تعبیر خواب سفره به روایت چند معبر مشهور

تعبیر خواب سفره به روایت چند معبر مشهور


منبع: آرگا

373

1399/3/28

18:34


در این مطلب تعبیر خواب سفره از دیدگاه تعبیرگران برجسته و مشهور غربی و اسلامی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد.

تعبیر خواب سفره به روایت چند معبر مشهور

رویاها و خواب هایی که مشاهده می کنیم می توانند حقیقتی را که مربوط به نقاط قوت و ضعف ما است را به خوبی نشان دهند از این رو بهتر است شما با تفسیر خواب هایی که می بینید آشنا شوید.

دیدن اشیاء مختلف در عالم رویا دارای تعابیری متفاوت می باشد که هر یک از آن ها می توانند روی زندگی در عالم بیداری تاثیرگذار باشند. در مطالب قبلی تعبیر رویای ماشین و تعبیر رویای تنور و تعبیر رویای نان را مشاهده کردید در ادامه با تعبیر رویای سفره در خدمت شما خواهیم بود.

تعبیر خواب سفره

دیدن سفره در عالم رویا دارای چه تعبیری می باشد ؟

۱. ابراهیم کرمانی 

دیدن سفره در عالم رویا نشانه سفری با منفعت برای بیننده رویا می باشد و هر چقدر سفره بزرگ تر باشد نشانه این است که منفعت بیشتری به بیننده رویا می رسد و اگر سفره کوچک و خالی باشد نشانه این است منفعتی که بیننده رویا می رسد کمتر می باشد.

۲. امام جعفر صادق علیه السلام 

تعبیر خواب سفره از دیدگاه امام جعفر صادق بر ۴ وجه زیر می باشد :

  1. کنیز
  2. سفر
  3. خدمتکار
  4. معیشت و کسب

تعبیر دیدن سفره در عالم رویا

۳. منوچهر مطیعی تهرانی 

دیدن سفره در عالم رویا نشان دهنده خوان گسترده ای می باشد که در آن نعمت های زیادی نهاده شده است همچنین دیدن سفره می تواند بیانگر برکت و خیر باشد.

اگر فردی در خواب سفره ای کثیف و چرک ببیند که روی آن غذاهای خوب قرار داده شده است نشان دهنده این است که بیننده خواب از راه غیر صحیح سودی را بدست می آورد و اگر سفره تمیز و درخشنده باشد و روی آن غذایی کثیف قرار داده شده باشد بیانگر این است که بیننده رویا از راه صحیح سودی را بدست خواهد آورد.

اگر فردی در خواب ببیند که سفره ای گسترده است و آن سفره چرک می باشد نشانه این است که در امر معاش ببینده رویا خللی ایجاد می شود و وی از این مسئله غصه دار می گردد.

تعبیر دیدن سفره در عالم رویا

اگر فردی در خواب ببیند که سفره ای بزرگ پیش روی وی می باشد و روی سفره انواع غذاها وجود دارد نشانه این است که بیننده رویا به نعمت می رسد و حق انتخاب نیز دارد زیرا از سفره هر فردی به قدر شکمش غذا میل می کند و این خواب نیز می گوید که بیننده رویا به نعمت می رسد ولی به اندازه سهم خودش از نعمت ها برخوردار می گردد.

اگر فردی در خواب سفره ای پر از غذاهای رنگارنگ ببیند ولی وی از بین غذاها فقط نان و پنیر و سبزی بخورد نشانه این است که سهم بیننده رویا از نعمت ها ناچیز می باشد و ممکن است وی به جایی برسد که بیش از اندازه متمتع شود ولی در نهایت به بیننده رویا سهم و نصیب کمی می رسد.

اگر فردی در خواب سفره ای کوچک ببیند نشانه این است که نعمتی مختصر به بیننده رویا می رسد.

تعبیر مشاهده سفره در خواب

اگر فردی در خواب ببیند که سر سفره ای نشسته است و دیگران نیز سر سفره هستند و غذا می خورند بیانگر این است که بیننده رویا ناظر اتلاف کردن پول و سرمایه افرادی می باشد همچنین این فرد کسانی را می شناسد که به نا حق چیزهایی را تصاحب می کنند و اگر خواب بیننده این افراد را بشناسد در بیداری آن ها بیگانه می باشند و اگر آن ها را در عالم رویا نشناسد در عالم بیداری افرادی آشنا این تجاوز را انجام خواهند داد.

پهن کردن سفره برای دیگران نشانه سودرسانی می باشد و اگر فردی پیش روی شما سفره ای را پهن نماید نشانه این است که به اندازه بزرگی سفره به بیننده رویا سود می رسد و اگر کسی سفره را در عالم رویا از پیش روی بیننده رویا جمع نماید نشانه این است که وی مانع از سود بردن بیننده خواب می شود.

اگر فردی در عالم رویا ببیند که سفره ای را می تکاند نشانه است که مالی را هدر می دهد.

تعبیر دیدن سفره نشانه چیست ؟

رنگ سفره ای که در عالم رویا مشاهده می شود باید سفید باشد و اگر رنگ سفره جزء رنگ های غیر طبیعی باشد تعبیر این خواب نیکو نمی باشد.

اگر فردی در خواب ببیند که سفره ای گسترده است و بساط چای نیز آماده می باشد نشانه این است که بیننده رویا محیطی گرم خواهد داشت و در خانه و خانواده اش صاحب آرامش می گردد.

اگر فردی در خواب ببیند که در بیابانی سفره پهن کرده است و غذا می خورد و از طعم غذا خوشش می آید نشانه این است که بیننده رویا در سفر مالی را بدست می آورد.

اگر فردی در خواب ببیند که سفره نذری را پهن کرده است نشانه این است که وی حاجت روا می شود و به منفعت و ثروت می رسد.

تعبیر دیدن سفره در عالم رویا بیانگر چیست ؟

اگر فردی در خواب ببیند که سر سفره حضرت ابوالفضل نشسته و مشغول غذا خوردن می باشد نشانه این است که بیننده رویا حاجت روا می شود همچنین اگر فردی در خواب ببیند که به وی می گویند سفره حضرت ابوالفضل را بیانداز بیانگر این است که اگر بیننده رویا حاجتی در دل داشته باشد باید برای برآورده شدن آن نذر کند.

اگر فردی در عالم رویا ببیند که سفره جدیدی خریده است نشانه این می باشد که موقعیت جدیدی برای بیننده رویا پیش می آید که از طریق آن به سود و نفع مالی می رسد.

تعبیر دیدن سفره بزرگ و کوچک در عالم رویا

۴. محمد بن سیرین 

اگر فردی در خواب ببیند که سفره ای نو دارد نشانه این است که آن فرد مال و نعمت زیادی را بدست می آورد.

اگر فردی در خواب ببیند که سفره ای چرکین دارد نشانه این است که کنیزکی زشت می گیرد.

اگر فردی در خواب سفره ای پر نان ببیند نشانه این است که از کنیزکی که می گیرد منفعتی را بدست می آورد.

۵. لوک اویتنهاو 

تعبیر خواب سفره کثیف نشانه بی نظمی می باشد.

دیدن سفره سفید در عالم رویا نشانه نظم می باشد.

تعبیر دیدن سفره

در این مطلب با تعابیر دیدن خواب سفره از دیدگاه معبران اسلامی و غربی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید رویایی را که مشاهده کرده اید به راحتی تفسیر نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو