گام مثبت جهرمی درباره شرکت‌های ارزش افزوده

منبع: برترین ها

102

1399/3/29

15:41


نماینده مردم اراک با اشاره به گام مثبت آذری جهری با پایان دادن به کلاهبرداری برخی از شرکت‌های فعال در حوزه ارزش افزوده، گفت: وزیر ارتباطات برای بازگشت مبالغی که به ناحق از حساب مشتریان کم شده نیز باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد در غیر این صورت باید در مجلس پاسخگو باشد.

خبرگزاری اسکان نیوز: نماینده مردم اراک با اشاره به گام مثبت آذری جهری با پایان دادن به کلاهبرداری برخی از شرکت‌های فعال در حوزه ارزش افزوده، گفت: وزیر ارتباطات برای بازگشت مبالغی که به ناحق از حساب مشتریان کم شده نیز باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد در غیر این صورت باید در مجلس پاسخگو باشد.

محمدحسن آصفری با اشاره به مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: وزارت ارتباطات گام مثبت و ارزشمندی با پایان دادن به کلاهبرداری برخی از شرکت‌های فعال در حوزه ارزش افزوده، برداشته است. به موجب این مصوبه هرگونه جمع‌آوری مبلغ بابت خدمات ارزش افزوده برای مشترکین دائمی و اعتباری باید از محل اعتبار خدمات ارزش افزوده انجام شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عزم و اراده وزیر ارتباطات برای پیگیری حق الناس و برچیدن بساط سوءاستفاده از این خدمات قابل تحسین است. البته آقای آذری جهرمی برای بازگشت مبالغی که به ناحق از حساب مشتریان کم شده نیز باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

آصفری تاکید کرد: تمام اپراتورها تلفن همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و رایتل باید مبالغی که به ناحق از حساب مشتریان کم کردند را به حساب آنها برگرداند و در صورت حساب‌های آینده مشتریان حساب کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت تعلل اپراتورها و عدم پیگیری وزیر ارتباطات به عنوان متولی باید در مجلس شورای اسلامی حاضر شود و پاسخگو باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو