در فصل تابستان چه لباس هایی بپوشیم؟

در فصل تابستان چه لباس هایی بپوشیم؟


منبع: مینویسم

196

1399/3/26

12:28


لباس مناسب در فصل تابستان

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

حتما شما هم با انتخاب لباس در فصل تابستان به مشکل خورده اید.ست کردن لباس ها یا انتخاب رنگ مناسب و جنس خنک دغدغه همه خانم هاست.ما در این مطلب به کمک شما آمده ایم تا اصول اولیه انتخاب لباس بر اساس شکل و رنگ و جنس پارچه را آموزش دهیم و در ادامه آن برترین ترند های ۲۰۲۰ را با شما همراهان خوبمان به اشتراک گذاشته ایم.

لباس مناسب در فصل تابستان

همانطور که میدانید هر فصل از سال اصول ست کردن خودش را دارد.انتخاب اکسسوری یا رنگ لباس شما میتواند در فصل های مختلف جلوه های مختلفی داشته باشد حال باید اولین قدم ها برای ست کردن لباس مرور کنیم :

۱)انتخاب پارچه

بهتر است در فصل تابستان از پارچه های سبک و نازک و خنک استفاده شود.پارچه هایی که حاوی پلی استر هستند را کنار گذاشته تا به علت تعریق لباستان بوی نامطبوعی نگیرد.البته بهتر است که در کنار آن بهترین پارچه های مناسب برای این فصل را بشناسید :

◊ لنین

این پارچه سبک از الیاف درخت کتان به دست می آید و برای دوخت مانتو و شلوار یا شومیز کاربردی است.

◊ ریون

ریون پارچه ای لخت و نرم است و در عین داشتن ضخامت کم بسیار خوش حالت است.این پارچه از سلولز درختان تولید میشود و برای مانتوهای گاد مثل مدل عبایی یا پانچو تابستانه انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

◊ پارچه پنبه ای

الیاف گیاه پنبه یکی از بهترین و لطیف ترین پارچه ها را به وجود می آورد و در کنار این از تعریق بیش از حد نیز جلوگیری میکند.امروزه پارچه های پنبه ای در طرح های بسیار جذاب و رنگ های متنوع عرضه میشوند.

◊ لی

پارچه های لی هیچ وقت از مد نمیروند پس اگر مانتو یا شلوار لی انتخاب شماست خیالتان از زیبایی استایلتان راحت باشد.بهترین گزینه در فصل تابستان لی کاغذی است.

انتخاب لباس مناسب در فصل تابستان

۲) انتخاب رنگ

اگر به رنگ های تابستانه فکر کنیم رنگ های روشنی چون سفید و زرد و صورتی و آبی و بنفش و … در ذهنمان تداعی میشوند.این رنگ ها جلوه خنکی و تازگی در عین زیبایی هستند.اما اگر راهنمایی دقیق تری میخواهید بهتر است چند پالت کاربردی را باهم بررسی کنیم.

◊ مونوکروم سفید : تمامی لباس های شما سفید هستند اما ممکن است در جنس متریال متفاوت باشند.

◊ زرد و بنفش : رنگ قالب خود را بنفش در نظر گرفته و با استفاده از اکسسوریجات زرد یا انتخاب رنگ زرد در یکی از قسمت ها  به استایل خود درخشندگی فوق العاده ای ببخشید.

◊ صورتی و آبی : این دو رنگ در ترکیب باهم بسیار ملیح خواهند شد.یک تلفیق رویا گونه از رنگ ها در تابستان میتواند شما را تا مدت ها در خاطر طرف مقابل نگه دارد.

◊ طیف تدریجی : استفاده از یک رنگ اما در تن ها و درجه های مختلف میتواند سبکی خلاقانه و کم ریسک و معجزه گر باشد.

◊ و…..

۳)انتخاب کیف و کفش

کفش های تابستانه برای همه ما جذاب هستند.اما بهتر است ترند ها را دنبال کرده و از اتفاقات جدید در دنیای مد آگاه باشید.کیف های بافت و حصیری امسال جز بهترین ترند ها هستند و شما میتوانید آنها را با کفشی ساخته شده از همین جنس به راحتی ست کنید.

۴)انتخاب اکسسوری

◊ دستبند های بافته شده نخی (دستبند دوستی)

◊ اکسسوری صدفی

◊ مروارید

◊ اکسسوریجات بوهویی

◊ طراحی ناخن

انتخاب لباس مناسب در فصل تابستان

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو