تکذیب مرگ یک زندانی در سقز بر اثر ضرب و شتم

منبع: برترین ها

129

1399/3/28

23:36


در پی ادعای رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن یک زندانی در سقز بر اثر ضرب و شتم ماموران انتظامی، دادستان مرکز استان کردستان، ضمن تکذیب ادعای مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد.

ایرنا: در پی ادعای رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن یک زندانی در سقز بر اثر ضرب و شتم ماموران انتظامی، دادستان مرکز استان کردستان، ضمن تکذیب ادعای مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه محمد جباری ضمن رد شایعات منتشر شده گفت: فردی به اتهام سرقت، شاکی خصوصی داشت و به همین منظور قرار وثیقه یکصد میلیون تومانی برای او در صادر شد که نتوانست آن را تامین کند لذا از سوی شعبه اول دادیاری به زندان معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی زندان، این فرد پس از معرفی و قبل از ورود مورد آزمایش ویروس کرونا و در قرنطینه قرار می‌گیرد و با توجه به مثبت بودن آزمایش بلافاصله به بیمارستان معرفی ‌شده و وی اصلا وارد بند زندانیان نمی‌شود.

جباری با اعلام اینکه پس از بستری در بیمارستان و انجام معاینات‌ مشخص می‌شود فرد مورد اشاره علاوه بر داشتن علائم کرونا، از ناراحتی قلبی هم رنج می‌برد.

وی علت فوت زندانی یاد شده را ایست قلبی در بیمارستان عنوان کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو