رنگ موی سرمه ای و آشنایی با فرمول ترکیبی آن

رنگ موی سرمه ای و آشنایی با فرمول ترکیبی آن


منبع: آرگا

631

1399/3/28

10:36


در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی سرمه ای به همراه مدل هایی از این رنگ مو را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار خواهیم داد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ موی سرمه ای و آشنایی با فرمول ترکیبی آن

رنگ موهای زنانه و دخترانه در انواع مدل های متنوع روشن و تیره موجود می باشند که رنگ مو سرمه ای از انواع رنگ های تیره به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید رنگ مویی خاص و جذاب داشته باشید بهتر است از آن برای رنگ کردن موهای بلند یا کوتاه خود استفاده نمایید.

فرمول ترکیبی رنگ موی سرمه ای

رنگ مو مشکی و رنگ مو قهوه ای و رنگ مو شرابی و رنگ مو سرمه ای از انواع رنگ موهای پرطرفدار و محبوب می باشند و شما می توانید به کمک این رنگ ها تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

رنگ مو تیره سرمه ای

فرمول رنگ مو سرمه ای

  • رنگ مو خاکستری پرستیژ با شماره ۱.۱
  • رنگ مو سری واریاسیون ۰۰۱ پرستیژ
  • رنگ موی سری واریاسیون ۰۰۲ پرستیژ
  • اکسیدان پرستیژ ۹ درصد

رنگ مو تیره سرمه ای

مدل های رنگ مو سرمه ای زنانه و دخترانه

تاثیر رنگ مو روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما برای ایجاد تنوع در رنگ موهای خود از رنگ های شیمیایی یا گیاهی استفاده نمایید.

رنگ مو سرمه ای از انواع رنگ های جذاب و دل فریب می باشد که برای خانم ها با رنگ پوست روشن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

اگر شما تمایل دارید سن تان کمتر از حد معمول به نظر برسد بهتر است از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید و برای تکمیل جذابیت ظاهر خود از آرایش غلیظ در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

رنگ مو شیک سرمه ای

رنگ موی شیک سرمه ای

رنگ موی تیره

رنگ مو سرمه ای با هایلایت

رنگ مو خاص سرمه ای

رنگ مو جذاب سرمه ای

فرمول ترکیبی رنگ موی سرمه ای

مدل رنگ مو زنانه

قدرت پوشانندگی رنگ موی سرمه ای زیاد است و موهای سفید را به خوبی پوشش می دهد از این رو بهتر است شما برای داشتن ظاهری جوان تر از این رنگ خاص و منحصر به فرد استفاده کنید.

این رنگ مو برای افراد در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین دختران جوان می توانند برای ایجاد تنوع در رنگ موهای خود از آن استفاده نمایند.

برای جذابیت بیشتر رنگ مو سرمه ای می توانید از هایلایت در قسمت هایی از مو استفاده نمایید که در این صورت موهای شما متفاوت تر به نظر می رسند توجه داشته باشید که مدل هایلایت را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با این رنگ مو خاص مطابقت و همخوانی داشته باشد.

رنگ مو سرمه ای تیره

رنگ مو زیبا و خاص سرمه ای

رنگ مو تیره

رنگ مو سرمه ای خاص

رنگ مو جذاب سرمه ای

رنگ مو تیره سرمه ای

رنگ مو خاص سرمه ای

رنگ مو شیک سرمه ای

مدل رنگ موی سرمه ای شیک

رنگ مو سرمه ای زیبا

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ مو سرمه ای به همراه مدل هایی از این رنگ مو زیبا و خاص را پیش رو داشتید که امیدواریم به کمک این فرمول بتوانید موهای خود را به راحتی رنگ بزنید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو