جذاب ترین نقاط تفریحی و گردشگری تولوز فرانسه

جذاب ترین نقاط تفریحی و گردشگری تولوز فرانسه


منبع: آرگا

142

1399/3/28

22:35


تولوز یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی در فراسنه است این شهر پایتخت جنوب غربی فرانسه است و دارای دیدنی های بسیاری است رودخانه گارون یکی از مهم ترین چشم اندازهای این شهر محسوب می شود و با وجود جاذبه های زیبایی که دارد توجه خیلی از علاقه مندان را به خود جلب می کند این شهر داری جاذبه هایی همچون کلیسا و موزه است که ارزش فرهنگی تاریخی زیادی دارند.

جذاب ترین نقاط تفریحی و گردشگری تولوز فرانسه

کشور فرانسه یکی از کشورهای پر جاذبه دنیا است خیلی از گردشگران این کشور را با وجود جاذبه های تاریخی و فرهنگ متعددی که دارد می شناسند یکی از شهرهای مهم آن نیز شهر زیبای تولوز است این شهر که به عنوان پایتخت رسمی منطقه جنوب غربی فرانسه است مورد توجه گردشگران زیادی است. یکی از جاذبه های مشهوری که در این شهر وجود دارد رودخانه گارون است نشستن در کنار این رودخانه و تماشای چشم اندازهای بی نظیر آن برای خیلی از گردشگران جذابیت دارد جالب است بدانید یکی از نقاط قوت و برجسته در این شهر وجود پایگاه های تحقیقاتی فضایی است که تمام قاره اروپا به مدد این ایستگاه ها پیشرفت های جدیدی را کسب کرده اند. این شهر یکی از مکان های گردشگری مهم است که خیلی از علاقه مندان و گردشگران را به خود جذب کرده است از مهم ترین جاذبه های این شهر نیز می توان به کلیسا، موزه و دیگر جاذبه های تاریخی و فرهنگی اشاره کرد که بسیار مورد توجه هستند. این شهر نکات باور نکردنی بسیار زیادی دارد و پر از رمز و راز است که کشف آن ها موجب جذابیت شده است در ادامه این بخش نیز با جاذبه های مهمی از این شهر آشنا خواهید شد و اطلاعات گردشگری بیشتر را درباره آن به دست می آورید.

دیدنی های تولوز فرانسه را بشناسید:

یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی در این شهر کلیسا و موزه هایی هستند که دارای سبکی خاص از معمای می باشند سبک های هنری برجسته ای که در دروان این کلیساها به کار رفته شده است بسیار جذاب و تماشایی هستند و می توانند توجه شما را به خود جلب کنند. در بسیاری از موزه های این شهر آثار برجسته قرن بیستم دیده می شود صومعه ها نیز بخش هایی دیگر از جذابیت های معماری در این شهرها هستند و با وجود جذابیت های بی نظیر خود هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.

کاپیتول دو تولوز:

یکی از میدان های درونی شهر که دارای زیبایی های خاصی است خیلی از گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند حتما از این میدان دیدن می کنند جنب و جوشی که در اطراف این میدان وجود دارد موجب شده تا یکی از جذابیت های این شهر به شمار آید. در تجربیاتی که اغلب گردشگران به این شهر داشته اند این میدان را همانند خانه ای با معماری متنوع توصیف کرده اند که جدای از دیگر جاذبه های شهر دارای جذابیت است تجمع مردم در اطراف میدان و جنب و جوشی که در نواحی مختلفی از آن وجود دارد موجب شده است تا این میدان را همانند خانه ای دلنشین بدانند. بسیاری از جشن ها و مراسم های مهم در این میدان برگزار می شوند نمایشگاه های هنری و بازارهای کشاورزی از جمله جذابیت هایی هستند که در این میدان می توانید از آن ها دیدن کنید.

دیدنی های تولوز

موزه تاریخ طبیعی تولوز:

این موزه نیز یکی دیگر از دیدنی های تولوز محسوب می شود و دارای ارزش طبیعی بالایی برای گردشگران است اگر علاقه دارید تا در سفر خود به این شهر از جاذبه های متنوع دیدن کنید پیشنهاد می کنیم تا از این موزه دیدن کنید. جالب است بداندی که مهم ترین موزه های فرانسه در این شهر قرار دارند هر ساله گردشگران و علاقه مندان بسیار زیادی برای بازدید از این موزه ها به شهر تولوز سفر می کنند به ویژه موزه های طبیعی که نشان دهنده رابطه میان انسان و طبیعت است و سیر تکاملی آن را به خوبی نشان داده است.

موزه های تولوز

باغ های ژاپپنی تولوز:

اگر می خواهید در طول سفر خود به تولوز آرامش بیشتری نصیبتان شود بهتر است به این باغ باشکوه و آرامش بخش سفر کنید سکوت عجیبی که بر این باغ حاکم است برای شما آرامش دهنده لذت بخش خواه بود این باغ در منطقه شیوه ذن واقع شده اند و یکی از جذابیت های مهم آن نیز پیاده روی کردن در باغ است. گل های رنگی با گونه های مختلف موجب ایجاد چشم اندازهای زیبای آن شده است از مهم ترین چشم اندازها و جاذبه هایی که در این باغ ها وجود دارند می توان به باغ سنگی، پل هلالی شکل و قرمز رنگ، غرفه چای، گل های گوناگون و رودخانه اشاره کرد که به خودی خود  دارای جذابیت های بی شماری برای علاقه مندان است. گونه های مختلف درختان و دریاچه نیز بر جذابیت هیا این باغ افزوده است علاقه مندان در سوی دیگر از باغ می توانند حیات وحش جانوران را نظاره گر باشند.

طبیعت زیبای تولوز

پل ونت نوف:

دیدنی های تولوز تنها به این جاذبه ها ختم نمی شود و می توانید از جاذبه های دیگری مثل پل ونت نوف دیدن کنید این پل شهری بر روی یکی از رودخانه های معروف شهر ساخته شده است این پل از قدیمی ترین پل هایی محسوب می شود که دارای جاذبه های تاریخی نیز می باشد. قدمت این پل به قرن ۱۶ باز می گردد و دارای نمای بسیار زیبایی است. جذایت های این پل برای گردشگران معماری عجیب آن است خیلی از گردشگران با قدم زدن و دوچرخه سواری بر روی این پل روز خود را سپری می کنند. جالب است بدانید این پل عظیم به شکلی عجیبی چندین شهر را به یکدیگر متصل کرده است.

تولوز و جاذبه ها

موزه آگوستین:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های فرهنگی مهم هستید می توانید از این موزه دیدنی نیز بازدید کنید این موزه فعالیت های فرهنگی هنری متعددی دارد و آثار ارزشمندی را از هنرمندان مختلف به اجرا می گذارد خیلی از افرادی که به این موزه می روند عاشق آثار هنری هستند آثار هنری ارزشمند در این موزه شامل مجسمه ها، تقاشی ها، کلکسیون ها و مجموعه های هنری دیگری هستند که می توانید از نزدیک آن ها را ببیشنید این موزه یکی از دیدنی های تولوز به شمار می آید که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

کلیساهای تولوز

دیدنی های شهر تولوز بسیار متنوع هستند بیشتر علاقه مندان به این شهر برای بازدید از موزه ها و آثار فرهنگی به این شهر سفر می کند این منطقه از بهترین مکان های دیدنی فرانسه به شمار می آید شهری که به واسطه فرهنگ خود شناخته شده است و دارای مجموعه هنری بسسار ارزشمند می باشد. از اینکه در این بخش از مقاله گردشگری آرگا همراه ما بودید نهایت تشکر را داریم و امیداوریم تجربه ای منحصر به فرد از سفر خود به این شهر رویایی و فرهنگی داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو