حمله رییس سازمان تبلیغات اسلامی به اینستاگرام

منبع: برترین ها

87

1399/3/25

18:38


پهنای باند اینترنت از اردیبهشت تا اسفند سال گذشته، ۲/۵ برابر شده است و گاهی ۶۰ تا ۷۰درصد این فضا در اختیار اینستاگرام است؛ این در حالی است که در همین اینستاگرام به همین مقدسات ما توهین می‌شود و کاری نمی‌کنیم و ادعای حکمرانی در فضای مجازی را نیز داریم.

خبرگزاری حوزه: پهنای باند اینترنت از اردیبهشت تا اسفند سال گذشته، ۲/۵ برابر شده است و گاهی ۶۰ تا ۷۰ درصد این فضا در اختیار اینستاگرام است؛ این در حالی است که در همین اینستاگرام به همین مقدسات ما توهین می‌شود و کاری نمی کنیم و ادعای حکمرانی در فضای مجازی را نیز داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مسئله فرهنگ و اهمیت توجه به آن عنوان کرد: «شهریور سال ۸۶ پس از ارائه گزارش رئیس جمهور وقت، مقام معظم رهبری عنوان کردند که فرهنگ واقعاً مظلوم است و به آن توجه نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی به مسئله فضای مجازی و نحوه نظارت بر آن اشاره کرد و گفت: «بعد از هر دلیل موجهی دستور به بستن یک شبکه اجتماعی می‌دهند و بعد از استفاده مردم از فیلترشکن اذعان می‌کنیم که نباید برخورد سلبی کرد اما همه کشورهای دنیا در کنار رفتارهای ایجابی، رفتارهای سلبی را نیز پیش می‌گیرند و این امری عاقلانه است. مقام معظم رهبری بیشتر کردن پهنای باند و سرعت اینترنت را منوط به تکمیل شبکه ملی اطلاعات کردند و در ادامه تأکید داشتند که محتوا را مقدم بر توسعه زیر ساخت قرار بدهند اما مضامین غیر انسانی به راحتی در فضای مجازی ترویج می‌شود و جوانان ما از این خوراک استفاده می‌کنند و مسئولیت این کار برگردن شما نمایندگان و بنده حقیر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: «پهنای باند اینترنت از اردیبهشت تا اسفند سال گذشته، ۲/۵ برابر شده است و گاهی ۶۰ تا ۷۰ درصد این فضا در اختیار اینستاگرام است؛ این در حالی است که در همین اینستاگرام به همین مقدسات ما توهین می‌شود و کاری نمی کنیم و ادعای حکمرانی در فضای مجازی را نیز داریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: «بودجه سازمان تبلیغات اسلامی در برابر وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی یک ششم و نسبت به صدا و سیما سه درصد است؛ این یعنی حمایت‌ها از سازمان تبلیغات اسلامی در حداقل قرار دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو