بیوگرافی ابرو شاهین ؛ بازیگر نقش ریان شاداوغلو در سریال تردید

  بیوگرافی ابرو شاهین ؛ بازیگر نقش ریان شاداوغلو در سریال تردید


منبع: روزیاتو

1,285

1399/3/30

00:32


سریال ترکی « تردید » که در واقع نام اصلی آن Hercai (هرجایی) به معنی بی وفا است ، این روزها از پربیننده ترین سریال های ترکی به شمار می رود که داستانی پراز التهاب و کشش دارد ؛ به طوری که هر قسمتی که تمام می شود انتظار برای تماشای قسمت بعدی و اتفاقات غیرمنتظره ای که در راه است واقعا کشنده است!

ابرو شاهین (Ebru Şahin) در نقش ریان شاداوغلو بازیگر زن اصلی این سریال است که در کنار زوج مکمل خود میران اصلان بی که همان آکین کینوزو است در این سریال به زیباترین شکل به ایفای نقش پرداخته اند.

اگر می خواهید با ریان شاد اوغلو یا ابرو شاهین، بازیگر جوان، زیبا و مستعد سریال تردید (هرجایی) آشنا شوید، با روزیاتو همراه باشید.

تولد و خانواده ابرو شاهین

ابرو شاهین متولد هجدهم ماه می سال ۱۹۹۴ است و در شهر استانبول که از بزرگترین شهرهای ترکیه به شمار می رود به دنیا آمده است. ابرو در یک خانواده سنتی و مذهبی بزرگ شده  و از ۸ سالگی اسب سواری را به صورت حرفه ای شروع کرده است اما به تدریج متوجه شده که به بازیگری علاقه بیشتری دارد.

مشخصات ظاهری ابرو شاهین

ابرو شاهین ۱۶۶ سانتی متر قد و ۵۴ کیلوگرم وزن دارد و چشمانش بر خلاف بیشتر بازیگران مشهور و چشم رنگی ترک ، قهوه ای رنگ است.

تحصیلات ابرو شاهین

رشته تحصیلی ابرو شاهین اصلا ربطی به حرفه کنونی اش ندارد. او مدرک کارشناسی خود را از رشته علوم ورزشی یا تربیت بدنی گرفته است. با این که ابرو شاهین یک بازیگر جوان و جذاب تازه کار است اما با وجود سن کمش در ۲۵ سالگی در اوج شهرت به سر می برد.

ابرو شاهین در دوران دانشگاه خود مربی ورزشی بود و به صورت فردی آموزش می داد. علاوه بر این، او در یک روزنامه ورزشی هم کار می کرد. ابرو دستیار یک فرد مهم ورزشی در آن زمان های فعالیت ورزشی اش انتخاب شد که سرآغاز یک حرفه مهم برای یک زن در صنعت ورزش به شمار می رفت.

به گفته ابرو شاهین، موسیقی و تئاتر مانند ورزش در زندگی او نبودند اما بعداً وارد زندگی اش شدند و همیشه او را پرورش داده و خوشحال کردند.

آغاز فعالیت ابرو شاهین در حرفه بازیگری

او پس از فارغ التحصیلی در رشته تربیت بدنی توانست دیپلم بازیگری را هم بگیرد. او در سال ۲۰۱۵  وقتی ۲۱ ساله و دانشجوری سال آخر بود در چند تبلیغ تلویزیونی بازی کرد و چهره خود را به مردم ترکیه شناساند. علاوه بر این در چندین تئاتر نیز روی صحنه رفت. اما بر خلاف سایر بازیگران ترک، کار حرفه ای خود در هنرپیشگی را با سینما و بازی در فیلم های سینمایی پرفروشی آغاز کرد.

ابرو اولین کار رسمی خود را در ۲۲ سالگی در سال ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم سینمایی پول خون شروع کرد. پس از بازی در فیلم های بابام و جنگجو، وارد سریال عروس استانبول شد و با گرفتن نقش خلبان در سریال سیب ممنوعه به شهرت بیشتری رسید. هم اکنون، نیز ابرو شاهین در سریال تردید (هرجایی) در نقش یکی از نوه های بزرگ نصوح خان شاداوغلو جلوی دوربین رفته است و با آکین آکینوزو (میران اصلان بی) یک زوج هنری عالی را تشکیل داده اند.

فعالیت ابرو شاهین در حرفه مدلینگ

مشغولیت های حرفه ای ابرو فقط در زمینه هنرپیشگی نیست. او به دلیل برخورداری از فیزیک عالی و چهره جذاب و زیبایش مدل چندین برند آرایشی و بهداشتی از جمله پنتن شد. او چند سالی است با موهایی خرمایی رنگ فر و پرحجمی که دارد در کار تبلیغ شامپوها و سایر محصولات برند پنتن است و به عنوان چهره تبلیغاتی روی بیلبوردها و رسانه های تصویری جلوه گری می کند.

روابط عاطفی و عاشقانه ابرو شاهین

ابرو شاهین فعلا مجرد است. اما دو سال قبل یعنی در سال ۲۰۱۸ شایعاتی مبنی بر روابط عاشقانه بین ابرو شاهین و تولگا ساریتاش منتشر شد اما ابرو این شایعات را تکذیب کرد. گویا رابطه عاشقانه آنها به جایی نرسیده و از هم جدا شدند.

  بیوگرافی ابرو شاهین ؛ بازیگر نقش ریان شاداوغلو در سریال تردید

ابرو در آخرین مصاحبه ای که داشت اعلام کرد که به دنبال مردی باهوش است و اولین شرط رابطه خود با یک مرد را باهوش بودن او می داند. گویا ابرو این روزها مرد باهوش خود را پیدا کرده است زیرا بیش از حد با زوج هنری خود آکین کینوزو دیده می شود و حتی به تازگی با هم به سفر هم رفته اند.

 

افتخارات و جوایز ابرو شاهین

  • جوایز پروانه طلایی Pantene
  • پروانه طلایی ، ستاره در حال رشد
  • جوایز برند ترکیه، بهترین بازیگر زن سال

بازی ابرو شاهین در سریال تردید

ابرو شاهین ، با وجود تجربه کمی که در بازیگری داشت، در سال ۲۰۱۹ در سریال بی وفا یا تردید که عنوان ترکی آن Hercai  است برای نقش اصلی ریان شاداوغلو انتخاب شد و جلوی دوربین رفت و خیلی زود به شهرت زیادی در میان مردم ترکیه و ایران و حتی کشورهای اروپایی که این سریال را خریداری کردند دست پیدا کرد.

سریال تردید از شبکه ATV  ترکیه جمعه شب ها ساعت ۹ پخش می شود. این سریال از یک تیم حرفه ای عالی، دیالوگ های شگفت انگیز و موسیقی هیجان انگیز، گوش‌نواز و خوبی برخوردار است که مخاطب را پای سریال میخکوب می کند.

آکین آکینوزو، گلچین سانتیر اوغلو، سرهات توتوملوئر و آیدا آکسل از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سناریوی فیلم داستان عشق بین ریان و میران است. میران در صبح اولین روز ازدواجشان ریان را در کلبه ای متروک ترک می کند. پس از آن روز ریان تصمیم گرفت که هیچ وقت میران را برای این کار نبخشد. میران بخاطر این کار پشیمان می شود و تصمیم می گیرد ریان را از دست خانوادشان که تصمیم داشتند ریان را بکشند نجات دهد و …

ضبط سریال تردید بعد از ۳۸ قسمت ۲ ساعته (حتی کمی بیشتر از ۲ ساعت) به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد و هنوز زمان پخش ادامه آن که قسمت های هیجان انگیز و نفسگیر بعدی هستند مشخص نیست.

اینستاگرام ابرو شاهین :

ابرو شاهین یکی از بازیگران معروفی است که با وجود کتابچه نه چندان قطور و حرفه ای او تعداد فالوورهای زیادی در صفحه اینستاگرام خود به آدرس instagram.com/rebrusahin دارد. او در حال حاضر حدود ۲٫۸ میلیون فالوور داشته و ۲۷۰ صفحه را فالو می کند. ابرو شاهین ۳۲۹ پست در صفحه خود به اشتراک گذاشته است که بیشتر آنها تصاویر شخصی و تصاویری از فعالیت حرفه ای او هستند. اگر دوست دارید از زندگی شخصی و کاری ابرو شاهین باخبر باشید، می توانید صفحه اینستاگرام او را فالو کنید.

فیلم های ابرو شاهین :

  • سال ۲۰۱۶-Kan parasi عشق خون
  • سال ۲۰۱۷- babam بابام نقش نیلوفر

سریال های ابرو شاهین:

  • سال ۲۰۱۷- Savasci جنگجو در نقش دیدم
  • سال ۲۰۱۷- Istanbul Gelini عروس استانبول در نقش بورجو
  • سال ۲۰۱۷- Yasak elma سیب ممنوعه در نقش هیرا
  • سال ۲۰۱۹- Hercai بی وفا یا تردید در نقش ریان

  بیوگرافی ابرو شاهین ؛ بازیگر نقش ریان شاداوغلو در سریال تردید

اگر علاقه مند به خواندن بیوگرافی بازیگران مورد علاقه تان هستید، به شما توصیه می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید:

بیوگرافی سرا کوتلوبی ؛ بازیگر نقش جمره در سریال استانبول ظالم

بیوگرافی شاهیکا در سریال سیب ممنوعه ؛ با نسرین جوادزاده آشنا شوید

بیوگرافی نسلیهان آتاگول ؛ بازیگر نقش ناره چلبی در سریال ترکی دختر سفیر ، نیهان در اُکیا

بیوگرافی شِوال سام ؛ بازیگر نقش اندر در سریال سیب ممنوعه  

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه ، را بیشتر بشناسید؛ از بیوگرافی تا اینستاگرام و شماره رنگ مو

بازیگر فیلم جن زیبا را بهتر بشناسید

بیوگرافی اونور تونا ؛ علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو