آموزش نقاشی سگ برای کودکان به صورت مرحله به مرحله با عکس

آموزش نقاشی سگ برای کودکان به صورت مرحله به مرحله با عکس


منبع: مینویسم

2,198

1399/3/29

14:18


آموزش نقاشی سگ برای کودکان

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

در این مطلب با آموزش نقاشی سگ به صورت گام به گام و مرحله به مرحله برای کودکان با شما هستیم. این طراحی بسیار ساده است و به عنوان آموزش های اولیه برای آموزش نقاشی سگ برای کودکان درنظر گرفته شده است تا در گام های بعدی کودک شما توانایی نقاشی کردن طرح های پیچیده تری را پیدا کند. سعی شده آموزش نقاشی سگ برای بچه ها به ساده ترین شکل ممکن در نظر گرفته شود که شما بتوانید کشیدن نقاشی سگ به کودکان را با حوصله انجام دهید. با آموزش نقاشی ساده سگ برای کودکان با ما همراه باشید.

آموزش نقاشی سگ برای کودکان

آموزش نقاشی به کودکان نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد.در آموزش نقاشی به کودکان به این نکته توجه داشته باشید که خیلی کودک خود را محدود نکنید و اجازه دهید کودک در کشیدن نقاشی خلاقیت خود را نیز به کار گیرد. ما در این مطلب طراحی بسیار ساده سگ را به شما آموزش دادیم.در کنار این آموزش می توانید کودک خود را آزاد بگذارید تا خلاقیت خود را هم بکار گیرد. همچنین می توانید آموزش نقاشی کلاغ برای کودکان را در سایت مینویسم ببینید.

مرحله اول آموزش نقاشی سگ برای کودکان: در مرحل اول نقاشی را با کشیدن یک بیضی شروع کنید.این بیضی طرح پوزه سگ است.

آموزش نقاشی سگ برای کودکان

مرحله دوم آموزش نقاشی سگ برای کودکان : در این مرحله یک U معکوس را دربالای بیضی که قبلا کشیده بودید به عنوان سر سگ رسم کنید.در این مرحله می توانید یک مثلث را به عنوان بینی سگ در محلی که در تصویر می بینید بکشید.در نهایت گوشه های مثلث را به صورت منحنی دربیاورید.

آموزش نقاشی سگ برای کودکان

مرحله سوم آموزش نقاشی سگ برای کودکان : در این مرحله گوش ها را اضافه می کنید.همانطور که در تصویر می بینید ما گوش های افتاده و یا گوش های تاشو را انتخاب کرده ایم.چون بهترین انتخاب برای زیباتر شدن نقاشی ما هستند.ولی شما می توانید گوش دکمه ای یا هر شکل دیگری را انتخاب کنید.

آموزش نقاشی سگ برای کودکان

همچنین ببینید: آموزش نقاشی اسب برای کودکان

مرحله چهارم آموزش نقاشی سگ برای کودکان : در این مرحله صورت سگ را تمام می کنیم.دو دایره کوچک تو پر را مانند تصویر به عنوان چشم و دو قوس در بالای چشم به عنوان ابرو می کشیم.در ادامه یک خط مستقیم عمودی را به عنوان پوزه و یک خط موج دار را برای دهان می کشیم.

مرحله پنجم آموزش نقاشی سگ برای کودکان : در این مرحله برای کشیدن پاهای جلوی سگ می توانید از تصویر زیر کمک بگیرید و پاها را به این صورت طراحی کنید.

آموزش نقاشی سگ برای کودکان

 

مرحله ششم آموزش نقاشی سگ برای کودکان : حالا زمان کشیدن بدن رسیده است.بدن سگ را مانند شکل بکشید.

آموزش نقاشی سگ برای کودکان

مرحله هفتم آموزش نقاشی سگ برای کودکان : در مرحله آخر مانند شکل دو پای عقب سگ و دم سگ را می کشیم.

آموزش نقاشی سگ برای کودکان

مرحله هشتم آموزش نقاشی سگ برای کودکان : در آخرین مرحله می توانید سگ زیبایی را که طراحی کرده اید مانند تصویر رنگ آمیزی کنید.

آموزش رنگ آمیزی سگ برای کودکان

از اینکه ما را در این آموزش همراهی کردید سپاسگذاریم.امیدواریم این آموزش توانسته باشد رضایت شما را جلب کند و به یادگیری کودک شما در کشیدن نقاشی سگ کمک کرده باشد.آموزش های نقاشی ساده بسیاری در سایت می نویسم برای شما همراهان عزیز آورده شده است. می توانید با سرچ کردن در این سایت به این آموزش ها دسترسی پیدا کنید.

همچنین ببینید : آموزش نقاشی کشیدن بوقلمون برای کودکان بصورت ساده و زیبا

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو