الیزابت ماس در "بدو خرگوش بدو"

منبع: ایران آرت

342

1399/3/24

21:32


داستان فیلم درباره پزشکی است که وقتی متوجه تغییرات عجیب در دخترش می‌شود اعتقادات خود در مورد مرگ و زندگی را زیر سوال می‌برد.

ایران آرت: در حالی که هنوز تاریخ پخش فصل بعدی "سرگذشت ندیمه" هنوز مشخص نشده، به نظر می‌رسد که الیزابت ماس، ستاره‌ی سریال فرصت همکاری مجدد با "دینا رید" یکی از کارگردانان آن را پیدا کرده و در فیلم "بدو خرگوش بدو" بازی خواهد کرد. 

بنابر اعلام ورایتی، الیزابت ماس قرار است در این فیلم به کارگردانی رید که در بازار مجازی کن به پخش‌کنندگان عرضه خواهد شد بازی کند. در این گزارش آمده است که "هانا کنت" نویسنده‌ی فیلم است و داستانی در مورد یک پزشک باروری است که وقتی متوجه تغییرات عجیب در دخترش می‌شود اعتقادات خود در مورد مرگ و زندگی را زیر سؤال می‌برد.

به گزارش ۳۰نما، رید کارگردانی است که علاوه بر"سرگذشت ندیمه" سابقه‌ی کارگردانی اپیزودهای دیگری از سریال‌های "آپلود"، "بیگانه" و "شاهزاده‌ی اسپانیایی" را دارد. او اخیراً دو اپیزود از سریال جدید "نیروی فضایی" نت‌فلیکس را هم کارگردانی کرده است. 

ماس سال موفقی را پشت سر می‌گذارد و تاکنون با "مرد نامرئی" نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کرده. این فیلم یکی از معدود عناوینی بود که پیش از کرونا روی پرده رفت و پرفروش شد. او به تازگی در فیلم "شرلی" به کارگردانی "جوزفین دکر" ظاهر شده که از طریق هولو عرضه شد. ماس به زودی در فیلم "گزارش فرانسوی" به کارگردانی "وس اندروسن" دیده خواهد شد.

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم جدید ماس مشخص نیست اما به نظر نمی‌رسد که با اضافه شدن این بازیگر به پروژه، مشکلی برای یافتن پخش‌کننده وجود داشته باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو