دانلود بازی Disintegration برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Disintegration برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

371

1399/3/28

03:34


Disintegration یک بازی شوتر اول شخص است که در فضایی علمی تخیلی جریان پیدا می‌کند. این بازی را سازندگان سری Halo ایجاد کرده‌اند و یقینا می‌توان امید زیادی به موفقیت آن داشت. ترکیب سبک شوتر اول شخص با عناصر استراتژیک آنلاین، یقینا برای هر کاربری جذابیت خواهد داشت و داستان گیرای آن هم کمک می‌کند که ساعت‌ها به پای آن بنشینید. بازی آینده‌ای نزدیک برای بشریت را به منسه‌ی ظهور گذاشته است و حال شما تنها امید برای بقای انسان‌ها هستید. گویا یکی از خلبان‌های سابق گروه Gravcycle به فرماندهی یک گروه با نیروهای تخریب گر درآمده است و قرار است که باقیمانده جامعه بشریت را نابود کنند. نیروهای سلطه گر رایون در صدر ماجرا قرار دارند و این‌بار هیچ رحمی به انسان‌ها نشان نخواهند داد. شما باید دوباره انسان‌ها را از شر ربات‌ها نجات داده و آن‌ها را احیا کنید.

Disintegration PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Disintegration

مطالب مرتبط

در بازی Disintegration شما می‌توانید مبارزات تاکتیکی را دنبال کرده و توانایی‌های خود را روز به روز بالاتر ببرید. گروه دشمن به شدت مسلح است و شما بدون داشتن نیروهای پشتیبانی و سلاح‌هایی که از سلاح‌های آن‌ها قوی‌تر است، شانسی برای پیروزی نخواهید داشت. باید به خدمه خود در کره زمین فرمان داده و آن‌ها را به سمت هدف بکشانید. توانایی‌های منحصربه‌فرد شما تعیین کننده پیروز مدان خواهد بود و این شما هستید که مسیر نیرد را تغییر می‌دهید. در کمپین تک نفره بازی، سازندگان نهایت خلاقیت خودشان را بروز داده‌اند و واقعا شاید یک نبرد حماسی و هیجان انگیز هستیم. این بازی ترکیبی از یک ارتش جهانی را برابر باقیمانده نیروهای بشریت قرار می‌دهد و در حالی که هیچ امیدی به بقا وجود ندارد، یک فرمانده نظامی قرار است همه چیز را تغییر دهد. بازی از بخش چندنفره هیجان انگیزی نیز بخوردار است که بعد از به پایان رساندن بخش کمپین، می‌توانید به سراغش بروید.

info

From V1 Interactive, the new 30-person independent development studio founded by Marcus Lehto, the co-creator of Halo, comes Disintegration, a sci-fi first-person shooter combining FPS and real time strategy elements. Set in the near future on Earth, the only hope for human survival is through Integration, a process developed to preserve human brains in robotic armatures. You play as Romer Shoal, a former Gravcycle pilot in command of a small resistance force still grasping onto the fading memories of their human selves.

With the domineering Rayonne forces set on eliminating the final remnants of human society, it’s up to Romer and his crew of Outlaws to fight back and reboot humanity. Pilot a variety of weaponized Gravcycles and command your crew on the ground by leveraging a variety of unique unit abilities and mastery of your own personal arsenal to dominate the battle.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-2400 or AMD Ryzen 5 1400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 570 or Radeon HD 7850

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i7-8700 or AMD Ryzen 7 3800X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 6GB or Radeon RX 5700 XT

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو