آدم ربایان موسس برند لوازم خانگی مایدیا را گروگان گرفتند

منبع: روزیاتو

135

1399/3/27

15:06


برند چینی مایدیا

رسانه های محلی چین گزارش داده اند که بنیانگذار میلیاردر لوازم خانگی مایدیا و یکی از ثروتمندترین مردان چین به همراه اعضای خانواده اش برای ساعاتی توسط آدم ربایان گروگان گرفته شد که خوشبختانه به لطف تلاش پسرش همگی شان نجات پیدا کردند.

هی ژیانگژین ۷۷ ساله موسس برند لوازم خانگی مایدیا که با در اختیار داشتن ۲۴ میلیارد دلار در فهرست ثروتمندترین های مجله فوربس جایگاه ۴۵ام دنیا را به خود اختصاص داده است روز گذشته توسط پنج مرد در منزل شخصی اش در شهر فوشان واقع در استان جنوبی گوانگدونگ هدف آدم ربایان قرار گرفت.

جزئیات اندکی در مورد این آدم ربایی از سوی مقامات پلیس چین ارائه شده با این حال نشریه اقتصادی و دولتی Securities Times گزارش داده که پلیس بعد از اولین تماس این سرمایه دار ۷۷ ساله تصور کرده اند آدم ربایان همراه با خود مواد منفجره دارند.

البته پلیس نامی از موسس مایدیا به میان نیاورده اما کمی بعد از گروگان گیری این برند چینی با انتشار بیانیه خبری ویژه ای روی اکانت ویبوی خود از تلاش ماموران پلیس چین برای نجات موسس خود تشکر کرد.

برند لوازم خانگی مایدیا

طبق آنچه در نشریه چینی CGTN آمده است در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روز یکشنبه پلیس تماسی دریافت می کند مبنی بر اینکه یکی از خانه های روستای بین المللی Junlan هدف سرقت قرار گرفته است. در ادامه هی ژیانفنگ پسر موسس لوازم خانگی میدیا موفق به فرار می شود و عرض رودخانه ای که در آن نزدیکی بوده را شنا میکند تا به پلیس خبر این آدم ربایی را بدهد. در ادامه نیروهای پلیس چین خود را به محل می رسانند و پنج نفر را دستگیر می کنند.

برند لوازم خانگی میدیا در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد و یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در چین به شمار می رود. این شرکت محصولات متنوعی را تولید می کند که از کولر گازی (خرید از دیجی کالا) و پنکه های برجی (خرید از دیجی کالا) گرفته تا مایکروویو (خرید از دیجی کالا) را شامل می شود. درآمد عملیاتی این شرکت در سال ۲۰۱۹ برابر با ۳۳ میلیارد دلار اعلام شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو