دانلود بازی Detroit Become Human برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Detroit Become Human برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

199

1399/3/29

18:55


دیترویت: بیکام هیومن (به انگلیسی: Detroit: Become Human) یک بازی ویدئویی علمی–تخیلی به سبک ماجراجویی است که توسط کوآنتیک دریم توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت در مه ۲۰۱۸ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. پس از گذشت حدود یک و نیم سال، این بازی برای پلتفرم PC در فروشگاه اپیک استور منتشر گردید و توانست نمرات خوب کنسول PS4 را نیز تکرارکرده و حتی بیشتر کند.

داستان بازی Detroit Become Human در آینده و دربارهٔ سه ربات اندروید است: کارا (والری کری) که از کارخانه‌ای که در آن ساخته شده فرار کرده تا به دنبال کشف ادراک و هشیاری مصنوعی خود برود؛ کانر (برایان دکارت) یک پلیس پیشرفته اندروید است که وظیفه او شکار اندرویدهای منحرف شده‌است؛ و مارکوس (جسی ویلیامز) که خود را تنها به آزادی اندرویدها از بردگی اختصاص داده‌است. آن‌ها بسته به انتخاب‌های دیالوگ که داستان بازی را به صورت سفارشی بوسیلهٔ بازیکنان شکل می‌دهد ممکن است زنده بمانند یا جان خود را از دست بدهند.

Detroit Become Human PC-CODEX

دانلود-بازی-Detroit-Become-Human

بازی Detroit Become Human در سبک ماجراجویی با دید سوم شخص است، که چگونگی دید در حین بازی قابل تنظیم می‌باشد. در بازی سه شخصیت قابل کنترل حضور دارند، که با مرگ هر یک از شخصیت‌ها داستان بدون آن‌ها روایت می‌شود، و در نتیجه بازی با مرگ شخصیت‌ها به پایان نمی‌رسد. از طریق رویداد فوری و انتخاب‌های دیالوگ، داستان بازی بر پایه تصمیم‌گیری‌هایی که انجام می‌شود به چندین شاخه مختلف تقسیم خواهد شد. این شاخه‌ها بلافاصله پس از گذراندن مرحله پدیدار می‌شوند، و اگر بازیکن پس از گذراندن مرحله از تصمیمات خود پشیمان شده باشد قادر است در همان شاخه‌ها به رویداد تصمیم‌گیری بازگشته و همچنین تصمیم دیگری در آن موقع بگیرد که می‌تواند بر نتیجه‌گیری مؤثر باشد. برخی صحنه‌های خاص تصمیم‌گیری شمارش معکوس داشته و باید در اسرع وقت از بین چهار گزینهٔ موجود تصمیم نهایی گرفته شود.

منبع توضیحات: ویکی‌پدیا

info

Detroit 2038. Technology has evolved to a point where human like androids are everywhere. They speak, move and behave like human beings, but they are only machines serving humans.

Play three distinct androids and see a world at the brink of chaos – perhaps our future – through their eyes. Your very decisions will dramatically alter how the game’s intense, branching narrative plays out.

You will face moral dilemmas and decide who lives or dies. With thousands of choices and dozens of possible endings, how will you affect the future of Detroit and humanity’s destiny?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: Intel Core i5-2300 @ 2.8 GHz or Ryzen 3 1200 @ 3.1GHz or AMD FX-8350 @ 4.2GHz

Memory: 8GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 780 or AMD HD 7950 (Support of Vulkan 1.1 required)

Video RAM: 8GB RAM

Storage: 55GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: i5-6600 @ 3.3 GHz or Ryzen 3 1300 X @ 3.4 GHz

Memory: 12GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580 (Support of Vulkan 1.1 required)

Video RAM: 12GB RAM

Storage: 55GB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Detroit Become Human-CODEX:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 17:30)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو