از طرفی اگر جزو افرادی هستید که ضمن فعالیت‌هایتان زود به زود عینکتان آسیب می‌بیند، بهتر است که هنگام خرید فریم عینک طبی به فکر گارانتی نیز باشید.

۳) توجه به مد و ظاهر عینک

بسیاری از ما علاوه بر سبک بودن و راحتی عینک علاقه مند هستیم ظاهر خود را نیز تغییر داده و به روز باشیم.توجه به مدرن بودن فریم یکی از گزینه هایی است که باید در عین در نظر گرفتن آن سعی به عمل کردنش نیز داشته باشید.زیرا اگر انتخاب شما نادرست باشد جلوه خوبی در محیط کار یا اجتماع نخواهید داشت.

۴) مطابقت فریم با هندسه صورت

در کل هنگام خرید فریم عینک به این نکته توجه کنید که صورتتان به چه شکل است. به زبان عامیانه باید دریابید که کدام فریم به فرم صورت شما می آید.اگر صورت شما گردی دارید و یا چهره شما انحنای بیشتری دارد بهتر است که از عینک‌های زاویه‌دار استفاده کنید تا مکمل شما باشد. اگر صورت شما مستطیلی، مربعی و یا زاویه‌دار است، بهتر است که از عینک‌های گرد و منحنی‌دار استفاده کنید.

۵)توجه به رنگ پوست و مو و چشم 

یک تکه کاغذ سفید را کنار صورت خود بگیرید. اگر رنگ پوست شما زرد، قهوه‌ای و یا برنزه است، تناژ پوست شما گرم است. اگر رنگ پوستتان به صورتی و یا آبی متمایل است، تناژ پوستتان سرد است.برای پوست های گرم فریم های قهوه ای و سبز و … مناسب خواهد بود و برای پوست های سرد عینک های با رنگ خنثی یا رنگ های روشن بهترین گزینه هستند.

۶) فریم های حساسیت زا

تیتانیوم و برلیوم پ آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ممکن است برای پوست های حساس ایجاد نارضایتی کند پس هنگام خرید به جنس فریم دقت کنید!

مطالب مرتبط :

♥ راهنمای انتحاب عینک آفتابی

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو