بیوگرافی کیم کارداشیان

بیوگرافی کیم کارداشیان


منبع: آرگا

411

1399/3/25

20:06


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر، مدل و بازیگر معروف و ثروتمند اهل آمریکا همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی تهیه وگردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

بیوگرافی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان با نام اصلی کیمبرلی نوئل کارداشیان یا کیمبرلی کارداشیان وست یکی از سلبریتی های معروف و مشهور کشور آمریکا می باشد. وی بازرگان، مدل، بازیگر و شخصیت تلویزیونی واقع نما آمریکایی است. کارداشیان در سریال های پرطرفدار واقع نما به همراه خانواده اش به شهرت رسیده، در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه کیم کارداشیان همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی کیم کارداشیان همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی

  • نام و نام خانوادگی: کیمبرلی نوئل کارداشیان
  • تاریخ تولد: ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰
  • زادگاه: لس آنجلس- کالیفرنیا- آمریکا
  • شغل: مدل، تاجر، بازیگر، شخصیت رسانه ای
  • شروع فعالیت: سال ۲۰۰۳
  • قد: ۱۶۰ سانتی متر
  • همسر: کانیه وست
  • تعداد فرزند: ۴ تا

زندگینامه خواندنی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان وست تاجر، بازیگر و مدل معروف و مشهور کشور آمریکا متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ که هم اکنون وی ۴۰ سال سن دارد و در شهر لس آنجلس کالیفرنیا چشم به جهان گشوده است.

شرح حال خواندنی و زیبا کیم کارداشیان

کیم داشیان هنرمند معروف اهل آمریکا در یک خانواده ۶ نفره با اصالت و هنرمند به دنیا آمده و دومین فرزند این خانواده است، پدرش رابرت کارادشان وکیل برجسته و مادرش کریس جنر بازیگر، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است. کارداشیان دو خواهر اصلی به نام های کورتنی کارداشیان و کلوپی کارداشیان و یک برادر به نام راب کارداشیان و همچنین دو خواهر ناتنی به نام های کایلی و کندال جنر دارد که هر شش فرزند رابرت در زمینه های بازیگری، مدل، بازرگان نیز فعالیت دارند. پدر و مادر کیم در سال ۱۹۸۹ از یکدیگر جدا شدند. رابرت کارداشیان در اکتبر سال ۲۰۰۳ به دلیل بیماری سرطان مری فوت شد.

عکس و بیوگرافی کیم کارداشیان

گالری شخصی و زیبا کیم کارداشیان

بیوگرافی کیم کارداشیان و همسرش

عکس زیبا کیم کارداشیان در کنار مادرش

زندگینامه جالب کیم کارداشیان

بیوگرافی کیم کارداشیان مدل و تاجر آمریکایی

تاریخچه زندگی کیم کارداشیان

چهره زیبا و دوست داشتنی کیم کارداشیان

بیوگرافی کیم کارداشیان + تصاویر شخصی

کیم کارداشیان همزمان با درس در دوران دبیرستان مریمونت، در شرکت پدرش نیز کار می کرد و بعد از فوت رابرت ( پدش) شرکت به کیم و دیگر خواهر و برادرش واگذر شد.

در سال ۲۰۰۷ یک ویدئویی خانگی از رابطه دوستانه وی با دوست پسر سابقش به نام ری جی، خاننده محبوب آر اند بی در رسانه های مختلف منتشر شد که این موضوع مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. وی کار های قانونی علیه اینترتیمنت برای حق مالکیت نوار را پیگیری کرد. کیم با پیشنهاد ۵ میلیون دلار از شکایت خود دست کشید و با شرکت ویواید اینترتیمنت تسویه حساب کرد. در آن سال این فیلم به عنوان پر بازدید ترین و پرقروش ترین فیلم های انتشار شده در اینترنت بود.

شناخت بیشتر با شرح حال کیم کارداشیان

آلبوم شیک و جدید کیم کارداشیان

زندگینامه کامل کیم کارداشیان

زندگینامه خواندنی کیم کارداشیان

بیوگرافی کیم کارداشیان + عکس

سپس بعد از آن ماجرا در همان سال وی اولین فعالیت بازیگری خود را سریال “دگر سوی شکست” ایفای نقش پرداخت. تا اینکه ایشان در سریال ” همراه با کارداشیان ها” در شبکه ای به در کنار کل اعضای خانواده اش همچون مادر و ۲ خواهر ناتنی و برادر، خواهر و پدر ناتنی اش بسیار درخشید و به شهرت رسید. این سریال تا مه ۲۰۱۲ در ۷ فصل بوده است.

این هنرمند آمریکایی در سال ۲۰۰۸ در فیلم ” فاجعه” بار دیگر به شهرت رسید. همچنین او در سریال ” چگونگی آشنایی من با مادرتان” در چهار فصل در کنار خواهرانش، کولی و کورتنی به ایفای نقش پرداخت. بدانید که بخاطر بازی خوب خواهران کاردشیان در فصل سوم سریال “۹۰۲۱۰” حضور داشتند.

بیوگرافی کیم کارداشیان+ تصاویر

عکس و بیوگرافی کیم کارداشیان

زندگینامه جامع کیم کارداشیان

عکس جدید کیم کارداشیان بازیگر و مدل اهل آمریکا

زندگینامه کیم کارداشیان و همسرش

کیم کارداشیان

بیوگرافی خواندنی و کامل کیم کارداشیان

وی که مجری مهمان رقابت های برنامه “رلمانیا ۲۴” بود، بلاخره توانست به عنوان داور مهمان در دوره سیزدهم نمایش تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکایی باشد. همچنین او در ۱۶ دسامبر ۲۰۰۹ (۲۵ آذر ۱۳۸۸) در کنار ونسا مینیلو به عنوان بازیگر مهمان در سریال ” تحقیقات صحنه جرم” ایفای نقش پرداخت و در همان سال در فیلم “عمیق در دره” حضور پیدا کرد.

زندگینامه کامل و خواندنی کیم کارداشیان

عکس خاص و زیبا کیم کارداشیان

شرح زندگی کیم کارداشیان

عکس اینستاگرامی کیم کارداشیان

بیوگرافی کیم کارداشیان + گالری جدید

بعد از ۴ سال از فعالیت بریتنی اسپیرز، کیم کارداشیان با داشتن میلیون ها دنیال کننده در اینستاگرام و دیگر رسانه های اجتماعی، در هنگام تبلیغ محصولات برای مارک های مختلف، حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار در هر پست دریافت می کرد.

در ادامه بیوگرافی کیم کارداشیان آمده بود که مجله فوریس در ژوئیه سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که ثروت وی بیش از ۳۵۰ میلیون دلار می باشد و همچنین توانسته در رتبه ۵۴ لیست زنان خود ساخته آمریکا قرار بگیرد.

گالری شخصی + زندگینامه کیم کارداشیان

استایل زیبا کیم کارداشیان

شناخت بیشتر با بیوگرافی کیم کارداشیان

ازدواج اول کیم کارداشیان

او در سال ۲۰۰۰ در سن ۲۰ سالگی با دیمون توماس تهیه کننده موسیقی ازدواج کرد. اما آنها در سال ۲۰۰۴ از یک دیگر جدا شدند. وی بعد از طلاق با رجی پوش و نیک لاچی وارد رابطه شد.

ازدواج دوم کیم کارداشیان

کیم کارداشیان وست در سال ۲۰۱۰ در سن ۳۰ سالگی برای بار دوم با کریس همفریس، بازیکن بسکتبال معروف ازدواج کرد. اما متاسفانه در مه سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند.

زندگینامه زیبا کیم کارداشیان

عکس زیبا کیم کارداشیان در کنار همسرش

زندگینامه جذاب و دیدنی کیم کارداشیان

ازدواج سوم کیم کارداشیان

وی در سال ۲۰۱۴ با آقای کانیه وست رپر، تهیه کننده موسیفی، ترانه سرا و طراح مد اهل آمریکایی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تاکنون ۴ فرزند می باشد. خوب است بدانید که عروسی آنها حدود ۳۰ میلیون دلار هزینه داشته و در شهر پاریس برگزار شده است.

گفته شده است که در سال ۲۰۱۵ در جشن تولد ۳۵ سالگی کیم کارداشیان، کانیه وست به عنوان کادو یک لامبورگینی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار به او هدیه داده است.

عکس کیم کارداشیان در کنار فرزندانش

بیوگرافی کیم کارداشیان جالب و خواندنی

تیپ اسپرت کیم کارداشیان

تاریخچه زندگی کیم کارداشیان + عکس شخصی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی کیم کارداشیان مدل و بازیگر معروف آمریکایی و از تماشای تصاویر جذاب و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو